Het lijstje is te vinden in het andere topic Tinus... juli-mama's ... Maar van hier gaan Sonnie, Miranda, Roos onder voorbehoud, en Lin wilde ook komen, dus als alles goed is en blijft met Lois denk ik dat zij ook komt!
oh ja ik dacht dat het over een nieuwe meeting van hier ging. Maar had het niet goed gelezen. Foutje haha Gezellig morgen zwemmen met z'n drietjes
hihi ik las het! Alphen aan de rijn is voor mij bijna 2 uur rijden, dussss voor jou maar een uurtje hihi... Denk er maar eens over na! Het wordt heel gezellig (hopen we hihi) ... Als maar niet alle babys tegelijk gaan brullen
Ik zal er wel ff over na denken. Want johan heeft liever niet dat ik alleen ga. Vind hij niet echt leuk. Dus zal wel eens kijken. Als er nog iemand is die hier vlakbij woont en ook gaat.... ? !
Ik lees wel af en toe met jullie mee.. Maarreh de november mama's hebben al een meeting gehad en die was héél gezellig. Als ik jullie zo lees zal die van jullie ook heeeel gezellig worden. Liefs Sensee
Ohh Tinus sorry, lees het nu pas! Waarom wil hij niet dat je alleen gaat? Nou je zou met mij meekunnen, maar ik heb net aangeboden om Jenny op te halen... En dat gaat niet passen, nog iemand met beeb erbij... Welterusten!
Hoi Ladies, Jezus wat kunnen jullie kletsen zeg ik heb niet alles gelezen hoor, geloof dat er alweer 100 pagina's bijgekomen zijn. Ik zal op verzoek zo snel mogelijk nieuwe foto's plaatsen. Oja wat is er 25 februari, ben niet nieuwschierig hoor?! Veel liefs Vera
Veertje wat kom jij laat om de hoek kijken hihi 25 februari is een meeting, moet je even in het aparte juli-mama topic kijken hoe en wat precies!
Er was weer aardig wat bij te lezen, maar ben wel blij dat Lois weer thuis is.... Dat is met in ieder geval bijgebleven. Beterschap nog.. en dikke knuffel voor Lois van mij en Valentino. Als die kleintjes echt willen komen ze op het laminaat wel vooruit hoor. Gister was Valentino bij mijn ouders en die hadden hem op de plavuizen gelegd... met vloerverwarming hoog aan.... en zijn speeltje net buiten handbereik. Op een gegeven moment was hij het zoooo zat dat hij er naartoe ging. Wij hebben ook plavuizen...en hebben al een coupon vloerbedekking neergelegd... omdat wij ook dachten dat hij niet vooruit zou komen. Bij ons CB ga je de eerste 5 maanden om de maand en daarna om de twee maanden... En met 11 maanden krijgt hij weer een vaccinatie. En na 11 maand om de 3 maanden geloof ik..... Valentino wordt ook regelmatig ouder geschat hoor.... Toen hij vier maanden oud was waren we op een verjaardag bij een vriendinnetje haar dochter werd 1 jaar. En toen dachten ze dat ze even oud waren.... UHUM>>>>>
Er zijn misschien wel ergere dingen, maar je mag hier om ook gewoon klagen hoor Het is gewoon kut, en je wordt er ook onwijs moe van.. moet eerlijk bekennen dat dat waarsch nooit helemaal overgaat.. maar hoe je je nu voelt.. dat wordt beter echt. Je moet er ff doorheen en dat is niet makkelijk, maar klagen mag daarom ook Vindt het echt jammer dat de meeting zo ver weg is Tis voor mij wel dik 2,5 uur..
Goedemorgen We hadden weer feest vannacht..dhani kwam weer en wilde niet meer slapen * ZUCHT* Suus heb je dit weekend familieweekend? Zo ja veel plezier dan Jeetje Lin een jaar op het forum hihi en zooooo veel berichtjes.. Voor mij is het ongeveer uurtje rijden naar Alphen a/d Rijn..en als ik met de trein ga nog langer..maar lijkt me wel onwijs gezellig Maar Tinus je man kan toch wel een dagje alleen zich vermaken Kom ook gezellig..is toch leuk Ik heb maillots (o fheo je dat ook schrijft gezien) met antislip op de knietjes..ze kunenn zich er ook makkelijk in voortbewegen maar hebben tcoh iets aan over hun beentjes..dus wil dat eigenlijk ff halen.. En lin ben je nog wezen zwemmen vanmorgen? Wij gaan morgenochtend weer zwemmen..nu al zin in Had een nieuwe bikini besteld bij pluto sport..hoop dat ie vandaag nog binnenkomt kan ik hem morgen aan.. Strakkies ook pakket van H&M..kan niet wachten Ga ff bakkie doen en lekker niks doen 8) fijne dag allemaal Ow en senna mail nou ff je adressssss..postkantoor is maar tot 14.00 open vandaag
Oja leuke banners tinus en Linda..ga het weekend ook weer ff een nieuwe maken denk ik.. En veertje gezellig dat je ook weer ffies langskwam...kom je ook naar de meeting? is gezellie
Hey Son, familieweekend van Suus is als wij meeting hebben hihi En waar had je die maillots gezien? Lijkt mij ideaal, wij hebben nl ook overal laminaat!
Haai! Leuk Eliesja, dat pakje, ik zal ook weer eens even sneupen. Heb gister nieuwe adidasschoentjes binnen gekregen ook van MP. Leuke banner Tinus en Lin2! Leuk Sonnie, weer allemaal kadootjes vandaag. Waar kan je die maillotjes kopen? Jammer dat Dhani weer wakker was vannacht, het ging zo goed he?! We zouden vanavond naar een optreden van Bert Visscher in Groningen en daarna stappen, maar gaat dus helaas niet door...Bert Visscher heeft een blinde darm ontsteking. Heb je nog gezwommen Lin2? Ik zal ff broodjes maken.