Zooo ik was weer even 2 dagen afwezig ... ik ben gisteravond op de eerste hulp geweest van het ziekenhuis hier ... mijn eczeem was zo erg dat ik niet meer kon lopen, douchen, liggen ... het was al 4 dagen en ik was ten einde raad. Op de EHBO waren ze erg lief en ze hebben de dermatoloog gebeld en ik kreeg pillen mee en mocht vanmorgen gelijk naar de poli komen. Dit is dus nu een ander ziekenhuis want de dermatoloog die ik had tijdens mijn zwangerschap zei dat ze niet meer wist wat ze moest na prednison kuren en lichtherapie 3 maanden lang 3 x in de week. Na mijn bevalling ging het dus weer ff goed maar het is in alle hevigheid teruggekomen. Ik had het er vorige week al over geloof ik hier ... Vandaag dus weer geweest in het ziekenhuis en heb er een goed gevoel over. Ik heb nu 7 pillen dexamathason tegelijk op ( voor de kenners : dat is NOG sterker dan het prednison gif ! ) en ik voel me al iets beter. Mijn hele lichaam zit onder de dikke rode plekken met vocht en schubben en mijn gezicht is vervormd van het eczeem. Ik moet nu afbouwen en ben dus 2 weken bezig met deze kuur. Ook heb ik antibiotica gekregen voor 10 dagen. Dit is zo slecht voor je maar de arts zei dat 'crisis interventie' nu ECHT nodig was. Nou zo voel ik me ook, ik ben doodop, ik kon niet eens mijn Loïs meer vasthouden want dat deed me al pijn. Ons bed, huis en bank ligt overal onder de schilfers en als we stofzuigen na een uur weer, het is echt naar. Ik ben ook gewoon bang dat ik mijn meiske besmet dus mijn vriend heeft haar nu naar oma gebacht totdat de medicijnen echt aanslaan en dat zal over 24 uur zijn ... Ik ga jullie berichtjes allemaal nog lezen maar moest het ff kwijt pfff wat een klotedagen heb ik achter de rug Nog wel iets leuks meegemaakt : Ik had vorige week zaterdag fotoos van Loïs gemaild naar een modellen buro ... werden we 2 dagen later gebeld en ze hadden gisteren al een opdracht voor haar voor een fotoshoot van Wehkamp Zelf was ik al ziek dus ik kon niet mee maar mijn vriend is met haar naar de fotoshoot geweest en het ging super ! Ze hebben fotoos gemaakt van 3 setjes kleding en het komt over 2 maanden op de website van wehkamp.nl en van kidswinkel.nl ! STOER HE ... ben erg trots
Oh ja enne mij lijkt het ook heel leuk om een keer af te spreken ergens en de ukkies live te zien En dan veeeel fotoos maken natuurlijk
Jeetje Linda, wat kl#ten zeg!! Dat is niet nix dus als ik dat zo lees... Ik hoop echt voor je dat de medicatie aanslaat en dat je er gauw vanaf bent. Want dit is zeker geen pretje. Kan me voorstellen dat je je ellendig voelt! Kop op meid!!! En als er wat is, kun je het iig hier even van je afschrijven! Sterkte hoor!! Maar wat gaaf dat Lois nou al beroemd wordt!! Tis ook zeker een mooi meisje! Leuk hoor, laat je het even weten als ze erop staat? Al een echte model dus! Nou meiden spreek jullie later weer!!
Hallo allemaal, Dit is echt (veel te lang) geleden. Marnix is al weer ruim 10 weken. Het is een heel lief mannetje, maar heeft veel last van krampjes, echt heel zielig. Donderdag gaan we naar een osteopaat, we proberen nu alles. 4 uur lang een krijsend kind trek ik niet echt meer. Leuk om te lezen hoe alles met jullie gaat
Goede morgen dames... He mamaantje.. Yanouck heeft precies hetzelfde. Ontzettend veel kwijlen. En dan inderdaad haar handje in haar mondje steken. En als dat niet gaat en ze heeft haar speen erin. Dan gaat ze erop kauwen. Ook heeft ze witte puntjes in haar mond en gevraagd aan het cb maar dat is kraakbeen. En dat lijkt op tandjes. Want zeiden ze als er een tandje door komt is het tandvlees daar ook veel dikker en donkerder rood. ppa veel succes ermee. Lijkt me inderdaad ook erg. Leuk man lindaaa van het modellen werk. En succes met je eczeem. We hebben al 7 dames.... Dus goed begin. Ik zal wel eens even wat bedenken. Of ls jullie ideeen hebben laat het dan weten.
Jeetje Linda wat een gedoe zeg!!! Ik had niet verwacht dat het zo erg zou worden maar jijzelf denk ik ook niet! PPA!!! Yessss, beter te laat dan nooit. We hoorde niets meer van je en vroegen ons toch wel af waar je toch bleef! Kom snel weer eens langs meis en laat ons Marnix is bewonderen! Tinus een centraal Puntje?! Om te beginnen Met Utrecht dat ligt wel aardig centraal of weer te ver voor andere dames?!
Ik wil ook mee hoor Linda sterkte met je eczeem Hihi en het eerste model hier Leuk zeg! Ik ga nu weg naar Ikea, dus niet veel tijd om wat te vertellen Doeii
Utrecht is uur en een kwartier voor mij. Maar misschien kunnen Veertje en ik al samen rijden, zij woont niet zo heel ver van me vandaan
ja balen he die krampen! wij hebben Sab Simplex sinds 2 weken (druppels die je alleen in duitsland bij de apotheek kunt bestellen) maar bij Evi werkt t super goed! ze brulde de hele boel bij elkaar en nu helemaal niet meer! (moet wel zeggen dat ze sinds 2 weken ook nutrilon pepti krijgt) maar goed, ik vind t echt een aanrader! suc 6
Zo ondertussen hebben we al 8 dames.... Dus dat is perfect. Als er meer komen is altijd prima. Utrecht lijkt me goed. Maar dat is niet altijd makkelijk te bereiken met de auto. Kunnen ook een plaatsje daar vlakbij doen. Zal de kaart er ff bij pakken.
Helleu, Miranda lekker geshopt bij ikea?? Heb je nog wat gekocht? Ik ga binnenkort ook even met mijn zus naar de Ikea, de dichtsbijzijnde hier is Groningen. Ben ik trouwens de enige hier uit het noorden?? Utrecht is nogal een eindje voor mij, maar ik kom er wel als t moet, haha! En spreken we dan af met de beebjes? Morgen komt ons nieuwe bed, YESSSS!!!! Wat n ruimte zeg, 180 bij 2m!! Kan ik lekker dwarsliggen!! patricia leuk weer eens wat van je te horen. Wat minder van die krampjes, sterkte ermee. Druppels en de optifles hielpen bij Tijn wel! Laterssss
Waar woon je dan Miranda? Het lijkt me scht super om iedereen te zien en natuurlijk met de ukkies, wil ze allemaal wel effe live zien Veel liefs Vera
@ Yannouk.. zijn dat die witte puntjes... bij mij heeft ze dat helemaal niet gezegd van het cb. Maar zou best kunnen... Utrecht is voor mij goed te doen... lijkt me wel leuk met die kleintjes, lekker foto's maken met zijn allen...
Bij Charissa werd haar tandvlees inderdaad vuurrood en het stond helemaal strak voordat haar tandje doorkwam. Liefs Vera
Haha tof Mamaantje dat je ook wilt komen Met je enige echte Valentino! Nou dames, vandaag niet veel nieuws aan deze kant. Als het goed is kan ik me foto's ophalen bij het kruidvat Jippie! En me slechte nieuws voor vandaag is toch wel dat mijn katertje van 4 jaar vandaag naar een nieuw huisje gaat Ik ga hem toch echt wel erg missen maarja het kan niet anders. Ik ben allergisch en de kleine ook en dan gaat de gezondheid voor! Gelukkig heb ik een goed huisje kennen vinden voor hem en vanmiddag komen ze hem dus ophalen Oja heb nog wel een tip voor degene die het leuk vinden. De Wibra heeft allerlei kleuren babyschoentjes. Maar echt SCHATTIGE babyschoentjes en ze zijn maar 1.99 p.s. ik heb er gisteren een paar ingeslagen hihi Ik heb Groen, felblauw en donkerblauw. Duuuusss ga der maar eens kijken
Goeree-Overflakkee Waar pas die grote stroomstoring was Lijkt mij ook superleuk om iedereen te zien en vooral de baby's natuurlijk @Keejbie, hier is helaas geen Wibra in de buurt en zielig van je kat Hier gaat het gelukkig super met de katten en Cyenna. Ze houden haar meestal wel in de gaten hihi. (zal ff foto in m'n album zetten) Dinsdagavond had ik nog zwangerschapsgym met de babies, was echt leuk om iedereen weer te zien en spreken. Grappig al die babietjes hihi. Cyenna is normaal helemaal niet huilerig, maar toen precies wel haha. Ze heeft het meest gehuild van alle babies En vooral toen we met z'n allen op de foto gingen. Maar denk dat ze nog wat last had van de prikjes. Ze slaapt nu echt lang door. Gisteravond 10 uur laatste fles. Ze sliep rond 11 uur / half 12 en kwam vanmorgen om half 9 pas weer. En dan ben ik nog moe Moet nog steeds ijzertabletten slikken, maar volgens mij helpt het niet echt.
He miekie voor mij is Utrecht ook 2 uur rijden. Maar het is een beetje afhankelijk waar je in Friesland woont. Amersfoort zou ook kunnen natuurlijk. Ligt ook niet zo ver bij Utrecht vandaan. En ja wat gaan we doen......???? Iemand ideeen????? Ja dat van die witte puntjes hebben ze me verteld bij het cb. Dus ik doe wel iedere dag ff kijken en voelen. Maar er is niks meer veranderd. Vanavond krijg ik bezoek van de achterbuurvrouw. Die is op de zelfde dag ook bevallen van een dochter. Met hetzelfde geboorte gewicht. Grappig he. Die meiden groeien samen op....