Het is allemaal niks als zo´n kleintje iets heeft. ga denk ik ook maar ff bankhangen en dan lekker in mijn bedje liggen..
Leuke banner Eliesja Beterschap voor je meisje! Lin heel veel sterkte voor en met Lois en een hele dikke knuffel! Ze is in goede handen daar meid!
Nou Linda.. ze is daar in ieder geval op de goede plaats.... en hopelijk knapt ze nu snel op. BETERSCHAP... Eliesja.. ik hoop niet dat Alyssa ook zo ziek gaat worden, ik hoop dat het mee valt.. Beterschap. Lin2 Gelukkig dat jullie weer on speaking terms zijn. Tinus... Nou mooie cijfers hoor.. grote meid ook.
Ik heb van mijn lieve mannetje een heel mooi horloge gehad van seiko. De juwelier hier heeft een opheffingsverkoop en alles was voo 50% afgeprijst... en hij was nog ontzettend duur.. volgens mijn man.. Ben er wel blij mee... De rest krijg ik zaterdag pas. Van Valentino heb ik vandaag heel veel kusjes gehad.. leek wel of hij het n de gaten had dat mama jarig was. Telkens deed hij weer een aanval en ging me kussen met heel veel kwijl..hihihih.. Doen de kleintjes van jullie dat ook zo erg...
Oeh Mamaantje NOG PROFICIAT! Ben nog net op tijd hihi Maar ik had je 3 dagen terug toch ook al gefeliciteerd
@mvjanelle heel veel sterkte en probeer toch je rust te nemen voor zover dat gaat. Is er niemand in je omgeving die kan helpen? Kan je moeder niet een paar dagen overkomen om voor je kinderen te zorgen? (als dat gaat hoor) @lin1 jeetje meid toch het ziekenhuis, nou ik hoop dat ze daar snel iets vinden en dat ze heel snel weer de oude is en naar huis mag. @eliasja gave banner! @ suus ook weer een leuk banner de rest ben ik vergeten Ik ga gijs uit bed plukken hij ligt te krijsen hihi
Morguh.. Ben benieuwd hoe loïs de nacht is doorgekomen..hoop echt dat het al beter gaat en dat ze vandaag duidelijkheid krijgen wat ze heeft.. Mamaantje..zoo lekker verwend door je man En wat lief dat valentino kusjes geeft.. Hier nog geen kusjes hoor..wel dat hij wil sabbelen aan je wang of neus met zooitje kwijl..maar niet echt kusjes.. Taatje lekker vrij vandaag Ga je nog wat doen? Hier weer een redelijk goede nacht gehad..dhani kwam 2 x vannacht..maar nu is je gezicht ff laten zien al voldoende..hij slaapt eigenlijk direct weer verder..hij was pas echt wakker vanmorgen om kwart voor acht \/ Volgens mij begin ik ook weer ziekies te worden..stom eigenlijk, voor mn zwangerschap was ik echt nooit ziek..en nu best vaak eigenlijk..nu heb ik weer pijn in mn keel, hoesten en zo'n druk op je schouderbladen..volgens mij dus gewoon kou..
Goedemorgen! Ik ben ook heel benieuwd naar Lois! Hopelijk horen we vandaag iets... Sonnie, wat goed van Dhani! Nog even en hij wordt hopelijk helemaal niet meer wakker Trouwens dat heb ik ook dat ik nu veel vaker ziek ben... En Mad weet ik dat dat ook heeft... Komt misschien toch door de zwangerschap enz... Is toch een aanslag op je lichaam geweest.
@sonnie: ik mag het huishouden gaan doen vandaag En vanmiddag komt er een vriendin langs met haar kleine is wel gezellig. 8) @lin2 was nog vergeten te zeggen: fijn dat het nu weer goed is tussen jullie!
Ben ook wel benieuwd hoe kleine lois de nacht heeft doorgebracht.. Verder is het hier ineens een ware ziekenboeg, mijn man gister/vannacht ineens verkouden geworden, zelf ben ik heeeeel erg moe, want Alyssa kwam wel 5 keer vannacht en was ik niet van Alyssa wakker was et wel van mijn snurkende man.. Vanmorgen mijn oudste zoontje pijn in zijn hoofd, maar wilde toch naar school en ff voor half 10 belde ze dat hij had overgegeven en of ik m wilde komen halen... Fijne vrije dag zo zeg, ben (nog) de enige die niet ziek is!
Oh gaat lekker dan bij je thuis Eliesja Hopelijk krijg jij het niet te pakken. Ben ook benieuwd hoe het met Loïs is... Hopelijk is het vannacht goed gegaan. En Dhani gaat ook super dus! Lekker hoor! Cyenna was ook pas kwart voor 9 wakker Mamaantje, lief van je man zeg! Mooi cadeautje! Ik krijg nog geen kusjes hoor van Cyenna. Meer likjes haha En Son hopelijk zet het bij jou ook niet door! Doeiii