dat familiezwemmen is hier ook alleen op zondag en dan maar tot 13.00 uur. dus van 10.00 tot 13.00 en het is altijd erg druk, ging wel eens met Luke.
miekie, leuke dingen weer zo te lezen. Schrok me rot net, staat dr een ouwe vent aan het raam te kloppen of hij iets in de brievenbus mocht gooien.. Op zondag, hier in deze doodlopende straat..ble
Jeetje er hier volgens ons echt iets ernstigs gebeurd..horen hoop polities..ambulance en brandweer je blijft ze horen..is volgens mij wel vlak bij..naja boeiend voor jullie haha jeetje Eliesja schrik je je ook dood
huh nou ja moet niet gekker worden... een boekje met daaraan een enveloppe met erin een brief met acceptgiro. het volgende: als leden van de parochie De emmausgangers vormen we samen een geloofsgemeenschap die we ook samen in stand houden. Onder andere financieel. Daarom vraag ik uw aandacht voor de actie Kerkbalans 2007. bla bla bla nou weet niet waar mijn man lid van is ofzo, maar dit is niet grappig. Het is ook nog geadresserd op onze naam. zeker geld nodig.. Nou mooi niet, gaat gewoon bij het oud-papier!
Bah ik ben echt duf vandaag... Of ja eigenlijk elke dag... Ik ben blij dat ik donderdag terug kan naar het ziekenhuis, want heb niet het idee dat het beter wordt van die medicijnen... Mijn man ligt nog sloom te zijn in bed... Hij heeft vannacht nachtdienst gehad, maar hij gaat vanmiddag naar RODA JC - PSV . De wedstrijd begint om half 3 en hij ligt nu nog in bed... Pffff haha
Hoop ook voor je dat het straks goed gaat met de juiste medicijnen, lijkt me echt geen pretje om je iedere dag zo moe te voelen..
Ja Eliesja, was ik net aan het denken... Al je bezittingen, je kleren, je herinneringen, alles in vlammen op...