Haha ja natuurlijk! Ik stond naast haar bed met de toeter en de feestmuts op en zong lang zal ze leven en gooide confetti... Leuk dat ze het vond
Mijn man is in onze slaapkamer nieuwe laminaat aan het leggen..en volgende week ons nieuwe bed.. echt leuk..
Trouwens leuke foto´s weer.. Van Senna en Miranda.. Miran, je komt me niet bekend voor, dus waarschijnlijk toch nooit gezien!
Nog een keer dit vraagje: Ik lees dat jullie nog steeds met jullie kleintjes naar het cb gaan, wij moeten pas weer voor de keuring met 11 maanden! Bij ons is het alleen met 1 maand, 2 mnd, 3 mnd en 4 mnd. Nou liep het bij ons wel erg uit, want ze is voor de laatste keer geweest met 6 mnd.
Geloof dat iedereen is weggespoeld...hihi Tis echt vies weer, alleen maar regen hier. Ergens nog sneeuw?
Ja Suus hahahaha 1 groot feest vannacht... En Iman gelijk in de feeststemming natuurlijk Eliesja, echt leuk een nieuwe slaapkamer! En iedereen bedankt voor de felicitatie's voor Imans halve verjaardag hihi
Yup hier beginnen kleine vlokjes te vallen... natte sneeuw... Dus niets speciaals... Hier de hele dag nog geen regen, wel ijskoud.
hey lin... heeft ze al een stukkie taart op? hihi Ben zo benieuwd als ze 1 wordt, hoe het met de taart zal gaan. Mijn oudste keek er alleen naar, was er volgens mij beetje vies van haha.
hai eliesja...ik moet nog gewoon met quinten naar het Cb...volgende maand ook weer gewoon..dan is hij 7,5 maand
Suus, waarom zou je niet naar het CB moeten? Ik weer niet begrijp.... Eliesja, ja de taart staat klaar hihi Toen ons nichtje 1 werd mocht ze van mijn schoonzusje een stuk taart en dat zelf eten. We dachten dat het een knoeiboel ging worden, maar zij was er ook een beetje vies van haha
Ohhh wat gek... Hier staat op het CB schema nu ook gewoon weer elke maand, alleen de 5e maand overslaan... Misschien zijn ze aan het bezuinigen
hmm, het enige wat ze wel vroeg is wil je nog een keer tussendoor, dus tussen de 6 en 11 mnd. Ik had zoiets van nee hoor, ik hoef hun advies niet. En als ik wil weten hoeveel ze weegt enzo, dan hebben wij een inloopspreekuur.