kom dr niet echt uit met de vakantie, mijn man zegt dat ik het maar moet regelen, want alles wat hij denkt dat is wel leuk, dan zeg ik weer van nee niet zo, dus nu mag ik het uitzoeken!
Nou lijkt me ook erg hoor..geen idee of er nog mensen in het huis zijn..is twee straten verderop..maar ik ga niet kijken..zoals jullie weten vind ik brandweermannen in pak doodeng..dus heb de buurjongen er al op af gestuurd haha..die houdt ons wel op de hoogte.. Wat een luxe zeg dat je vakantie mag uitzoeken eliesja..hihi..die vent van mij wil dat gewoon samen doen We gaan weer ff de zolder op..schieten niet op..maar goed des te eerder zijn we er vanaf..laatste dingen nu ff opruimen en dan kan ik van de week begin maken met schuuren (hmm vaag woord schrijf je dat wel zo haha) en dan kan steef naden dichtmaken en kunnen we mis. volgend weekend schilderen.. Nou doeggg meiden..fijne middag nog..en tot straks..
O jee Son, alweer een huis in de fik? Gebeurt nog al eens bij jullie of niet? Weer die enge brandweer mannen in de buurt.. Nou het adidaspakje doe ik maar niet, er zitten wat vlekjes in en dat vind ik zonde en ga me er dan toch aan storen. Maar goed, nog biedingen genoeg. Vind zo'n superman joggingpakje eigenlijk nog wel stoerder. Dus maar afwachten nu..
Succes Son op de zolder! Leuke banner trouwens weer! En als je nog wat in de aanbieding hebt horen we het wel, haha.
Ja is wel leuk vakantie uitzoeken, maar vind het toch lastig, je moet het van een plaatje hebben en dan ziet alles er wel leuk uit en mijn man kijkt dan echt weer naar wat er te doen is, strand in de buurt, kindvriendelijk...dus toch maar samen doen..
Succes op de zolder Son! En leuke banner! Zo'n leuke foto is dat! En fijn dat de buurjongen jullie (en ons dus ) op de hoogte houdt hihi... En hoef je zelf geen enge brandweermannen te zien! Nee zou ik me ook aan gaan storen Miekie... We willen wel waar voor ons geld hihi Superman is zeker stoer! Ik ben benieuwd! Ik heb ook nog niets gehoord van mijn bieding! Eliesja, is ook moeilijk, daar heb je gelijk in! Maar mijn man is altijd zo'n treuzelaar. Hij wil ook altijd wachten tot vluchten naar Marokko goedkoper worden... Dan moet k hem echt dwingen om NU te boeken... Meestal zijn ze dan al duurder geworden
Nou Eliesja succes dan maar met uitzoekken! Is idd lastig zo van een plaatje. Mss eens vragen aan vrienden/collega's (met kids) waar ze zijn geweest en wat de ervaringen zijn.
Jammer Lin dat je nog nix hebt gehoord! Is je man al wakker? Ik ga maar eens douchen, zit hier nog in mn huiskloffie, echt zo'n hangzondag.... Vooral met dit weer, blehh.
Ja ken wel een vriendin die is naar kids world daar geweest, maar is beetje erg duur, we hebben wel een budget waar we ons aan houden.. nou nou, zit weer ff op marktplaats te neuzen, wat ze er niet allemaal opzetten zeg, plantenspuit 1,-, wat mot je dr mee, de verzendkosten zijn nog duurder.. Ik had alles moeten bewaren zeg en ook op mp moeten zetten dan hadden we toch naar kidsworld kunnen gaan..haha
zit ook nog in mijn pyama. me man is alweer onderweg naar huis, zalook wel zeggen, nog niet aangekleed?
Hahaha Hier nog iemand in het huispak Ja Miekie, ik heb hem om half 2 uit bed gestampt, hij heeft ontbeten en is nu net de deur uit. Hij moest nog 2 mensen gaan ophalen, maar och de wedstrijd begint toch pas over 20 minuten, dus tijd zaaaaaaaaaaaat Ik zei tegen hem: PSV loopt al te zweten en jij ligt nog in je nest
Sorry maar heb echt een zeef met enorme gaten...moet zeggen dat het soms al wat minder is..er is dus hoop..hihi
Toevallig heb ik het laatst ook gevraagd Eliesja hihi Sonnie is gewoon bang voor mensen in brandweerpakken...
Hahaha Iman heeft een nieuwe pyama aan maat 68, hij is haar echt nog VEEL te groot, maar goed, voor een pyama kan dat wel... Alleen elke keer als ik haar vandaag uit bed haal heeft ze haar broek uit