aaha pukkels, ja heb ik alleen soms als ik ongie moet worden gelukkig is er zoiets als make up! maja sommige pukkels zijn gewoon niet te verbergen! oh dan ga ik ff in jullie albums kijken
Nou, deze is wel heel erg en is gewoon geen pukkel meer te noemen, rotding. Doe jij ook een foto in je album Senna?
Nou vooruit maar kheb geen fatsoenlijke foto's Vandaar geen een in mn album.. maar zal wel ff kijken Wat en kleurrijke inrichting heb jij suusje! gaaf zeg! Vrolijk! Maar ik zie je hoofd niet! Miekie en sonnie, mooie meiden zijn jullie zeg!
ow en senna als je wilt zien hoe ik er nu uitzie, moet je ff naar mn website gaan..dan naar dhani..klikken op foto's..dan naar foto's januari 2007, daar staat een foto tussen van mij, dhani en mn moeder..is van vorige week vrijdag dus erg recent
Ben je wel eens bij Hans Anders geweest, hi, hi. Bedankt voor het compliment hoor! Er moeten alleen nog wel veel kilo's af!
of niet dan. jij ook Ben op zoek naar een foto.. naar een recente.. haha maar heb zoveel foto's op de pjuter dat het openen nogal lang duurt! Leuk liedje is dat van do he
ja leuk is dat nummer he..we willen er nu een ander nummer op maar is zoveel keus haha Kom nou op met je foto...ben nieuwgierig