Oh leuk miekie.. ook in de buurt? Zij vroeg eerst 2 euro voor het verzenden, vond het best veel (weet niet dat normaal is hoor), maar heb et lekker zelf opgehaald. zit nu in de wasmachine, mischien morgen al wel aan! wat voor kleuren zijn het?
bij haar eerste tandje (is nog maar net een inieminie randje) had ze ook best wel last ervan. En dan die verkoudheid er nog bij.. Heb ook al weken dat ik wel 6 keer haar speen s´nachts erin moet doen..gelukkig slaap ik daarna wel gelijk weer verder, want lijkt me niet echt bevordelijk voor je rust, als je moeilijk in slaap komt steeds..
Volgens mij kan je dan ook gaan fietsen toch, als ze eenmaal goed zelf zitten of is dat echt pas vanaf 9 mnd? Niet dat het weer het toelaat hoor...zal toch nog moeten wachten..
Ja, ben dr weer...was ff fruithap geven en heb ff was gevouwen en weer een droger gevuld. Tijn kon met 8mnd zelf goed zitten. Helaas ivm weer nog niet gefietst. Lijkt me zoooo leuk he?! Een lichtblauw capuchonshirtje met donkerblauwe mouwen met de letter adidas erop en een donkerblauw broekje. Moet wel verzonden worden, is nl in Hellevoetsluis.
Ben er ook weer Oh Lin, lees net je tweede deel. Wat een muts van een zuster zeg Arme Loïs Van ons ook nog een dikke knuffel! Nouhou een betonnen bank ligt niet lekker hoor Ik wil vandaag een nieuwe bank uitzoeken, maar er is niet veel open in de buurt Hihi want als ik wat in m'n hoofd heb haha. Cyenna zit nog niet uit zichzelf. Als ik haar neerzet, kan ze misschien 1 minuut zitten haha. Soms valt ze naar een paar seconden alweer om Pfieuw die hadden het dan laat gemaakt Miekie! En arme Alyssa. Hopelijk heeft ze er voor de rest niet veel last van. Hier nog steeds geen tandjes hoor 8)
Grrr nog steeds haperend Internet hier, ik probeer alweer een uur hier erop te komen En ik wil zo graag weer meekletsen en lezen .... Ik wilde jullie nog even bedanken voor de lieve mails en reacties ! Zo fijn dat jullie meeleefden. Waardeer ik erg En Roos : bedankt voor je lieve kaart ! Loïs vindt em erg mooi !
Leuk Miranda, ook een nieuwe bank! Ik vind die hoekbanken zo leuk die je in elk model neer kan zetten, zeg maar. Veel plezier en succes ermee!
Ja Lin, tis ook niet nix he...? En we toch wel aardig begaan en betrokken bij elkaar, vind ik wel erg mooi!
Lin, wat fijn om weer wat van je te horen en nog fijner dat weer alles goed is met Lois! We zijn ook allemaal betrokken met elkaar en dat is mooi, precies wat Miekie zegt! Wat een trut met haar zoutoplossing en ik kreeg al een brok in mijn keel toen ik je hele verhaal las, dus ik kan me voorstellen hoe jij gehuild moet hebben daar... Zo fijn dat jullie weer lekker thuis zijn en Lois het weer goed doet! 25 februari is die meeting waar je ook heen wilde komen. Geen huisdieren! Kom je? Ik heb ook geboden op een adidaspakje Eliesja, je maakt ons allemaal verslaafd hahaha O ja, of de kleintjes al kunnen zitten... Lijkt me bij Iman een overbodige vraag he hihi Ze gaat wel steeds vaker 'los' zitten als ze op mijn schoot zit... Dus ze is druk aan het oefenen
Lijkt me enig als ik met dr kan gaan fietsen! Ja een hoekbank, dat zou ik ook best willen, maar hier geen nieuwe bank, deze is nog prima! Straks hebben al onze ukkies een addidas pakje. weer een leuke opdracht om te fotograveren, ons ukkie in addidas pakje..hihi we vinden het weer super dat we wat van je horen lin, soms dan heb ik het over jullie tegen me man en dan zegt tie, jee zeg, je kent ze niet eens, nee maar we hebben al veel meegemaakt, zwanger, bevallen en nu het opvoeden ervan, we delen toch bijna alles met elkaar, vind ik wel erg leuk.. hihi
Alyssa heeft de laatste dagen weinig zin om te slapen zeg, ben et niet gewend, zeg maar haha, ze slaapt normaal zo veel! Kan niks doen zo, ze wil ook graag bij je zijn, lekker knuffelen, vind ze heerlijk! moet nog was vouwen, maar dat doe ik denk ik morgen maar!
Mijn man staat vandaag op een rommelmarkt, we zijn zo verslaafd dat we nu ook op een rommelmarkt gaan staan..haha nee hoor grapje, zijn allemaal spullen van mijn verzamelaar-schoonvader, die zijn namelijk pas verhuisd naar een flatje en nu staat het oude huis nog vol met spullen, die toch wel zonde zijn om weg te gooien!