he getsie taatje het huishouden hihi.. gaat lekker bij jou he Eliesja..hopelijk steken ze jou niet aan Beterschap voor hun allemaal.. Lekker Miran dat ze heeft uitgeslapen..
Hallo meiden! Jeetje wat naar voor Linda en Lois! Ik ben ook heel benieuwd hoe het nu gaat. Wel fijn dat je in alle hectiek toch nog ons even op de hoogte hebt gehouden. Is ook niet nix zo'n kleintje in een ziekenhuis... Ik hoop dat ze gauw opknapt en lekker weer naar huis mag. Sterkte Lin! Eliesja, ook heel veel beterschap bij jullie! En Son, jij ook beterschap. Hopelijk zet het niet door! Maar wat goed van Dhani zeg! Het gaat steeds beter he?! Fijn hoor! Dus Mamaantje weer lekker verwend door je mannen! Suus en Eliesja leuke banners weer! Is het bij jullie ook zo wit? Hier is alles wit vd vorst en zeer mistig. Wel weer een mooi gezicht. Ik zal zo ook ff poetsen...
Hier is het niet wit miekie..wel blauwe lucht..af en toe een donkere lucht dat je denkt het barst zo los maar toch elke keer niet.. Hoe gaat het met Tijn?
Met Tijn gaat het goed! Ik zal hem zo even een broodje en een klein flesje geven. Vanavond maar weer eens verse bloemkool proberen, zal mij benieuwen of hij het nu wel lust...en anders maar een beetje appelmoes erdoor!
super dat het met Tijn goed gaat! Ja vaak met appelmoes vinden ze het wel lekker he..ik lust ook geen bloemkool zonder sausje hoor haha
we hebben net broodje gegeten..nu ligt dhani lekker te slapen.. Ga de was ff doen en dan opruimen..de zon schijnt in huis en dan zie je al het stof liggen..bah..zo lijkt het net of ik nooit wat doe
Cyenna ligt zowaar ook te slapen Al een uur denk ik hihi, denk de slaap van gister inhalen Sterkte Suus bij de tandarts! Kheb net ook al gestofzuigd. Hier zijn de ramen ook zo vies Misschien vanmiddag nog ff doen. Doeii
sterkte suus bij de tandarts! Hier net gestofzuigt en ramen gelapt (althans me moeder haha). Had ff last van mijn maag, dacht oh jee nu ikke ook al, maar het is gezakt. Alyssa heeft van half 9 tot kwart voor 12 geslapen, net flesje gegeven en ze ligt alweer. Ze eet verder niks, maar haar flesje gaat er wel in en wat belangrijk is, het blijft erin!
hier geen sneeuw, wel veel zon en sluierbewolking. Van mij mag het best ff sneeuwen. als het morgenochtend maar weg is, dan moet ik weer naar mijn werk!
Gelukkig houdt ze het binnen Eliesja! Ben ook wel benieuwd hoe het nu met Lois zal zijn...arm meissie!
hier eentje die niet wil slapen Dacht na zn broodje dat hij sliep..niet dus..na een kwartier alweer brullen..dacht laat hem ff gaan..maar dat heb ik maar uurtje volgehouden..net ff boodschappen gedaan en gewandeld met de honden..hij zit nu liga te eten..hopelijk wil hij zo ff slapen.. Duurt lang he wachten als je wat wilt weten..hoop zo dat alles goed is met Loïs..
Net poepluier 9 verschoond..deze laatste was diarree..misschein komt het wel door die nieuwe forte voeding
dat mag je vragen hoor hihi.. zoals je waarschijnlijk wel weet sliep dhani toch niet meer 's nachts...we hadden alles al geprobeerd en toen hadden we nog een laatste eventuele oplossing en dat was voeding voor hongerige baby's..want hij wilde steeds een fles 's nachts en dan sliep hij weer ongeveer anderhalf a twee uur en als we mazzel hadden zat er drie/vier uur tussen..en dan wilde hij weer een fles.. dus dat is de reden
Hier ook een probleen het is net of Juli5n weet dat ik nu in bed zou moeten liggen want hij vertikt het echt om te gaan slapen! Nu speelt ie dus in de box en kan ik het dus ook lekker rustig aan doen! Janelle speelt in de tuin helemaal dik ingepakt maar ze wilde ff naar buiten ,, dus ook dat is lekker rustig
Vraagje heb ik en nu weet ik wel dat het moeilijk is om er een antwoord op te geven omdat alles per kind verschillend is.. Maar zou het kunnen dat dhani alweer bezig is met zn volgende tandjes? Hij heeft net vorige week twee onder en twee boven gehad..maar hij heeft de hele dag alweer rode wangetjes..wil niet slapen..is hangerig en ik mag niet in zn mondje kijken..(mocht ik trouwens de vorige keer gewoon wel toen die andere tandjes doorkwamen)..maar kan het zo snel?
aah haha wat een gave foto van dhani! Echt zo van, ik pak je! Eliesja staat er trouwens ook mooi op! Heel anders dan je vorige banner! Suusje sterkte bij de tandarts zo nu ga ik ff terug lezen