nou idd en dat kan dan weer in de spaarpot van de kids. Heb het adidaspakje in huis, erg leuk hoor. Ff wassen en dan trek ik het een keer aan en dan zal ik es een foto maken. wat eten jullie vandaag? mijn man gaat koken, iets met rijst en hapjes erbij, dus ik laat me verrassen. eet smakelijk en fijne avond ook! doeidoei
Hoi hoi! Nou we hebben een laminaatvloer besteld! Over 2 / 3 weken is ie binnen! We hebben er wel voor gekozen om hem zelf te leggen, dus we hebben straks wat te doen hihi. Leuke banner weer Suus! En Tinus ook! Leuk dat je dat pakje al hebt Eliesja! Jammer Suus, dat je niet meer naar de Efteling bent geweest. En Miekie ook jammer voor jou , maar ja daar doe je echt helemaal niks aan.. Jullie zullen vast nog een gezellige avond hebben
Toen had ik weer tig pagina's gemist en echt geen zin om alles door te lezen hahaha het gaat ook zoooo snel in dit topic ,,
Leuk Miran, nieuwe vloer! En mooi pakje Eliesja, ik heb ook op 1 geboden, nu maar afwachten. Verder hier ook weinig nieuws. Allemaal een fijne avond! En tot morgen.
Hellow... Nu ga ik ook maar eens zoeken, wil het pakje ook zien Eliesja hihi... Of heb je al een foto? En Miekie, ook geboden? Ik ga ook maar eens kijken haha Annemarie, dat heb ik ook, gister was ik aan het bijlezen en tegelijkertijd kwamen er bladzijden bij Mooi Miranda een nieuwe vloer. Wij hebben ook laminaat, wat hebben jullie voor kleur gekocht? Wij donkerbruin, misschien zie je t ergens op een foto...
Super miran dat je toch bent geslaagd voor een vloer. Kan je man zelf leggen? Scheelt wel weer in de kosten. Heb geen foto lin, maar ik zal hem snel een keer aantrekken en dan zal ik een foto maken. weet ook niet of tie er nog op staat, want ik heb m natuurlijk al! hihi verder heb ik dus heeeeeeeeeeeeeeerlijk gegeten. Heerlijk zo´n man die kan koken. hihi
ha ha moet wel lachen nu hier, mijn oudste is dus met Alyssa aan het spelen. ze spelen kokje, Luke maakt het eten, gevarieerd van kip, eend tot schildpad en Alyssa eet het op. Ja makkelijk, want die stopt toch alles in dr mond. haha (wat ze krijgt is dan wel het speelgoed van Alyssa hihi) Wel heel komisch om te zien hoor. Ze zit dus midden in de kamer in haar stoel.
had ff snel een foto gemaakt en die heb ik ff in mijn album gezet... ze zat hier aan de gebraden eend..hihi
Leuk dat je het pakje al hebt eliesja.. Miran gefeli met jullie aankoop en ja als je man het zelf kan leggen waarom neit toch..scheelt een hoop centjes Wat grappig Eliesja dat ze zo saampjes spelen
Fijne avond Eliesja! Ik heb even herhaling van ANTM gekeken... Had het maandag gemist Is iedereen weg?
Ik ben er Lin, we hebben de kleur "eiken natuur" genomen. Is niet zo donker als dat van jullie hoor. Maar daar zat ik eerst ook over te twijfelen hihi. En Son.. m'n broer en m'n vader helpen dan ook mee met het laminaat leggen. Hebben ze al vaker gedaan hihi. En scheelt idd in de kosten. Wil eigenlijk ook een nieuwe bank... We hebben nu een leren bank, maar die is echt niet mooi meer door al die kattennageltjes Heb vanmiddag hele gave bank gezien, maar ik weet niet of die bestand is tegen kattennageltjes Ah leuke foto Eliesja! Saampjes spelen, liefff!