Hahaha wat leuk Sonnie! Iman is met zwemmen altijd na een uurtje echt doodmoe! Dhani is wel een waterratje dus En hij heeft het dan toch redelijk gedaan vannacht! Iman had ook gepoept net toen ze terug in bed lag haha... Zullen die 2 wel afgesproken hebben
Ik was ook zwanger toen we gingen verhuizen trouwens..zelfs toen we naar dit huis gingen kijken heb ik het toilet al ff goed van binnen bekeken haha...makelaar stond beetje raar te kijken..maar ja een zwangerschap gaat neit over rozen he Dhani kan best al wel lang zitten..maar als hij een verkeerde of gekke beweging maakt kukelt hij om..
haha ja dat hebben ze vast gedaan Lin..hmm dondersteentjes die twee Ja hier een echt waterratje hoor..wel leuk hoor..maar hij is nu al nergens bang voor..wordt nog wat later
Leuk dat zwemmen, hebben ze bij jullie ook s´morgens familie zwemmen? dat is hier ook, denk dat ik, eh we ook maar es een keertje gaan, is wel erg leuk. Kan ik dat trouwens wel doen als ze verkouden is?
Hey Lin2, hebben jullie gister nog lekker gezwommen? Dat dhani het zo lang volhoudt! Leuk man, nu is hij vast wel moe. Heeft hij het toch weer aardig gedaan vannacht! He Son, als je met hem gaat douchen, kleedt Steef hem dan weer aan? Of hoe doe je dat? Ik moet nl ook mezelf natuurlijk afdrogen, anders wordt alles nat, tips?
Verhuizen opzich vind ik nog wel meevallen, ben nu al langzaam aan wat dingen aa het weggooien of verkopen oid. Als het eenmaal zover is hebben we genoeg vrienden die even met karren komen helpen. En meubels uitzoeken heb ik nou al zin in! En dan lekker inrichten! Maargoed, zover is t nog niet. Ik ga even mn biedingen tjekken.
Ben je gek Miekie, mijn man was weer eensveel te laat GRRRR maar ja je went eraan hihi Miekie, bedoel je gewoon thuis douchen met Tijn? Als ik met Iman ga douchen, dan leg ik het speelkleed op de badkamer met speelgoed en kleed ik haar al uit tot op de luier. Dan was ik mijn haar enz in de douche en dan pak ik haar. Als we klaar zijn, leg ik haar snel op een handdoek, of op t wipstoeltje en doe ik snel mijn badjas aan en een handdoek in mijn haar. Dan verzorg ik haar en erna mezelf. Hou je me nog bij? Maar wat handig is is dat wij een extra commode op de badkamer hebben...
Als wij gaan douchen met alyssa dan pak ik alyssa altijd aan na het douchen, mijn man doucht altijd met haar. Heb 1 keer met haar alleen gedoucht en heb toen het aankleedkussen op de grond gelegd en haar na het douchen in een handdoek gewikkeld en snel mezelf afdrogen, badjas aan en met aankleedkussen en al naar haar slaapkamer, om haar verder af te drogen en aan te kleden.
O ja das idd handig een extra commode. Meestal douchen we met hem als we met zn 2en zijn. Dan zou ik Tijn idd op het aankleedkussen in een badcape moeten wikkelen en dan zelf gauw afdrogen en badjas aan. Oh, wat jammer dat hij te laat was, mannen... Heb ondertussen nu 10 biedingen lopen. maar nog nix gehoord. Aha, papa wordt ook wakker! Die moet strax vlaggen met voetbal.
het inrichten vind ik echt helemaal geweldig. Aan gezien ik natuurlijk niet iedere keer nieuwe meubelen kan gaan kopen, verander ik nog al es met het interieur. Soms andere vaasjes, beeldjes, dan weer eettafel anders dan weer schilderijtje hier en daar. iedere week als mijn moeder komt oppassen dan is het van zo nu eerst es kijken hoe het nu weer staat! ze moet altijd wel lachen erom. mijn man vind het iets minder, want die ziet alleen maar dat straks de muren 1 en al gatenkaas gaat worden.
Dhani ligt nu ook heerlijk te slapen Eliesja wij hebben hier van 9.00 tot 16.00 of 17.00 familiezwemmen, alleen op zondag..maar als je bijtijds gaat zijn er veel kleine kids..is erg gezellig..leuk hoor om te doen ook met alyssa Miekie toen dhani nog niet rolde legde ik het aankleedkussen op de wasmachine..nu leg ik dat ding er ook op alleen dhani laat ik er niet meer zo op liggen als ik me ondertussen ga aankleden..hij is nu zo snel haha.. Ik laat hem nu in de douchebak liggen..is ie nog aan het spelen met het weglopende water..ik droog me ondertussen af en doe mn joggingbroek aan en dan doe ik hem..hij heeft het ook niet snel koud meer zoals in het begin..want toen deed ik eerst hem afdrogen en dan liet ik hem ff in zn badcape liggen en ging ik me pas afdrogen.. Hmm heel verhaal haha snappen jullie het nog..
spijkerjasje, een paar superman joggingpakjes, een opa-pet, zomerjasje van snoopy, een boek, ehhh...weet t niet eens meer.