Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    we gaan de film world trade center kijken, geen idee of et wat is..

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ikke gtst linda? nee ikke niet heur haha

Wat heb je hiervoor gedaan dan linda?
    wat heb je dan, heb et niet echt meegekregen. :oops:

3. Niet meer actief

@ linda mv Iman: Alweer 6 maandjes he ;)

Nu jullie het toch over werk hebben ,, Ik werk normaal ook maar ben vlak voor Juliën zijn geboorte in de ziektewet gegaan en nu nog steeds ivbm deze zwangerschap! Werd ik vorige week opgebeld door de bedrijfsarts dat ik maar weer aan het werk moest :| Na veel gedoe van Gyn / VK en HA kwamen ze tot het besluit dat ik echt niet aan het werk kon maar nu moet ik dus zo snel mogelijk na de geboorte weer aan het werk :| terwijl wij dan in een periode zitten waarin het wss met de kleine niet makkelijk gaat doordat ze dysmatuur zal zijn!

Liep trouwens vandaag met Juliën in de winkel en kwam oud collega tegen en zei had haar zoontje van bijna 8 mnd bij zich! en ze schatte Juliën een maand of 10 :| terwijl hij nog mijn'kleine' baby is ,,

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou ja zeg, dat ze dat allemaal maar kunnen, JE VERPLICHTEN zo snel weer te gaan werken...
    Je hebt gelukkig nog wel 10 weken na de bevalling en dat gerekend van je uitgerekende datum, dus als jou kleintje eerder(niet te vroeg natuurlijk)komt heb je gelukkig nog ff
    maar ja..
    Het is gewoon niet eerlijk.
    Heb je wel een vaste baan?

5. Niet meer actief

Senna rustig aan hoor zie het wel verschijnen...maaruh mail ff je adres..dan kan ik ze morgen opsturen naar je ;)
    Werkse nog ff..

Linda das waar ook sarah woont natuurlijk ook hier..hoe gaat ze er heen of weet je dat niet?

We zouden bami eten maar het is pizza geworden..heerlijk van Al capones hihi..lekker makkelijk thuis bezorgd..
    Vanavond gaan we de dansprogramma's kijken..op sbs6 doet Sita mee..was op de mavo hele goeie vriendin van..maar zapp altijd tussen 4 en sbs hihi..

Iman verwend door opa en oma he Lin..leuk hoor :D

mvjanelle..is ook niet leuk als ze je baby ouder schatten :(

6. Niet meer actief

@eliesja ,, Ja heb wel een vaste baan ;) gelukkig maar haah

@ Sonnie,, Nee hij is mijn kleine ventje :| en net 6 maanden! dat vond ik al te snel gaan ,, brr moet er niet aan denken dat ie nog groter zou zijn op dit moment ,,

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Tis rustig hier...

joehoe waar zijn jullie?

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Volgens mij heeft Alyssa haar dag vandaag ook niet, ze heeft voor haar doen weinig geslapen. En nu is ze nog steeds wakker, af en toe zo´n huilkreet door de babyphone.. :rolleyes:

9. Niet meer actief

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    leuk hoor, net gemaakt? Er staat nog niet zo veel, of kijk ik weer eroverheen mischien.. :oops:

11. Niet meer actief

nee heb em net gemaakt ;) dus er staat idd nog niet veel op :p :| heeft me al een uur gekost om te ontdekken hoe het werkt hahaha

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey sonnie is je stem alweer terug?
    Voel je je al beter?

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Haha toch goed gezien dan...maar wel leuk zeg.

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik zit ook te zappen tussen de 2 ijsprogramma's... ik vind die Sita dus echt zo'n doos...blehhhh... irritante meid

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hee ben er ook weer!

Leuk je weblog Annemarie! Leuk om bij te houden he!
    Ik heb er ook 1, maar vergeet vaak wat er op te zetten :oops: hihi (http://azrah.web-log.nl)

En gefeliciteerd ook met Juliëns half jaar ;)

Grappig Son, dat Sita een goede vriendin van je was! Ik kijk nooit naar de ijsprogramma's. M'n man vindt er niets aan en ik forum dan maar liever haha.

Eliesja ik heb die film World Trade Centre ook gezien. Ik vond hem wel gaan.. (niet echt super dus haha)

Vanavond hebben we voor een nieuwe vloer gekeken, we willen graag laminaat. Maar we schrokken toch best wel van de prijs :), dus nog ff over nadenken.
    Ook nog ff langs Zeeman geweest en 3 rompers gekocht, 3 shirtjes en een spijkerbroekje voor 14 euro, hihi leuk winkelen zo.

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    vind er niks aan aan dat dansen op ijs, dus voor mij is er weinig op tv, manlief is ff hardlopen en dan gaan we pas filmpje kijken.

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Is de film niks dan zetten we m gewoon weer uit hihi

Miranda jij had toch ook een adidas joggingspakje voor cyenna?

Heb er ook 1 gezien, heb 5 euro geboden, weet nie of dat nou te veel of juist te weinig is!?

18. MirandaT

Ja ik heb ook zo'n Adidas pakje. Ik heb er nieuw 20 euro voor betaald. Dus dan kan 5 euro volgens mij wel hoor.

Heb je plaatje?

19. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    is goed sonnie :)
    sita? sita van marco borsato?

oh linda das niet mooi! wat heb je dan ? (nee ik ben niet nieuwsgierig ;) )

das indd niet leuk mvjanelle.. had ook zoiets bij cb, zegt zo'n vrouw hij lijkt wel 1. :rolleyes:
    Nou die had echt dr ogen niet op de goede plek zitten ofzo.. 1 hahaha .

eliesja, als het te weinnig is dan hoor je het vanzelf wel, of niet ;)

20. MirandaT

Ohja wat fijn dat Loïs weer thuis is!

Sommige mensen kunnen ook echt niet schatten he :(
    Vanavond ook in de winkel, Cyenna liet een soort van gilletje en een man zei toen: ze heeft honger :rolleyes:
    Tuurlijk haha.

Deel Deze Pagina