Nee, was het niet van plan eigenlijk haha...en het weekend van jullie grote meeting kan ik niet want dan zit ik in Groningen.
Hoi allemaal, Zo heb nog geen tijd gehad om al jullie geklets te lezen dus dat zal ik morgen wel ff doen. We (nou ja Johan) hebben net een nieuwe banner gemaakt. En we wouden ff kijken of die het deed. Tot morgen misschien en anders iedereen een fijn weekend.
Yup de grote meeting bedoel ik! Jammer hoor... En wat ga je in groningen doen? Ben niet nieuwsgierig hihi
leuk geworden Tinus in groningen zit veendam en daar woont mijn broertje en daar ga ik met de kids een vriendin en mijn moeder heen een lang weekend
ja dank je wel. Heb namelijk nog geen tijd en zin gehad om alles terug te lezen. Wat gaan jullie morgen allemaal doen? Ik ga weer lekker werken. MOet om 8 uur al beginnen. Dus vroeg op morgen. Dus ik ga nu lekker op bedje. Iedereen een fijn weekend en tot gauw. Oh ja cindy heb lekker geshopt ff in Veldhoven. Heb voor yanouck nog een broekje gkocht bij de hema voor 3,50 en 2 zomer rompertjes met spaghetti bandjes voor 2 euro. Dus weer lekker gewinkelt.........
Oeh Tinus dat is lekker! Heb je van die gele rompers met spaghettibandjes? Ik heb er ook 1 voor Iman hihi Ik ga morgen zwemmen met mijn man en Iman... MAar ja eerst afwachten, zien en dan geloven
Welterusten Tinus! Ik zag net dat ik 3 dagen geleden een jaar op het forum was... Als ik dat nu geweten had had ik het samen met Imans halve verjaardag kunnen vieren
oh ja nog proficiat.... Las het net allemaal ff vlug door. Maar de helft ben ik nu al weer vergeten. Wie gaan er allemaal naar die meeting.