Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Nou, ik zal het ledikantje maar even opmaken.
    Dan krijgt hij zo zijn fles en dan naar zijn eigen bedje. Vind er nix an...

2. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Miekie.. nee je raakt er snel aan gewend he...
    Wij hebben Valentino noodgedwongen na een kleine maand op zijn eigen kamer gelegen. In onze kamer was het veel te warm. Ik vond het wel niet leuk, maar het was wel beter voor hem.

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeetje Miekie ben blij dat ik er nog niet aan hoef te geloven voel echt met je mee!!

Ik ga misschien van de week ff kijken voor een kleurtje, maar nu krijgt me kleine mannetje ff zijn flesje tot morgen dames.

4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal.

Miekie hoe is het gegaan? Hoop dat het een beetje meeviel voor je :(

Mamaantje, wat is Valentino gegroeid zeg! Hij heeft zeker van die leuke dikke armpjes en beentjes?

Cyenna heeft volgens mij best wel last van de prikjes, want ze wil niet veel eten. Dronk gisteravond maar 100 cc en vanmorgen ook maar 90. En ze wilde echt niet meer. Maar dat zal morgen hopelijk wel weer over zijn ;)

5. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    hoi hoi,

Ja miekie hoe is het gegaan met je kliene spruit!??

Keejbie, ik zou toch wel eerst voor spoeling kiezen hoor, ben al vanaf mijn 15de aan de verf, maar heb nog steeds mijn eigen haarkleur niet terug en steeds die uitgroei verven...pfff succes met kiezen..

Sonnie wanneer ga je knippen??? Ben wel erg benieuwd, zou het zelf ook wel weer korter willen, maar mijn man vind mijn lange haren helemaal geweldig..hihi

Mijn meisje heeft over een week een afspraakkie voor haar prikkie, vind het helemaal niks.
    Ben ook wel benieuwd hoe ze erop reageert.

Merk dat mijn bv nu echt minder gaat worden. Ik geef nu nog s´morgens en s´avonds, maar voor s´avonds heb ik niet genoeg meer en ze spuugt het s´avonds ook merendeel uit. Dus denk dat straks alleen de ochtend nog maar over blijft.

Ze drinkt nu eindelijk haar 120cc helemaal op en s´middags na bijna 5 uur te hebben geslapen geef ik 150cc en die drinkt ze ook helemaal leeg. Ben echt trots op mijn meissie, gaat echt super goed zo.

Ga dr zo maar weer fv geven, 7 uur was de laatste x voeding.

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

Nou het ging gelukkig allemaal hartstikke goed met het slapen. Tis toch alweer een soort van fase afsluiten wat je doet. Hij ligt niet meer in het kleine wiegje, maar nu in een ledikant en dan ook nog op zijn eigen kamer. Wat wordt ie al groot he, haha! ;)
    ff wennen en dan hebben we dat ook weer gehad! :rolleyes:

Net op het CB geweest. Vorig x (11 juli) woog hij 5350 gr en nu weegt5 ie 6620gr!! En zijn lengte is nu 62cm, was de vorige x 57cm. Dus meneer is mooi gegroeid!! Moest weer erg brullen bij zijn 2e prikjes!! Zielig :cry: hoor...maarja t hoort erbij.

Wij mogen ook pas met 6 maand aan fruithapjes beginnen, ivm astma wat mijn vriend vroeger had, jammer. Nutrix mag wel als wij denken dat hij daar behoefte aan heeft.

Jammer Eliesja dat de bv minder wordt! Aan de andere x is het nog mooi dat je nog steeds geeft!

Sonnie succes met knippen!!! ;)

Groetjes!!

7. Niet meer actief

Tijn groeit ook goed miekie. Begint ook al een grote vent te worden. Wel fijn dat het slapen goed ging in zijn eigen ledikantje.
    Ik zal het de volgende keer ook eens vragen. Want normaal gesproken mag het toch met 4 maanden......

Zal die vraag ff opschrijven anders vergeet ik het straks. :oops:

Valentino groeit ook hartstikke goed. Fijn om te horen dat alle kleine spruiten het goed doen. :)

Misschien is het wel een keer een idee om ergens in het land een keer samen te komen....??? :rolleyes:

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Miekie hoe reageerde Tijn erop dattie in zijn eigen kamertje sliep?!

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Ging prima! we houden hetzelfde ritueel aan dan anders. Heb hem even zijn kamertje goed laten zien en toen in bedje gelegd. Daarna kletsen we altijd nog even. Hij vond het erg leuk en keek steeds om hem heen. Toen ik het licht uit deed was ie gelijk stil. komt denk ik ook door de lichtgevende plaksterretjes op het plafond. Vindt ie wel errug interessant!!

Ja Tinus, heb er al eens vaker over gedacht. Lijkt me wel leuk en lachen!!

Suusje, hoe gaat het met je?

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat fijn om te horen Miekie geeft mij ook alweer iets meer power voor als ons kleine mannetje op zijn eigen kamertje gaat!

Ons jongetje mag ook pas met 6 maanden andere voedingen erbij hebben. Vind het ook erg jammer maarja gaat niet anders he met zijn koemelkallergie.

We wachten het gewoon af. Hij groeit als kool en word erg zwaar in me armen. Het is nu gewoon al onvoorstelbaar dat hij zo piepklein was. Als ik nu naar hem kijk dan denk tjee wat word je toch groot straks ben je mama der kleine babytje niet meer! :(:(

11. Niet meer actief

haii Girllsss..

nou afspraakie gemaakt hoor bij de kapper..a.s. donderdag om twee uur..
    Komen mn ouders oppassen want ben natuurlijk wel ff bezig..
    Spannundddd..sta constant voor de spiegel haha..doe van alles met mn haar en denk elke keer toch wel zonde..maar wil van me kindse look af haha..

Super dat het goed is gegaan met Tijn vanacht Miekie..en wat is ie alweer gegroeid zeg :)

Bij mij adviseerde de kinderarts om ook pas vanaf zes maanden met andere voeding te beginnen omdat ik astma heb en mijn vriend hooikoorts en er komen nog meer allergieen voor in de familie..dus vandaar ook bij ons het advies pas vanaf zes maanden..

Vandaag heeft dhani helemaal geen last meer van zn prikkies gehad..vanacht kwam hij om twee uur..heeft maar klein beetje gedronken..toen moest ik uur met hem lopen voordat hij rustig was en om zes uur kwam hij weer met een mega volle stinkbroek haha..toen heefthij weer zn normale 140 cc gedronken en hij is gewoon weer zoals elke dag GEZELLIG en lekker LACHEN yeahhhh :)
    Vanmorgen even naar mijn opa en oma geweest met hem..ging ik met mn opa en dhani even boodschappen doen..mn opa achter de kinderwagen echt super trots was hij..aan iedereen die hij kende laten zien en vertellen dat dat nu zijn achterkleinkind is..zo leuk om te zien zo'n trotse overgroot opa hihi..

12. Niet meer actief

He miekie misschien moeten we dat dan maar eens proberen te regelen. Is misschien wel erg leuk. We hebben allemaal iets gemeen. En we vertellen alles aan elkaar.

Misschien zijn er meer dames die het leuk lijkt.

13. Niet meer actief

ja idd suusje hoe gaat het met jou..we hebben je hier al een tijd niet gezien..

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nou Miekie en Tinus. Mij lijkt het een leuk idee om alle kleintjes in het echie te bewonderen!

Dus kom maar met de plannen hehehe

Sonnie wat goehhoeeed!! Haha ik ga morgen ff kijken voo reen kleurtje heb nu al 15 jaar hetzelfde wil nu iets anders!

Oja, ons kleine jongetje spuugt amper nog goed he!!

15. Niet meer actief

Dat is super keejbie...

Ja we zullen denk ik eerst ff afwachten of er meer dames intresse in hebben.... En dan kunnen we kijken of er iets te regelen valt

16. Niet meer actief

Goed keejbie dat ie bijna niet meer spuugt..

Jahoor lijkt me ook wel leuk om jullie in het echt te zien met ukkies :)

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat zijn er al 4 Tinus :p:p

Idd erg fijn ook dat niet alles meer onder de spuug zit. Alhoewel nu issie bijna van het spugen af door de Nutriton maar nu kwijltie als een gek. Heb al ff in zijn mondje gevoeld of ik puntjes voelde (tandjes) maar het voelt heel vreemd aan hehehe

Misschien issie nu zijn speekselkliertjes aan het ontwikkelen

18. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Het lijkt mij ook wel leuk om een keer ergens af te spreken hoor, alleen wonen we wel erg verspreid over het land.... maar het is te proberen, toch.

Kwijlen jullie kinderen ook zo... Valentino kwijlt de laatste week echt heel erg. Volgens het cb komt dat omdat zijn speekselklieren gaan werken, ook probeert hij telkens zijn handjes in zijn mond te doen.
    Dus.. wie weet komen er echt tandjes, ik zie wel twee bobbeltjes bij zijn onderkaak... Het gaat al zo snel..hihih...

@ Miekie... gelukkig dat het goed ging in het grote ledikantje...
    Ja de kids worden echt snel groot. Wat is Nutrix ?

@ MirandaT... ja hij heeft lekkere rollades..hihiih...

19. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo ladies,

Ook mij lijkt het erg leuk om jullie & jullie prachtige ukkies allemaal een keer in het echt te ontmoeten.

Vandaag een bijzondere dag voor Charissa, want haar tandjes zijn door!! :)

Ben nu alweer 2 dagen aan het werk en ik moet zeggen dat het redelijk gaat.
    Maandagochtend we even een klein traantje gelaten toen ik haar achter moest laten, maar vandaag voelde ik me al iets minder schuldig/verdrietig.
    Ze heeft het in ieder geval wel erg naar haar zin bij de oppas, ze lacht de hele dag en ik krijg steeds te horen dat het een kleine dondersteen is.

Veel liefs Vera

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Nutrix is rijstebloempap wat ze vanaf 4 maanden mogen hebben.

Vera, wat gaat dat hard zeg met Charissa, al tandjes, jeetje!! Nou zijn we natuurlijk wel nieuwsgierig naar een foto!

Wat fijn dat ze het zo naar dr zin heeft bij de oppas, gelukkig maar.
    Zal wel ff wennen zijn he.

Share This Page