Kan volgens mij best wel hoor Sonnie! Vooral als hij ook van die poepluiers heeft. (iig wat ik er van hoor, zelf nog geen ervaring ermee ) Vanmiddag nog bij m'n vriendin geweest en haar HCG was nog steeds te hoog, dus ze krijgt nu al voor de 7e keer die chemo-kuur (die spuiten). Voor de rest ging het wel goed met haar gelukkig. En m'n moeder en zusje waren vanmiddag ook nog ff langs geweest, ff Cyenna geknuffeld Nou ik ga ff koken! Rijst met Chicken Tonight.
Lekker Miranda, heb ook wel weer eens zin in rijst! Bah zeg de 7e al?! Iig fijn dat het weer wat beter met haar gaat. Sonnie, kan zijn dat hij nog steeds last heeft van de tanden die net door zijn. Ze moeten wrs nog verder doorgroeien. En het kan natuurlijk ook komen van de voeding die nu anders is. Ben je nog steeds ziekjes? Wij eten bloemkool, aardappels en een kipfiletje. Ik zal ook even met het eten beginnen.
Jeetje Miran de zevende al..zielig hoor.. En gezellig dat je moeder en zusje langs zijn geweest.. Miekie en Miran jullie eten allebei lekker Wij eten prei..aardappeltjes en rundervink. Nog niks van Linda gehoord he..ik hoop echt zo dat het niks ernstigs is.. Meiden eetse..ga dhani ff potje geven
Hoi meiden, Sonnie, de site doet t weer hihi Miranda, de 7e al? Wat erg! Gelukkig dat het wel goed met haar gaat! Ik hoop dat alles goed is met Lois. Hopelijk horen we snel wat van Linda... Ik heb eindelijk een brief van het UWV gehad. Morgenvroeg om 9 uur al om ik op intake komen. Zo vroeg... Ik hoop niet dat Iman ziek aan het worden is, ze had net waterdunne zurige diarree... Ze voelt warm aan en de hele tijd huilen... Nu ligt ze lekker in bed.
hoi dames, Nou ben gelukkig snel bij gelezen. Jullie hebben niet veel gekletst. Voor alle zieken onder ons beterschap en dat jullie allemaal snel beter mogen worden. Ben ook wel benieuwd hoe het met loïs is gegaan vandaag? Afwachten maar...... Heb vandaag weer lekker gewerkt morgen lekker vrij. Ben ook vanavond weer alleen thuis. Ben blij als het bouwen aan de carnavals wagen er weer op zit. Maar goed nog maar een paar weekjes. Verder heb ik geen nieuws.
Leuk Tinus, carnaval! Zal wel weer gezellig worden! Was afgelopen zaterdag ook wel gezellig toch? Waar was je ook alweer geweest?
Wel gezellig carnaval Maar ook wel ongezellig als je steeds alleen zit 's avonds..gelukkig maar tijdelijk Lekker vrij morgen Al plannen of gewoon rustig daggie? Heo gaat het met je kleine meid? Jeetje linda das idd vroeg..maar ja is niet anders he..hihi vroeg je bedje uit.. Owjee niet Iman ook al ziek he beterschap voor Iman..knuff
bij ons het dorp was ik geweest. waar onze verening zijn ontmoetingsplaats heeft. Het was echt super gezellig. Om 8 uur begonnen en om half 4 s'nachts weer thuis en goed zat.... \/
Nou ja vind het niet zo erg hoor kan ik ook ff lekker achter de computer vanavond. Plannen morgen nog niet echt. ff een wad doen en dan ff ananas en banaan halen en dan zie ik verder wel.
Ben er ook weer! Het is wat, zo slaapt ze heel de dag niet en zo slaapt zeweer heel lang haha. Ze ligt nu vanaf half 6 in bed en slaapt nog steeds.. Pff slaap van gister aan het inhalen zeker Hier vieren ze geen carnaval, maar kan me voorstellen dat het hartstikke gezellig is Succes morgen Lin bij het UWV!