oh dan is hij indd ook wel snel thuis gekomen! luca is thuis gekomen 12 dagen na de bevalling, toen was ie dus bijna 36 weken. Hij heeft fototherapie gehad (zie album ) Hij kon meteen alles, was de volgende dag al van de monitor, maar omdat zijn billi zo hoog was, was hij zooo moe, en had geen puf om zn flesje helemaal leeg te drinken, zn billi werdt alleen maar hoger dus eerst zo'n klein lampje in bed, en toen toch onder de grote, zielig joh! en een slangetje omdat hij veel afviel. Als zn billi niet zo hoog was had hij waarsch ook eerder naar huis gemogen. Maar mocht tijn dus ook meteen bij je op de kamer? maar super zeg dat hij het meteen zo goed deed! en in 1 keer raak! lucky you! hoezo vruchtbaar 8)
De eertse nacht moest hij wel op de warmtekamer blijven en zag ik hem via de tv boven mn bed. Ja zielig he die slangetjes en fototherapie enz. Heeft Tijn niet gehad. Gelukkig hebben ze allebei hun slag aardig ingehaald!
Nee hier was het niet in een keer raak hoor.... we waren in januari gestopt met de pil en begin september was het raak. Mijn cyclus is heel erg onregelmatig... dus er is geen peil op te trekken,
Ehh, mn geheim....gewoon ontzettend veel klussen hi, hi. Luca heeft maar lang op zich laten wachten dan. Maar het was het 'wachten' dan wel waard als ik dat zo zie!
Peter was toen wel trots idd, maar vond het wel errug jammer dat we niet zo veel meer klusten toen. Mannen.....
haha dat is zo.. maar man we hebben ons rot geklust Vondt mannetje natuurlijk heeeelleeemaal niet erg. maar lag aan mij heb ook onregelmatige cyclus Maar geen bepaalde standjes ofzo ?
Ha, ha, nee hoor. Heb alleen wel een kussen onder mn kont gedaan na het klussen, hi, hi snappie? Was een tip van een vriendin. Of het wat uitmaakt weet ik niet, maar heb het wel gedaan.
ja haha dan kan het beter de weg vinden toch miekie heb ik indd weleens eerder van gehoord! Maar drom vraag ik me ook weleens af of we niet nu al moeten beginnen met klussen.. maja het kan ook in 1 x raak zijn! Maar heb nog nooit van mn leven een cyclus gehad, en nu na de zwangerschap whala een cyclus Misschien moet ik nu mn kans pakken! Mannetje zal dan wel blij zijn want de sex is wel minder geworden na de bevalling!@ hebben jullie dat ook? (tja nu we toch dit onderwerp aangesneden hebben )