haha dikke dreumes nou senna...miekie gaat nog veel meer op stand wonen van de zomer hihi...Nog ffjes Miekie! dan kun je lekker in het echt inrichten, want denk dat je dat in je fantasie al een poosje aan het doen bent of niet? woon je nu in een koopwoning? en zo ja heb je al geinteresseerden?
Ik vind de lounge steeds minder leuk worden met al die heftige antwoorden steed meer en meer. Dan vraagt of verteld iemand iets en dan vinden een aantal het steeds nodig om lekker fel hun mening op te dringen. Wordt ook echt steeds vaker gedaan. Dus reageer nu eigenlijk bijna nooit meer, want wat je ook steeds meer ziet is dat als je een normaal antwoord geeft wat niet in het straatje van de topic-opener past, die het op een andere toon leest en zich meteen aangevallen voelt en in de verdediging schiet met alle gevolgen van dien, Dus ik reageer nu alleen nog maar op de topics die veilig en gewoon leuk zijn. Wel jammer, want een discussie moet kunnen, maar hier wordt je zowat door je scherm heen getrokken dan haha... Maar ons mama topic is natuurlijk wel heel gezellie!
Ben ook wel benieuwd naar Luca's cijfertjes... Ja, volgens mij gaat Luca wel even hard als Valentino... Ivan is volgens mij nog iets zwaarder, en Mr Q heeft ook niet achteraan gestaan..... Lekkker gezond toch.....
ik was gister op kraamvistie geweest bij een collega, dat is echt weer raar zo'n kleintje zo kwetsbaar en teer. maar heerlijk om vast te houden. en dan denk ik pff ben toch blij dat ik dat gehad heb het is nu makkelijker aan het worden
ik kan ook niet zo goed tegen die ruzies die je soms leest hier dan denk pff. maar inderdaad hier is het gezellig en wij hebben nooooit ruzie hihi
Valentino is gelukkig niet ziek geworden...pfffffffffffffffffffffffffff. Het is gebleven bij die ene braakpartij...en daarna was het weer over. Hij heeft goed gegeten.. dus... misschien waait het over. Hoe is het met de andere zieke kindjes/ mama's ? En Sonnie.. geweldig.. dat hij weer doorslaapt...
Senna dhani is nu 70 cm Miekie..mn stem is voetsie en heb nog pijn in mn keel..voor de rest gaat het wel Ja lijkt me ook wel lekker hoor om geen buren te hebben..ach wordt ons volgende huis hoop ik Vrienden van ons wonen ook in Friesland, vrijstaand huis..maar prijzen zijn ook wel goedkoper dan hier..hier is het gewoon echt niet te doen..
Ja Suus, dat viel mij ook al op. Er worden zelfs topics geopend om juist reacties uit te lokken. Beetje jammer.... De woning waar we nu inzitten (6jaar) is een bedrijfswoning. Naast ons ligt een weiland en daarnaast een grasdrogerij en daar is die woning van en daar huren we het ook van. We hadden een paar jaar al gevraagd of we dit ook ooit konden kopen. Dat kan alleen als de boel failliet gaat en de nieuwe kopers dit huis niet willen. En het is een ontzettend mooi vrij plekje, dus dat zat er niet in. En ja strax nog ruimer en vrijer. We zitten nu aan een 80km weg en strax aan een doodlopende weg wat uitkomt bij een groot meer. Dus lekker rustig. Ben al druk aan het sparen voor nieuwe meubels, heb er helemaal zin in.
O jee, stem weg? Misschien in grootmoederskastje? Fijn dat Valentino niet ziek is. En ik hoop dat de rest ook gauw weer beter wordt.
en verder heb ik nog hoop familieleden wonen in friesland..in van die kleine dorpjes..maar geen idee hoe al die dorpjes hete nhihi..zie ze ook bijna nooit..
Miekie heb je spulletjes al binnen? Jij koopt toch schoentjes voor Tijn op marktplaats? maar is dat dan ook wat? vind het zo lastig zien op die foto's..maar staan af en toe best leuke schoentjes voor ze op..zo wat nog nieuw..ik twijfel elke keer of ik het zal doen of niet..nu kan het nog wel..op die schoenen zijn toch niet gelopen..
Ow, grappig ja. Aha, wij wonen dus ook in 1 van die kleine dorpjes. We zitten alleen wel bijna op de grens van Drenthe. Ik praat ook geen fries, kan het amper, ha ha. Klinkt ook nergens naar vind ik.
Nee, post is nog niet geweest. Ja, deze zien er nog goed uit vind ik. Heb ook een paar adidas slofjes, zwart met witte streep en die waren ook nog nieuw. Maar je moet idd wel goed kijken. Meestal staat het er ook wel bij. En voor een paar centen, vind ik het best. Ze groeien er zo weer uit. Ik zit nu de Neckermanncatalogus te bekijken, maar dat is ook triest. Staat echt niet veel leuke dingen in, een paar hempjes, maar verder....?
hmm nou misschien moet ik de gok maar is wagen dan.. Nee de neckermann is niet veel soeps he..otto vind ik ook nooit zoveel bijzonders.. Owww hoor Dhani..ga hem uit bed halen en dan met hem spelen op het kleed..hij probeert nog steeds te kruipen maar snapt nog steeds niet dat hij zn handen ook vooruit moet doen haha..gek mannetje..ach komt vanzelf