Hellow... Dan was het Tinus die ook gtst kijkt? Of ook niet hihi Ik kijk ook schaatsen, op sbs6, ik vind de dansen leuker daar dan op rtl4 en de jury vind ik ook leuker! Ik heb na de zwangerschap een postnatale depressie gekregen, waarschijnlijk door een hele moeilijke zwangerschap, een dysmatuur kindje en daarna een huilbaby... Toen ik er voor mijn gevoel weer n beetje bovenop was kreeg ik de ziekte van Graves, en daar zijn ze nu mee bezig om me juist in te stellen met medicijnen. Voorheen was ik zorgkundig coach bij een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking, maar voorlopig zit thuis... Ik vind het super om bij Iman te zijn, maar het is op t moment ook dat ik gewoon echt niet kan werken! Sonnie, Sarah gaat met de trein... Maar als jij met de auto gaat gaat zij misschien ook met de auto of jullie gaan samen met de trein... Is ook zo simpel als je allebei apart gaat dan Leuk om bij te houden die weblog Annemarie! Ik heb WTC ook gezien, maar ben in slaap gevallen MAar dat zegt niets over de film haha, ik val vaak in slaap bij films!
O ja, super dat Lois weer thuis is! En natuurlijk een dikke knuffel aan Lin en Lois, heb je goed gestuurd Son Hoop dat Lin snel weer internet heeft, ben benieuwd hoe het gegaan is in het ZH enz.... Miran, andere mensen denken altijd dat ze het beter weten. Ik zat een keer in de wachtkamer van de HA met Iman, maar IK moest bij de HA zijn. Iman was moe en was een beetje aan het jengelen op mijn schoot. Zegt een vrouw: Och arm meisje, het is duidelijk dat ze wat mankeerd.... Wat moet je daar nu mee.... Iman hoefde niet eens naar de HA. Wat een doos die vrouw
Trouwens Roos, kom je ook dan 25 feb? Hier hoor ik volgens mij ook af en toe voetbalcommentaar op de tv...
Whaha ja sommige mensen willen echt gewoon wat te zeggen hebben. Vanavond ook leuke reacties gekregen Dat ze van die mooie blauwe oogjes had , das dan wel weer leuk haha.
Ja Roos, gezellig! Trouwens ik was net weer foto's van Iman in een album aan het doen. Ik heb van die insteekalbums van 200 foto's per album en ben nu aan de 3e begonnen
Ja Miran, dat zijn leukere opmerkingen! Al moet ik zeggen dat ik na 6 maanden: OHHH WAT EEN HOOFD VOL HAAR gehoord te hebben het ook wel een klein ietsie bietsie zat ben
Whaha, ja dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen Wauw hoop foto's heb je haha. Ik heb 1 foto-album van tot ze 3 / 4 maanden was en de rest staat nog op de pc hihi.
Zat er wel over na te denken om te vragen of ik de 25ste ook mag komen. Moet er dus nog even over nadenken en dat komt omdat ik veel diensten rond die tijd moet draaien op mijn werk en dus vele nachten wakke rben. Laat het jullie zo snel mogelijk weten want het lijkt mij echt wel superrrrrrrrr gezellig. Ben zo blij, ben zo blij dat Lois weer lekker thuis is!
haha, ja soms zijn ze leuk die opmerkingen maar soms heb ik ook zo iets van mens waar bemoei je je mee...
Te vragen? Wat een gek hihi... Natuuuuurlijk mag iedereen komen.... Ten eerste: hoe meer zielen hoe meer vreugde, vooral nu we een zaaltje hebben! Ten tweede: hoe meer mensen, hoe minder het per persoon kost! Ik vul het lijstje aan met jou onder voorbehoud ok!
Leuk Roos als je zou komen! Veel plezier met film kijken Eliesja, ik hoor het wel van je hoor je hem vond Zal eens ff op Marktplaats neuzen
Ooh das niet leuk linda! (postnatale depressie) en ziekte van grave ook niet.. weet er zelf heel wat van af van die schildklierziekten.. heb zelf hashimoto.. en schildklier werkt helemaal niet meer :S Gelukkig zit ik met mn medicijnen wel goed nu! Heb er jaren mee zitten klooien, en ook weleens in de ziektewet daardoor gezeten.. Indd heel maar dan ook heel erg k*t. Hopelijk zijn je medicijnen zsm goed ingesteld, en voel je je straks een beetje beter! en nu indd van iman genieten! ja sommige mensen bemoeien zich er indd snel mee.. echt ongelovelijk eliesja alvast veel plezier met de film, ik ken hem niet ! hehe mn collega verteld dat ze ook weer aan het klussen zijn voor kindje 2 echt leuk! Ik wil ooooooohk
Veel plezier Eliesja! Senna, ja het is echt wel klote... Maar ik denk altijd maar dat er veel ergere dingen op de wereld zijn... Maar soms kan ik janken... Ik voel me zooooo moe, dat is abnormaal... Soms heb ik een goede dag, of een goed moment en kan ik opeens weer de was doen enz... Maar soms kan ik gewoon de hele dag niets. Douchen is vaak al te veel... Maar ik wil niet klagen, want het is zoiets onschuldigs, snap je...
leuke banner lin2...en dat rechter fotootje is super lief. Ze lijkt daar wel 1 jaar! hahaha geintjuhh...nee maar echt een poeperig fotootje