Wij hadden vroeger sinaspril, met een sinaasappelsmaakje, was lekker weet ik nog. Je hebt ook vingertandenborsteltjes voor babys.
hihihi...gelukkig zie je door een kier van buiten naar binnen altijd slechter dan van binnen naar buiten... maar hoop voor je dan dat ie niks gezien heeft
Anders moeten we een keer centraal afspreken, zodat het voor iedereen te doen is..en dan misschien als de kids ietsjes ouder(1 ofzo) zijn en al kunnen spelen..gaan we naar bv ballorig..zijn best leuke dingen te doen met kleintjes..kunnen wij kletsen en hun lekker spelen..toch? of zeg ik nu iets geks..
Nee das wel een goed idee! maar ben nu ook wel nieuwsgierig naar jullie haha anders doen we een foto rondje..
Iedereen heeft geloof ik wel een foto van haarzelf in het album toch? Weet alleen niet hoe Senna en Cindy eruit zien.
Ik heb me toch al een week een megapukkel op mn kin! PFFF, zeg maar gerust bult/berg/heuvel whatever. En hij wil maar niet doorkomen. En hij doet zeeeeeeeer! Zielig he, kloteding. Zo, dat moest ik kwijt!
in mijn album staat een foto met nog een dikke buik..alleen heb ik daar lang haar en nu niet meer..maar laat het wel weer groeien hoor..dus het ziet er niet uit nu haha