Goor mieke..haha..jakkes..ieks..zie het gewoon voor me he..maar dan meer bij zo'n vieze harige ouwe vrouw die ook nog allemaal van die haren erbij heeft zitten..bah
oh voor meiden hebben ze ook zulke leuke kleding he bij h&m, heb al honderd keer tegen mn schoonzusje gezegt dat ze eens naar h&m moet gaan (heeft een meisje van 7 weken ouder) maar ze vertikt het gewoon.. nouja moet zij weten, maar als ik een meisje had gehad.. hahaha ging ik ook naar h&m en dan lekker tuttig met roze schoentjes, en hoedjes etc.
ja geweldige meisjes kleding..wat raar dat ze niet wil..om die winkel kan je bijna niet heen en het is nog betaalbaar ook.. Wel leuk trouwens dat ze maar zeven weken schelen Ojee komt Lin2 er echt aan..oppassen haha
Ja veel te leuke dingen hebben ze daar hihi. Heb ook zo'n spijkermutsje de vorige keer besteld, alleen is ie nu nog te groot, maar hij staat wel heel schattig.
ja leuk of irritant ze is behoorlijk opschepperig, ooh ze kan dit ze kan dat, ze zal nooit eens vragen hoe het met luca gaat. en ze heeft hem ook al een paar keer mestkever genoemt.. (omdat luca groter is en sneller groeit) nou kun je wel een beetje nagaan hoe de sfeer nu is tussen ons Kan me niet voorstellen dat ik zoiets over mn nichtje zou zeggen..
haha miekie..dat kan ik beter neit doen..hij wil nl hele andere dingen en ikke ff niet..dus dan geef ik hem hoop als ik hem roep
mestkever naja wat denkt ze wel niet dan.. Ja is irri als ze zo doet..jammer hoor..kan volgens mij best leuk zijn als neef en nciht zo weinig schelen