Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TellMe

TellMe Niet meer actief

Zoooo ik heb veel bij moeten lezen zeg ... als je even 2 dagen niet inlogt ... jullie gaan wel door he, haha

Ik ben een paar dagen niet online geweest want de eczeem die ik tijdens de zwangerschap had is heftig teruggekomen, ik zie er niet uit ... en de jeuk in de nachten is zo naar ...

Hebben jullie dat nooit, als je alles hier hebt bijgelezen en je wilt reageren dan weet ik niet meer wie nou wie was en dan wil ik voor iedereen apart een reactie typen en dan ben ik alles weer vergeten :oops:

2. TellMe

TellMe Niet meer actief

Tinus, ik heb ook sinds een week haar uitval en niet zo'n beetje ook, is eng inderdaad ! Wanneer houdt dat op ? Ik heb al niet zo veel ...

Keejbie, ik ga voor je duimen dat je goed bericht krijgt maandag !
    En gelukkig heb je je zus en moeder gesproken en hebben zij niets besteld op jouw naam. Nu die vrouw nog ff aanpakken ;)

Jammer zeg dat je Dhani niet op de foto meer kon zetten, Sonnie ... maar inderdaad wat Keejbie zegt, misschien heeft ie weer een sprongetje.

Loïs is niet eenkennig, iedereen die hier in en uit loopt geeft haar de fles en ze lacht en brabbelt ook tegen iedereen. Ze is erg makkelijk ook als ze logeren gaat.

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    hallo,

Wat vervelend zeg van dat haaruitval!! :cry:
    Dat heeft allemaal weer met je hormoonhuishouding te maken. Ik hoop voor jullie dat het gauw over gaat!! Voor zover ik weet, heb ik het niet (afkloppen).

Senna, ik heb bij de H&M een legergroen ribbroekje, een gestreept shirtje met legergroen en bruin enz. (leuk voor onder tuinbroek) van die sokslofjes, een mooie stoere gebreide legergroene trui en bij de V&D een ruitjesblouse met een lange mouwen shirt eronder. Had nog veeel meer gezien, maar ja je moet een x ophouden he! ;)

Wat lekker dat je vriend nu de nachten doet zeg en Senna zal strax zelf wel lekker doorslapen!!

Vera, succes en sterkte maandag. Moet er eigenlijk nog niet aan denken om strax weer te gaan werken :rolleyes: , mis het nog niet! Nou ja, t/m volgende week nog zwangerschapsverlof en dan nog 5 weken vakantie, dus ik kan nog ff.

Vanavond BBQ met vrienden. gaat de invalmama, mijn zus, oppassen!! Die is ook helemaal verliefd op hem! Jullie nog leuke plannen?? :D

Fijn weekend allemaal!

4. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    ik bedoel Luca zal strax wel lekker doorslapen. hahaha!

5. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Ik heb liever dat luca straks doorslaapt ;) dan kan senna ook doorslapen ;)

vervelend lindah opelijk is het snel over! ik wil ook wel voor iedereen wat typyn maar als ik eenmaal aan het typen ben weet ik ook niet meer wie wie is en wat ik tegen wie wou zeggen :)

edit> whaha je bent me net voor :)

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm ik weet nog niet wat ik met onze uk ga doen. Bij een gastouder of nanny heb ik toch nog steeds beelde in me hoofd met wat ik op tv heb gezien dat ze kindjes door mekaar schudden enz. Niet voor mij bedankt.

Een chreche daar werken wel meer collega's en zal iemand na mijn idee dus ook niet zulke fratsen uithalen. Als ik er nu aan denk om weer te gaan werken kan ik het bijna niet over me hart verkrijgen om me jongetje ergens heen te doen in de tijd dat ik werk.

maarja ik zal toch moeten he ;)

Ik heb bij onze h&m gekeken maar ze hadden niet veel bijzonders! Binnenkort maar is ff in Arnhem kijken!

Wel heb ik er ff van genoten om lekker te gaan wandelen!

Heel veel plezier vanavond Miekie!

Wij hebben vanavond een verjaardag van een van onze vrienden. En dat is de vader van Quinten :p Dus kan niet wachten tot we erheen gaan dan ken Demiën-Sem is ff met zijn vriendje spelen hihi

En dan kan mama weer ff de babyverhalen uitwisselen met der vriendin ;)

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    NU vertelde ik jullie laatst dat mijn nicht zwanger was en dus in april uitgerekend zou zijn. Zij is dus in Maart uitgerekend wat natuurlijk ook leuk is!

En vandaag heb ik tehoren gekregen dat me andere achternicht ook zwanger is! En die is in April uitgerekend!! Hehe Leuk he!! Heb nog heeeeeel wat kraambezoekjes af te gaan ;)

Is maar goed dat ik niet nog langs jullie allemaal moet haha ZAL het wel erg leuk vinden uiteraard! Maar dat zijn wel superveel kraambezoekjes hehee

8. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    hoi hoi,

Heb ook weer ff bij gelezen en heb het ook hoor dat ik dan niet meer weet wat en wie en hoe.. :)

Heb nog niet echt last van heel veel haar verlies, maar moet zeggen dat het wel een beetje gaat komen nu. :(

Ons meisje trekt eingelijk wel naar ons allebei, soms denk ik dat ze dan rustiger is bij mij, maar als ik haar dan overneem, omdat ze bij mijn man huilt dan huilt ze bij mij gewoon verder, dus nee heb niet echt het idee dat ze liever bij mij is...maar nou is mijn man ook tot afgelopen maandag alleen maar thuis geweest! Hij moet helaas weer beginnen en dan komen de weekjes weg er ook weer bij.. :cry:

Alyssa is de afgelopen dagen behoorlijk aan de poepperitus, dun en helemaal onder!! Kan dat van de flesvoeding in combi met borst komen??
    Ze poept wel minder nu, maar als ze moet, nou nou...klein beerputje! :confused:

Als ik weer ga werken past er 1 dag mijn moeder en 1 dag mijn schoonmoeder op! Heb tot januari ouderschapsverlof opgenomen voor 1 dag, dus vanaf januari weer 3 dagen en dan gaat ze ook 1 dag naar de creche. Vind het alleen helemaal niks, wil gewoon niks missen.. :(

Zijn vandaag nog naar de stad geweest, ff kijken voor winterjasje voor Alyssa en we zijn geslaagd bij c&a, bij de h&m hadden ze ook wel leuke, maar niet veel en wat me erg opvalt is dat er bijna geen maat 68 hangt en mega veel 80!!! we blijven kopen, maar tis allemaal ook zo schattig. :)

fijn weekend nog..groetjes

9. Niet meer actief

Dacht idd ook al aan zn tweede sprong..maar waarom uitgerekend gisteren dan haha..vandaag had hij nergens last van :(

Hier ook wat meer haaruitval dan normaal..maar niet echt extreem ofzo hoor..

wat erg weet echt niet meer wat er allemaal geschreven is :oops:

Oja keejbie wel beter dan dat je moeder en zus het niet gedaan hebben..maar belachelijk van die vrouw zeg..idd maar wel ff aangifte doen..

Weet niet meer wie het had over de opvang met onregelmatige diensten..maar hier in Almere heb je een kinderopvang die daar dus geen problemen mee heeft..je geeft elke maand je rooster aan ze en dan is voor die maand opvang geregeld..
    Er zijn volgens mij weinig opvangcentra's die dat doen maar ze zijn er wel..ff zoeken misschien via kinderopvang.pagina o.i.d. ;)

Morgen gaan we naar Prenatal in Amsterdam( villa Arena)) yeahhhh ff shoppuh..

Meiden fijne avond..

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja idd,

Vanavond begint weer een van me programmatjes hehe en Ivo isser niet blij mee :p Maarja heb tot nu toe elke Big brother gevolgd en vind het best grappig ;)

Dus vanavond is het mijn avond hahaha :p

Als goed is krijgen we morgen bericht van de Goede Woning. Ik ben echt zo zenuwachtig wat de uitslag zal zijn :( Maar nog ff afwachten he!

Eliesja dat heb ik ook. Ben bang dat ik alles ga missen dus wil het eigenlijk ook niet maarja we zullen wel moeten he..

11. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    ja moeilijk he dat oppas gedoe, indd ik heb ook dat door elkaar schud idee nog steeds in mijn hoofd. :)
    liefste neem ik hem mee naar mn werk hahahaha maja dat gaat moeilijk.

En heb je nog wat gekocht sonnie??
    dus jij bent ook straks weleens een week alleen eliesja? Ik aankomde week niet, maar die week erop, mannetje moet voor 2 weken naar duitsland voor zijn werk, :( zie er eig best tegenop om alleen te zijn!. S weekends komt ie gelukkig wel thuis..

en dat van die sprongetjes, ik snap daar niks van, ik heb het boek oei ik groei, en daar staat in dat als een kindje te vroeg is, je die weken er dus bij op moet tellen..en dan pas het eerste sprongetje zich aankondigt. Staat ook bij dat het wetenschappelijk is bewezen dat vanaf de uitgerekende datum pas de sprongetjes zich aankondigen. (dus 6 weken te vroeg sprongetje bij 6 wk oud = 12 wk sprongetje

12. Niet meer actief

Jaaaa vanavond big brother Keejbie :) :) Mijn mannetje is er niet zo heel erg blij mee..maar heb tot nu toe ook alle big brother's gezien..dus deze ook hihi..

Heb best wel geshopt hihi..maar vond het niet zo'n hele leuke winkel en was best druk..maar goed wel met wat thuis gekomen hoor..Campingbedje..matrashoes voor campingbedje..2 rompertjes..zo'n bandje voor in het zwembad..ken ie lekker in zitten en nieuwe flessenspeentjes..oja en bijdehandjes..had ie vanmorgen gepoept kwam ik erachter na de laatste bijdehandje gebruikt te hebben dat ik niks meer heb :oops:

Net weer ff wat foto's in album geplakt..gaaat lekker hoor 8)

Morgen Dhani zn prikjes..spannendddd..naja meer voor mij dan voor hem haha..ik zie er nu al tegen op..maar goed is niet anders he..hoort erbij..en de meeste van jullie ukkies hebben het ook al gehad en zijn er niet slechter van geworden..dus sonnie moet niet zo zeuren :p

ga ff watermeloen in stukkies snijden en dan ff lekker opeten..mmm jammie.

Fijne avond..

Ennuhhh Keejbie veel kijkplezier he met BB hihi ;)

13. Niet meer actief

Oja anders brengen jullie toch je ukkies bij mij hihi..wil wel oppassen hoor en ik zal ze echt niet door elkaar schudden..Gezellig hoor al die ukkies van dezelfde leeftijd bij elkaar..
    Uhh volgens mij ben ik na een week helemaal gek aan het worden..gaan ze allemaal om de beurt huilen..om de beurt flesje, schone luier enzzz..haha maarja wel gezellie :)

14. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik moet morgen met Valentino naar het consultatieburo, ben wel benieuwd wat hij nu weegt. Mijn moeder zei vandaag nog, jij gaat echt schrikken, nou ja ik zie het wel. Wel weer zielig dat hij weer zijn prikjes krijgt.

Ik heb vanavond ook naar BB gekeken, maar vindt het een beetje tegenvallen. Maar de pest is dat je het volgens mij gewoon weer gaat volgen. Dat heb ik namelijk altijd...hihihih... mijn man wordt daar helemaal dol van, want die vindt er nix aan :)

@ Keejbee.... ik duim voor je dat je morgen een goed bericht krijgt. Dit is geen doen met een kleintje.

@ eliesja... waarschijnlijk omdat ze ervan uitgaan dat het kind in de kinderwagen ligt met een dekentje als het zo klein is... en daarom zal maat 68 niet zoveel verkocht worden. Ik heb 4 winterjasjes gekregen in mijn kraamtijd. Dus ik kijk wel hoever we komen..hihihi...

15. Niet meer actief

Morgen Meiden..

Nou was best weer leuk he BB..moest wel lachen om die janine..wat een wijffie haha..best leuke groep..ga het zeker volgen :)

om 12 uur moeten we op het CB zijn..krijgt ie zn prikkies..en ga ik hem ff wegen..ben benieuwd :)

Spannend Keejbie..vandaag hoor je meer..mijn duimen draaien overuren hoor ;)

Ga ff wat in huis doen..hondjes uitlaten..dhani aankleden..flesje geven en dan naar CB..

Fijne dag meiden...

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    jaaaa mijn mannetje is ook niet blij met bb Sonnie haha

ik ben werkelijk zo zenuwachtigkan niet meer wachten tot ze belt:(

17. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    Geweldige figuren weer in BB!

vooral die rel nicht (zoals hij zich zelf noemt) hij is echt geweldig! hoe hij ging dansen etc. bij die voorstukjes van vandaag! hi hi

Keejbie ik duim voor goed nieuws voor je!

ik ga lekker ff badderen, m meissie ligt lekker te pitten! Heerlijk.

fijne dag allemaal!

18. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik heb BB ook gezien, hihi ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. :D

Ik moet ook straks om 12 uur naar het CB. Krijgt ze ook weer een prikje..
    Ben ook benieuwd hoeveel ze weegt, want je ziet haar gewoon groeien :)

Ik duim voor je Keejbie!

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Harstikke lief dat jullie allemaal voor me duimen nu nog hopen dat het ook helpt ;)

Ik heb weer ff 2 nieuwe foto's in me album gezet van ons boeffie! Hihi

En hier zet ik dan ff een foto neer van zijn vriendje

Quinten

20. Niet meer actief

Goede morgen dames,

Ben ik dan de eninge die bb niet heeft gezien. Nou ja misschien dan maar een keer een hh bekijken. Nou hier is alles nog steeds helemaal super. Yanouck was vanmorgen pas tegen half negen wakker. Toen had ik alles al gedaan. Stofgezogen, alles gestoft. Wc gepoetst en mezelf gedoucht en aangekleed. Dus toen had ik lekker alle tijd voor haar.
    Ook hebben we al ff boodschappen gedaan.

He Keejbie ik zal voor je duimen.
    @ MirandaT laat even weten hoe het was.

Krijg straks bezoek van mijn nichtje die op vakantie is in Noordwijk. Ze belde gister of het goed was of zij en haar vriend ff langs mochten komen. FF Zeiden we samen na die tijd. Maar goed Noordwijk zal nu ongeveer 2 uur rijden zijn en normaal moet ze 3 1/2 uur rijden. Dus is vast weer gezellig. Heb haar al zo lang niet meer gezien.

Share This Page