Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat is leuk Tinus! Dat heb ik dus ook met die vriendin van mij alleen is hij precies een maand een week en 1 dag jonger :p

Miranda die van mij slaapt ook zolang en ook ik ben dan nog steeds moe. Ken dan ook echt me bedje niet uitkomen :( Weet niet wat je ertegen moet doen!

Amersfoort is voor mij 20 minuutjes :p Dus kom maar met de ideetjes wat we gaan doen:p

Oja, heb net me digi foto's opgehaald bij de kruidvat echt snel al binnen 2 dagen liggen ze er al. Nu kan ik dus weer verder met plakken in zijn ikke boeken :p

Wel heel bijzonder om de foto's van zijn geboorte weer te zien ;)

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb ff gekeken op de vvvsite van Amersfoort en Utrecht maar er komen geen bijzondere dingen inzicht ofzo :p

3. Niet meer actief

nee heb ook al ff gekeken. Maar goed dan kunnen we ook zelf iets gaan verzinnen. Alleen wat is dan de vraag

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha idd!

Kom maar met de fantasierijke ideeen?!:p

Helaas, ik kan nu ff niets bedenken. Uiteraard kunnen we iets gaan drinken.

Komt de HELE babyboom binnenstappen haha geweldig :p

Wat zeiden jullie mannetjes ervan?!

Ivo zegt altijd tegen iedereen:

Ja Keejb zat toen ze zwanger was op internet bij allemaal zwangere dames. En nu is ze bevallen maar nu zit ze NOG op die pagina. Ze isser helemaal aan verslaafd haha

Vertel ook heel vaak over jullie wat we meemaken met onze beebjes enzo.

En het eerste wattie zei toen ik erover begon dat we misschien iets met zijn allen gaan afspreken was: Ohh je mag er wel van me heen hoor. Ga maar :D

Haha Gekke jongen ;)

5. Niet meer actief

JOhan vroeg zelfs of hij mee mocht. Dus als er meer mannen zijn mogen die uiteraard ook wel mee :p :) :)

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hahaha denk niet dat ik de mijne zo ver krijg :p:p

Maarja Johan heeft ons dan ook erg goed op de hoogte gehouden he!

Ben wel benieuwd Hebben er nog meer mannen interesse in?!:p

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai,

blij dat het met iedereen goed gaat. hier ook, weet eigenlijk niet veel te melden :)

Slapen gaat goed...Hij gaat er om 19.30 in en komt tegen 05.30/06.00 voor zijn fles en dan slaapt ie weer even verder tot 08.00 uur. lekkerrrrrr

in amersfoort heb je wel een dierentuin..... verder geen idee
    ik ga even verder met schilderen... doei doei maar weer allemaal

8. Niet meer actief

Ja een dierentuin kan natuurlijk ook.... ???? Heb je de gelegenheid om wat te drinken en gezellig te kletsen.

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    en de beebs mogen ook mee haha

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Dat is leuk ja de dierentuin! :D

Er zit er ook 1 in Emmen, haha is dichterbij voor mij! ;) ;) Dierentuin is en blijft leuk!!!
    Vind ik een leuk idee!! 8)

Ons bed is vanmiddag ook gekomen, wat een megading zeg! :confused: Errug mooi!!! Ben helemaal blij!! :p
    Vanavond lekker slapen, hmmmm!! ;)

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O ja Miranda, heb je nog wat gekocht bij de Ikea??

Ik ga maandag heen, zal wel weer met een auto vol thuiskomen, haha!!

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ja, dierentuin is leuk :D Mijn mannetje wil dan ook wel mee.
    Maar Emmen is 3 uur rijden voor ons, een beetje te ver :)

@Miekie, ik heb niets meer gekocht bij Ikea :), zag niet echt iets leuks en had ook niets nodig eigenlijk.. Maar was wel ff leuk weer :D

Zometeen komt er nog verlate kraamvisite hihi. Ben benieuwd wat we krijgen :D

13. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Dames,

Er is ook een mooie dierentuin in Rotterdam hoor. :)

14. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    En nog wat leuks gekregen van de kraamvisite??

Wij hadden gister nog kraamvisite gehad en Tijn heeft een mooie kruiwagen gekregen!!

Weltrusten allemaal!!

15. Niet meer actief

Zo wij hebben gister ook nog kraamvisite gehad. Ook een beetjelaat maar zij hebben op dezelfde dag dat Yanouck is geboren ook een dochtertje gekregen. Dus ja die hebben het ook druk gehad met bezoek.

Ja de dierentuin is wel een goed idee. Lijkt me leuk aapjes kijken. haha.... :) Maar zijn er meer mannen die anders mee willen. En op wat voor dag komt het bij jullie uit. Op een doordeweekse dag of op een zondag...???

He miekie heb je lekker geslapen??? :D

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Op een zondag komt voor ons dan beter uit, want m'n mannetje heeft geen vrije dagen meer :) En Blijdorp is idd ook leuk :D, maar ja dat is denk ik een beetje errug ver vanuit Friesland ;)

Gisteravond van de kraamvisite een heel leuk jurkje gehad :D. Heb nog maar heel weinig jurkjes voor haar, dus komt goed van pas :)

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Aapies kijken doe je in de Apenheul dames :p:p

En dat is Hierooo :p

Rotterdam lijkt mij ook een btje ver :p

Miekie hoe heb je geslapen in je nieuwe bed?!

Ik heb gisteren mijn katertje dus op laten halen. Op het moment zelf dacht ik ff groot te zijn want ja. Wil natuurlijk niet bij een wildvreemde staan te huilen.

Maar het valt me echt zwaarder dan ik dacht! Ik mis hem enorm!!! En heb echt het gevoel alsof ik me kleine babytje heb weggedaan echt raar. Ze hebben foto's gestuurd al en alles. Ik weet dattie het goed heeft maar kmis hem toch :(:(:(

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Sonnie waar hang je uit :p

We missen je :p Haha

19. Niet meer actief

Nou miranda je bent niet de enige die het liefst op zondag wil gaan. Ik namelijk ook.

20. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    hahaha wat een domme doos ben ik ook, zat gewoon bij de verkeerde mama's een heel bericht te typen en te posten ":)
    heb het snel maar ff weggehaald.

Gisteren naar het cb geweest, en luca weegt gewoon al 5760, hahaha 20 dagen geleden nog maar 4600, hij groeit echt hard. bijna 500 gram per week. hahah nouja. Cb was erg tevreden. (gelukkig geen gezeur ;) )

Heel schema meegekregen omdat luca duidelijke en voorkeurshouding na links heeft, nu moeten we bij alles nadenken hoe we dat met hem doen (van rechts benaderen, boertje doen op linker schouder, etc etc)

Dit is trouwens mijn kereltje :D

Jammer trouwens dat die dierentuin zown eind weg is, had mij ook wel leuk geleken! maja helaas pindakaas! :)

Deel Deze Pagina