denk dat ik zo mn bed in duik..morgen vroeg dag..slaapt dhani eindelijk uit moeten we er vroeg uit blechie
Slaap lekker Son! Mijn bestelling komt begin februari. Wilde nog een trui bestellen voor mezelf, stond er: levertijd: begin mei Pff ja dan hoef ik hem niet meer
zal je altijd zien als ik niet thuis ben komt de bestelling..misschien kan ik nog ff mn honden snel leren dat ze de deur opendoen en pakketje in ontvangst nemen haha
Mannen af en toe Ik klink behoorlijk hees nu..nou hoef jullie denk ik neit te vertellen wat zijn reactie steeds is als ik wat zeg..
ja das indd laat mei! Heb een rokje terug gedaan, had toch echt maat 42 besteld, krijg ik een rokje waar 38 in staat maar op de verpakking 42.. Gelukkig dat ik het zag anders had ik hem aangetrokken en was ie hoogwaarschijnlijk blijven steken bij mn benen.. huh dan had ik echt een trauma gehad .. misschien had ik ze dan wel kunnen aanklagen? Maar hoe zit dat nu met betalen? gewoon het hele bedrag of het bedrag van het rokje ook betalen en afwachten tot ik een nieuwe heb? (h&m)
weet je ik zat net niet goed te lezen..dacht dat miekie een trui wilde bestellen maar is miran..uhhh..laten we het houden op vermoeidheid haha