ja maar volgens nutricia maakt het niet uit als ik het weer probeer..is meer voor ons zelf als hij 's nachts weer komt..maar voor dhani maaktte het niet uit..
Haha heb ik ook zag ik laatst bij mij (banner en avatar hetzelfde ), maar heb nog geen zin gehad om te veranderen Ja, lezen zal wel lukken! Doeii
hoe lang heeft valentino dan op die voeding gezeten? of had je dat al verteld En waarom gingen jullie die voeding geven? waaraan merktte je dan dat hij dat nodig had.. Jeetje wat een vragen weer he
Doei miran.. Ik moet nu van steef mn bed in dus daar luister ik maar naar haha.. ben nu echt weg doegggg
Ja.. is ook zo.. maar zou niet te snel veranderen nu. Hij slaapt nu lekker door... maar it's up to you...hihih... Nou lekker slapen en niet ziek worden, en Miran... lekker lezen...
welk boek miran? ja son hoef pas in juni weer terug en dan gewoon controle dus, WHOEHOEEEEEEEEE KLAAAAAAAR! hahaha... dus voorlopig geen tandarts zenuwen..Cool! Ik zat vandaag te denken wat nou als vien ooit een gaatje heeft terwijl ze nog niet zo oud is, die krijg je echt niet in die stoel dan voor een verdoving en een boortje enzo... wordt dramaaaaa! maar goed, we blijven braaf poetsen haha...de tandarts zei dat haar gebitje netjes in orde was wat een zieke kindjes....niet leuk!.... beterschap voor alle zieke snoetepoetjes en de zieke mama's truste allemaal
luca heeft vanaf 3 weken op forte gezeten tot 6 maanden! dus is er nu een maand af, doe het wel door de nachtfles, (twee schepjes ofzo) Maar als dat werkt ! waarom niet! Ach wat zielig voor valentino hopelijk knapt hij snel op! Ach miranda geen h&m in de buurt! damn dat lijkt me niet leuk! hahaha ben zelf helemaal h&m verslaafd
Ja Valentino heeft de eerste 3 maanden borstvoeding gehad, en daarna overgegaan op de fles. Toen bleek dat hij niet voldaan was van de nutrilon standaard zijn we overgestapt naar Forte en toen was hij weer tevreden. Met 6 maanden zijn wij weer overgestapt naar standaard, omdat hij genoeg bijvoeding krijgt en weer voldaan is. Ik denk dat het ook vooral door zijn groeispurt komt.. moet je zien joh... dat kind is van 50 cm naar 73 cm gegroeid en van 3800 naar 9900... Wat gaat dat snel zeg...
Morguh ladies.. thanx mamaantje voor je antwoord Yesssss! suus voorlopig hoef je dus niet meer terug te komen En ja wat vien betreft..lijkt me ook moeilijk..volgens mij is het enige wat je kan doen haar gewoon steeds meenemen naar de tandarts en laten zien dat het niet eng is..maar ja een verdoving bij een kindje..hmm nee denk niet dat ze daar op zit te wachten..lastig hoor..gelukkig heeft ze nog geen gaatjes Maar de tandartsen zullen toch wel hun metodes hebben voor kleine kids? Hoop dat we vandaag wat van Linda horen..hopelijk is loïs al uit het ziekenhuis en zijn ze lekker aan het uitzieken allemaal..want linda had toch ook last van dr buik ineens en misselijk.. Hier een goede nacht gehad \/ naja met Dhani dan hihi..hij heeft doorgeslapen tot vanmorgen kwart voor zeven..nog even zn speen gegeven en toen kwam hij pas echt om kwart over acht.. Maar we hebben zulke lieve fijne buren die besloten om vannacht rond drie uur ff sex te hebben hun bed staat tegen onze muur..hoef dus niet te vertellen wat voor gebonk we dus gehoord hebben..en als ze nou met kwartiertje klaar zijn..nee hoor ruim een uur..pff..
Ha ha sex midden in de nacht! ja das irri als je ligt te slapen, had een keer op de muur gebonkt... Misschien zijn ze ook wel bezig voor een beebje.... en was ze toevallig toen vruchtbaar ha ha die Sonnie, zie je al liggen in bed, en die buren maar bonken en kreunen
nou denk niet dat ze bezig waren voor babietje hihi..ze hebben al twee grote kids..en haar hoor je ook haha..en het is natuurlijk de normaalste zaak van de wereld, maar ik hoef het toch echt neit te horen allemaal hihi
hihi... is het dhani niet zijn het je buren... misschien was de buurman wel stout geweest en bonkte ze een uur lang met een hamer op zijn kop! Zou maar goed op de uitkijk staan vandaag
haha nou sonnie als dat vaker voorkomt zou ik er echt een hint over geven goedemorgen trouwens! Hier ook een angsthaas voor de tandarts :s 11.20 afspr CB ben benieuwd!
Leuk naar het CB..tenminste ik vind het altijd leuk, weer nieuwe cijfertjes ..ben benieuwd wat luca weegt en hoe lang hij is..hij scheelt maar paar daagies met dhani
he he dat is zo. Denk dat ie ongeveer gelijk met valentino "loopt", hoe groot is dhani? damn heb luca op schoot heeft net fles gehad, en er komt hier ineens een lucht voorbij :-& ff schone luier doen
hallo, hier zijn wij ook weer eens, heb nog niet terug gelezen maar ik begreep dat lois toch in het ziekenhuis ligt. weten jullie hoe het gaat met haar en mama natuurlijk. wij zijn ook weer naar de ha geweest. sam heeft flinke luieruitslag en heb nu een zalfje tegen schimmel gekregen hoop dat het gauw helpt ben benieuwd hoe het straks met luca gaat bij het cb
Mogge, Son, ben je alweer wat beter? GO DHANI, GO DHANI! Wat goed van hem! Heb je die buren weer...pfff. Ben blij dat we geen buren hebben. Cindy, beterschap met kleine Sammetje! Hoe gaat het nu met Valentino? Hopelijk gaat het goed met Lois. Ben erg benieuwd. Suus, fijn dat je er nu vanaf bent! Ja, de verloskundigenpraktijk was erg leuk om te zien! Tja en als je dat dan ziet en je kijkt dan weer naar je eigen beebje, dan gaat het allemaal wel heeel snel hoor. Is al bijna een dikke dreumes, haha. Senna, succes bij het CB! Zal mij benieuwen wat je mannetje weegt e.d.
Miekie geen buren? , ooh dat wil ik ook! haha eerst nog ff sparen, want huizen zonder buren zijn duuuur!