Suus trouwens mooie nieuwe banner heb je! Je gaat wel los he, met psp Leuk dat de kleur wegvalt in de achtergrond van het forum! Net alsof het een losse foto is! Morgen uitslapen Senna hihi
Ik dacht vanmiddag nog... nou het is makkelijk bij te houden, de meiden zijn rustig. Dus onder mijn werk kon ik het goed volgen. Voor het slapen gaan toch even kijken of er al wat bekend was over lois...zijn jullie weer tig blz verder. Het lijkt me echt leuk om een keer af te spreken, maar ik zie het nu gewoon echt niet zitten om vanuit maassluis ( bij rotterdam ) naar Haarlem te gaan. Eer dat ik er ben is Valentino helemaal moe en dat trekt hij gewoon niet. Normaal slaapt hij heel veel, behalve in de auto.. want dan ziet hij teveel..hihih.. Maar ik wil jullie echt wel een keer ontmoeten als Valentino wat groter is... rond een jaar of zo... Hier wordt ook volop geshopt bij de H&M hoor.. leuke spullen voor normale prijzen. Zo Ivan is ook echt groot... de grootste van het forum...hihih en Roos heerlijk geshopt. Senna... wat een leuk mannetje zeg. Die Cyenna is ook een scheet hoor met der mutsje op.
Ik vergeet het grote nieuws: Valentino tijgert zich naar voren. Het lijkt op kruipen, maar nog niet helemaal... Hij weet zich in ieder geval sinds vanmiddag goed te verplaatsen...
@ Senna wat een bitch is die schoonzus.. ik zou behoorlijk :x op haar zijn denk ik. Mestkever.. ff serieus. Het is een heel mooi mannetje! Hoe komt ze erop... is ze zelf zo perfekt...
Goeiemorgen! Wat goed van Valentino! Super hoor! Cyenna slaapt meestal in de auto, dus dat is makkelijk Volgende keer beter dan toch Ik ga werken! Doeiii
Good morning! Vervelend he Mamaantje... Dat had ik ook... En terwijl ik aan het bijlezen was kwamen er bladzijden bij Goed zeg van Valentino! Iman slaapt ook lekker in de auto, dus dat scheelt Werk ze Miran!
goedemorgen! @senna ja gijs heeft idd een ooievaarsbeet ze verwachten dat hij als hij 2 jaar helemaal weg zou zijn. @lin2 wat goed dat iman kan omrollen @Roos flinke kerel die Ivan de mannen groeien goed hierzo. 16 februari komen de cijfertjes van Gijs pas weer dus we moeten nog even geduld hebben hihi. Nog steeds geen nieuws over lois zag ik! ik hoop dat alles goed gaat. Ik moet constant aan hun denken vind het zo erg. ik heb niet alles bijgelezen was een beetje veel dus ik begin gewoon weer vanaf hier hihi.
aah wat goed van valentino zeg! heb je vloerbedekking of laminaat? ik twijfel namelijk of luca hier op het laminaat ooit leert kruipen, lijkt me toch dat ze wegglijden? Ja mn schoonzusje is niet helemaal goed tis jammer want het het heel leuk kunnnen zijn.. magoed ze weet het altijd wel weer te verpesten door of opmerkingen te maken of te roddelen e.d. Taatje, heb je t gevraagt aan de dok van de ooievaarsbeet? Zal dan ook wel hier gelden! het is al veel minder geworden, af en toe zie je het wel weer . Mja kan me er niet aan storen! Dus lin2 lekker uitgeslapen! lekker zeg! Ik maak me nu toch echt wel zorgen om lois! dat lin niet reageert... heel vreemd! hopelijk is alles goed en heeft ze het gewoon druk!
Senna: de verloskundige vertelde mij dat het rond 2 jaar gewoon weg trekt. Wij hebben een hout vloer maar gijs ligt meestal op een dekentje heeft iets meer grip.
Hier is het uitslapen voorbij, gijs heeft een vast ritme: 7.00 uur wakker fles 200/6 10.30 fruit 11.30/12.00 uur fles 200/6 en 2 hapjes brood hihi 15.30/16.00 uur fles 200/6 17.00 uur groente 19.30 uur fles 200/6 slapen
Miranda en Sonnie: er is nieuws over de meeting! Kijk even in het andere topic, maar het kan doorgaan die dag!
Lieve Iman....gefeliciteerd met je eerste 6 maanden ...HOERAAAA TOETERETOETTTTT! confetti...slingers en een dansje {|= \/
waar is iedereen? lekker van het heerlijke weertje aan het genieten wat een trieste boel hier buiten blehhh en kouddd
Nee... wat moet je met dit weer? Ben net met Iman in de douche geweest... Ze wordt er altijd zo duf van... Ze ligt nu in bed. Jij?