Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nou ik heb er ff zelf naartoe gebeld!

Er is nog geen nieuws word niet goed van ze.

Wat blijkt nu, ons verhaal is nog niet voorgekomen bij de comissie omdat we zogenaamd te laat waren :p Nu komt het pas weer over 2 weken voor dus ken weer lang wachten grrr!!

Maar ze gaat in deze weken een huisje voor me zoeken en die koppelen ze dan aan me dossier en dan hoopt ze dat de comissie sneller akkoord gaat.

Dus we hebben gewacht voor niets!

2. Niet meer actief

Jeetje wat een gedoe allemaal. Ik snap goed dat je kwaad bent. Maar dan zullen we nog twee weken langer voor je duimen.

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja ben zowiezo kwaad aangezien de buren tegelijk met mij een verzoek in hebben gediend en die hebben wel goedkeuring gekregen nu.

Ben niet alleen boos ben zo verdrietig. Ik moet gewoon nog 2 weken in spanning afwachten of me toekomst in de juiste handen valt.

Hoe moet ik in godsnaam nog 2 weken doorkomen zonder te weten of ik wel of geen kans maak?

Ik ga zo maar eens ff lekker liggen met ons kleine mannetje want ik trek het niet meer :(

4. Niet meer actief

Jeetje Keejbie.. die nemen er wel de tijd voor he daar :evil:

En miranda hoeveel woog je meisje nu?

Dhani zn eerste prikjes net gehad..hij lag lekker te slapen op mn arm..toen kwam eerste prikje..trok hij echt zo'n zielig lipje en sliep weer verder..toen tweede prikje..dat was wel ff brullen..maar kusje van mama maaktte het weer helemaal goed :) Nu ligt hij lekker te slapen..
    Hij woog alweer 4900..pff wat gaat dat hard..

Gezellig Tinus dat ze langskomen..veel plezier ;) :)

5. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    hoi hoi,

jeetje keejbie, wat een rotstreek zo zeg, moet je nog langer in spanning zitten!

Senna, mijn man moet meestal om de 2 weken een weekje weg, vind het nu helemaal niks zo alleen met de kids!! De mijne gaat volgende week voor een paar dagen en dan daarna komen de weken eraan.

Lekker, mijn oudste is weer naar school, nu heb ik zeg maar, voor mezelf nog ff 2 weekjes vakantie voordat ik ga werken, wat een rust haha

Geloof dat mijn meisje wakker is..

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Lekker dan Keejbie :( Snap dat je daarvan baalt. Lekker handig geregeld allemaal daar. :(

Nou vanmorgen dus naar CB geweest en ze woog alweer 4.850 gram en was nu 57 centimeter :D Wat gaat het toch hard zeg.

Ze heeft weer 2 prikjes gehad en dat was ff hard brullen, maar ook gauw weer over gelukkig. Zo zielig dan :(
    Over 4 weken moeten we weer. ;)

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja idd, Lekker lastig allemaal!

Maarja wie weet is het wel Positief dat ze een huisje aan me dossier gaan koppelen. Wie weet brengt ons dat meer geluk.

Al is het geluk ver te zoeken. Altijd alles zit ons tegen sinds ik al bij Ivo ben maarja. We wachten maar weer 2 weken :(

Hehe allemaal aan de prikkies! Die van mij heeft ff een dutmomentje maar voor hoelang?! Ik ga maar snel ff iets voor me zelf proberen te doen voordattie weer wakker schikt en erachter komt dat zijn mama iets anders aan het doen is :p

Wat vinden jullie trouwens van Quinten?! hehe en me nieuwe foto's ;)

8. Niet meer actief

Leuke foto's weer Keejbie van je boeffie..

Maaruhh heb ik iets gemist..wie is Quinten? Ja zoontje van Suus..maar bedoel je die? :oops:

9. Niet meer actief

Zit er over te denken om mn haar af te knippen..mijn haar is best lang..kan het dus los doen..in een staart..opzoeken enz.
    maar vind dit beetje kinderachtig..heb het alweer zo'n tijd..
    en de meeste vinden een kort koppie bij mij pittig staan..
    Heb het al eerder gehad hoor zo'n kort koppie..pff maar ik twijfel zo..eraf is eraf he :)

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Sonnie Dit is niet de Quinten van Suusje hihi

Een vriendin van mij was een in Juli uitgerekend vlak na mij dus en dit is hun zoontje. Hoogst waarschijnlijk het toekomstige vriendje van Demiën-Sem ;)

Hmm ik zit ook te fantaseren over me haar haha! Je bent dus niet de enige Sonnie. Ik heb me hele leven al lang haar tot ver over me kont heen. Natuurlijk ga ik dit niet afknippen!!! Maar zou wel eens iets anders willen heb het altijd maar in een knip zitten. Dus ik dacht aan een kleurtje:p

Ik ben zelf donkerblond en dacht aan de kleur bruin haha Ivo vind dit ook wel mooi. Maarja durf het niet zo goed aan want stel je voor dat het me helemaal niet staat. Ik heb zulk lang haar voordat de kleur eruit gegroeid is ben ik wel heel wat maanden verder.

Maarja hoe kom je erachter welke kleur bij je past he?!

11. Niet meer actief

haha ben ik dus niet de enige :)
    Maar verf je haar toch gewoon..staat het niet doe je er weer een ander kleurtje doorheen ;)

denk dat ik morgen toch maar afspraak ga maken..heb wel zin in iets anders :)

Ooowww die Quinten..ennuh waar zijn de foto's dan?

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    iets na beneej scrollen sonnie:p daar staat een fototje van um:p

Hmm wie weet ga ik me haar ook gewoon verven maarja heb me haar nooit geverfd omdak bang ben als het mislukt dat ik al me haar eraf moet knippen!

Je laat je nieuwe look wel ff zien he Sonnie?:p

13. Niet meer actief

Keejbie als je haar niet durft te verfen en je wil toch iets anders probeer dan eerst een spoeling.

Is vaak minder duur en als je het niet leuk vindt is het even wat vaker wassen maar dan vervaagt de kleur weer. Als je namelijk je haar donker bruin verft is het niet een twee drie weer een andere kleur. En zeker niet als je het dus donkerder doet.
    Want ja heb wel eens vaker van die klanten gehad en die willen toch verf en dan is de kleur niet goed en dan moeten ze hun eigen kleur weer terug. En ja dat gaat niet zomaar.........

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja maar zo'n spoeling is niet zoals het echte verf, Ik vind het persoonlijk er heel anders uitzien!

En dan loop je een paar weken in de ronde met vervaagend haar.

Maarja misschien toch maar eerst proberen ;)

Beter dat dan me haar verpest :p

Tinus hoeveel verschillende kleuren bruin zijn er?:p

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

Hier was ik weer eens.
    Jullie kleintjes groeien maar weer goed hoor!! :D
    Hebben ze verder geen last van de prikjes gehad?

Keejbie, wat n gedoe steeds zeg!!
    :evil: Ik hoop zo dat het het wachten waard is strax en je goed nieuws krijgt te horen.
    Mooi ventje hoor die Quinten!
    En weer mooie foto's van je kereltje! ;)

Tinus, ik heb BB ook niet gezien hoor!
    We hadden gister nl 2 films gehuurd.
    En ik moet ook niet te veel gaan volgen anders zit ik elke avond achter dat kassie. :(

Tijn moet morgen ook weer voor zijn 2e prikje. Ook weer zeer benieuwd wat ie nu weegt.
    Ik zal ook s vragen wanneer we met bijvoeding mogen beginnen, lijkt me erg leuk!! :p

Nou, vanaf vanavond gaat Tijn in een ledikantje slapen op zijn eigen kamer. :cry:
    We hadden hem altijd nog bij ons op de kamer in een wiegje. Maar het wordt nu wel tijd voor zijn eigen plekje, niet dat ik last van hem heb, maar zal toch n x moeten. Zal mij benieuwen hoe dat gaat.
    Vind het ergens ook helemaal niet zo leuk, maar ja...
    :(
    Nou dames succes met het kiezen van een kapsel of een kleurtje!!

Linda, hoe gaat het met Lois? Heeft ze nog last van spruw?

Spreek jullie later!

16. Niet meer actief

Ja Keejbie er zijn heel veel verschillende soorten bruin. Iets meer rood erin en er is wel een bruin met meer een koper gloed enz. enz.

Nee spoeling is niet zoals echte verf. Je krijgt geen uitgroei maar de kleuren zijn ( is afhankelijk van welk merk) Zowel als in verf en in speoling te verkrijgen. Dus als je denkt dit is een mooie kleur dan zou dat eerst kunnen proberen.

Maar luister wel vaak doen ze dit in salons uitgroei in zetten met verf en de punten en helemaal als het lang haar is met spoeling inzetten. En je ziet dan geen kleur verschil. Zo deden wij het in ieder geval wel altijd. En een verf vervaagt ook hoor en helemaal als er iets van rood in zit.

17. Niet meer actief

Nou mn kleine mannetje heeft wel last van zn prikkies :cry: Maar volgens mij alleen maar aan 1 kant..die kant was ook echt rood en opgezet vanmiddag en begin van de avond..ik weet nu in ieder geval hoe hij huilt als hij echt pijn heeft..was echt zielig..heb hem net in badje gedaan en nu ligt hij in zn bedje..hij lijkt nu geen last meer te hebben..net in bad lachtte hij zelfs weer :)

Heb ff foto's opgezocht van mn korte koppie van twee jaar geleden..toch wel leuk..ja ga morgen gewoon afspraak maken..hopelijk kan ik nog terecht voordat we op vakantie gaan :)
    En Keejbie tuurlijk maak ik foto's ;)

Ja een spoeling wordt vaak niet echt zo heel mooi vergeleken met de verf bij de kapper..hmm..lastig he..anders gewoon doe joh..doe is gek hihi :p

Oww spannend Miekie Tijn voor het eerst in zn eigen kamertje..succes ;)

18. Niet meer actief

ow ja vergat ik jullie nog helemaal te vertellen..ben dus echt klaar met het CB hier hoor..nou ja niet zozeer voor mij..wat ze vertellen daar gaat bij mij ene oor in andere oor uit..en info waar ik wat aan heb sla ik op..
    Maar vanmiddag was er een meisje...denk een jaar of 16/17..was er samen met haar vader en haar dochtertje van 2 weken...
    Nu vroeg verpleegkundige hoe het met borstvoeding ging..dus meisje verteld dat ze er sinds twee dagen mee gestopt is omdat het gewoon niet meer ging..ze had zoveel pijn en vond dat het wel leuk moest blijven..(precies de reden waarom ik ook gestopt ben met bv)..zaten ze me toch te zeuren daar dat ze het gewoon moest blijven proberen..pijn zou steeds minder worden en bv is veelste goed om te geven en blablabla..meisje vertelde dat ze dit in overleg met verloskundige had gedaan..weer een hele preek kreeg ze van cb..pff werd er echt niet goed van hoor...verpleegkundige liep weg en meisje begon helemaal te huilen..was echt zielig..ze vond zich nu slecht omdat zij geen pijn meer wilde..maar dat ze nu bang was na die preek dat ze niet goed voor dr kindje was..is toch niet normaal
    Heb haar verteld dat ik hetzelfde had en dhani nu ook fv geef en dat er zo nog tig vrouwen zijn in NL die dat ook gewoon doen..ook verteld dat ze gewoon moet doen wat zij denkt dat het beste is en dat het haar kindje is..
    ze was wel blij dat ik even met haar gepraat had..ik vond het echt zielig..waarom hameren ze toch zo op de bv..grrr..snap heus wel dat het goed is bv..maar als het niet lukt jammer dan toch..

vind het cb hier maar niks hoor..niet alleen vanwege dit..maar ze plannen ook gewoon dubbele afspraken..vorige keer had ik het al en nu weer..ze zijn een kwartier bezig om een afspraak in de compu te zetten en ga zo maar door..

Maar goed ze zijn verder wel lief voor onze ukkies :)

19. Niet meer actief

Keejbie heb dan eindelijk het vriendje van je kleine ventje gevonden haha..lekker dom he van me..zag die foto wel maar dacht dat het je boefjuh was..

Maar lekker ding om te zien hoor Quinten ;)

20. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Valentino is vandaag weer naar het consultatieburo geweest, en hij was weer super gegroeid.. Hij weegt 7.436 gram en is 62 cm lang.
    Wat gaat dat super snel zeg... hij ziet er in ieder geval lekker gezond uit.

Nou dacht ik dus dat ik met 4 maanden kon beginen met fruithapjes, maar dat mens zei dus dat ik daar mee moest wachten tot hij 6 maanden was. Mijn man heeft vroeger asmatische klachten gehad, als kind, en in onze familie komen allergieen voor. Dus dan mocht hij tot 6 maanden absoluut geen ander eten. Komt dit jullie ook bekend voor ?
    De prikjes waren ook wel wer vervelend, mijn mannetje had veel verdriet... wilde steeds getroost worden na korte hazenslaapjes.
    Vanavond heerlijk in badje gedaan en gemasseerd en nu ligt hij in dromenland. Om 23 uur nog zijn laatste flesje en dan lekker slapen.

@ keejbee... nou meis worden weer spannende weken voor jou, houdt de moed erin...

@ sonnie.. wat een rotmens bij jullie cb..
    Ik ben ook 2 weken geleden van bv overgegaan op fv maar op het cb zeiden ze er nix van. Ze vond het super dat hij het zo goed deed op de fv en had geen commentaar.

Share This Page