heb trouwens vandaag van de nutriciaclub een cdtje gehad met kinderliedjes..worden gezongen met kinderen en gerda havertong(ofzo iets)..wel leuk cd'tje..
oh dat cd-tje heb ik ook son, maar kreeg ik van het echobureau...dmv kinderliedjes de wereld rond achter berend botje aan...erg schattig!
Ben ook de vk praktijk aan het kijken, shit man dan begint het wel weer te kriebelen Lijkt mij ook wel een leuk beroep verloskundige Trekt mij eig pas sinds mn eigen bevalling, daarvoor zou het nooit in me zijn opgekomen Vanmiddag lekker wezen shoppen! nijntje loopstoel gekocht en badring, en bij villa happ hebben ze 50 % korting! Bij v&d 50% op alle baby beddegoed, dus daar ook inkopen gedaan. Je kan trouwens ook online shoppen bij h&m he!
ff in the break.... Ja het kriebelt inderdaad wel weer als je dat zo ziet. Maar wil toch nog ff wachten hoor...... HAHA Maar wel weer mooi om te zien.
Haha hier ook kriebels, werd gewoon emo toen dat kindje werd geboren.. Echt mooi.... Leuk programma Ja handig he bij H&M! Heb idd ook al een keer online geshopt daar Villa Happ heeft ook leuke dingen! Maar helaas zit er hier niet 1 in de buurt. H&M trouwens ook niet. Daarom is online shoppen wel handig hihi.
Nou na al die dikke buiken weer gezien te hebben wil ik toch echt nog wachten hoor haha..wel leuk programma weer..is voor het eerst na mijn bevalling dat ik weer zoiets zag..appart hoor..je weet nu toch wat ze voelen Senna flinkt geshopt dus hihi..altijd leuk En ja we weten het hier van HM online..bij sonnie na de zwangerschapspagina verslaving nr 2 Als het goed is ontvang ik morgen of overmorgen weer een bestelling 8) Hey Suus ja dat is idd het cd'tje..EN hoe ging het bij de tandarts? ben je er nu voorlopig vanaf?
Hee meiden... nog niets gehoord van Lin over Lois.. Hopelijk knapt ze snel op hoor.... Tot vandaag was Valentino ook nog nooit ziek geweest, maar vanochtend was hij al een beetje uit zijn humeur.. niets was goed en maar jengelen. Hij zag ook witjes en een beetje waterige duffe oogjes.. maar voor de rest niets. Dus wij gingen naar mijn oma in het verpleegtehuis.... en ineens uit het niets gaat hij spugen...echt hele golven... Dus ik dacht.. nou die wordt ziek. Maar na een flinke slaap is hij toch weer opgeknapt.. en had hij eetlust voor tien. Dus... misschien valt het toch mee. Eliesja...beterschap voor het hele gezin... Suusje.. al bij de tandarts geweest ? Tinus.... lekker gegroeid ook.... mooie cijfertjes... Sonnie... hopelijk wordt jouw mannetje niet ziek... helpt wel he die forte voeding. Valentino heeft het ook 3 maanden gehad... maar nu zijn we vanaf 6 maanden weer over op standaard. Lin2... Hoe is het nu met iman?
Sonnie.. leuke banner ook weer van Dhani.... Dat truitje heeft Valentino ook... van mickey mouse (H&M)? Alleen hij past het niet meer zo goed, maat 74 !
Achossie die valentino..hopelijk wordt hij niet ook ziek..knuff voor hem Ja idd truitje van H&M..dit is maatje 74..maar is nog wel beetje te groot.. Lijkt idd te helpen die forte voeding..raar he..het pak schiet op en we hebben nog een aangebroken pak standaard..dus als die forte op is willenwe hem weer standaard geven en kijken wat hij dan doet..en zijn we weer terug bij af dan weten we zeker dat hij gewoon honger had 's nachts
Ga zo denk ik me bed in met een paracetamolletje Ben de hele avond al aan het hoesten en mn stem gaat er ook vandoor Praat zo lastig..alhoewel..mn tekst gaat er niet vandoor dus hier kan ik wel blijven kletsen haha
Die foto hier links van mijn berichtjes he..vind het net alsof ie gesport heeft en een handdoek om zn nekkie heeft hangen.
Ja haha, ik dacht ook telkens dat het een handdoek was Maar het is gewoon z'n shirtje hihi. Knuff voor Valentino! En Son hopelijk wordt je niet ziek Ook knuff voor jou Ik ga er ook weer vandoor, ben weer in een spannend boek bezig. Trusten!
Hoezo wil je al zo snel naar standaard... het gaat toch zo goed ? Ik zou niet zo snel overstappen... anders zit je dalijk weer met dezelfde ellende. Hij heeft er tijdelijk behoefte aan.. misschien door zijn groei of zo. Maar wordt er niet dikker van...
haha nee het is hetzelfde shirtje als dat truitje op de banner..vind het stom gezicht..ga morgen f fander fotootje zoeken.. Thanx miran..ik hoop ook dat het niet doorzet.. Lees ze he..hmm staat dat raar maaruh je snapt wel wat ik bedoel he Trusten allemaal...