Hoi hoi! Allereerst krijgen jullie de groetjes van Linda, ze kan nog steeds niet op zw. pagina. Maar msn deed het wel. Haha verslaafd aan Marktplaats Oh ik ga ff naar Cyenna, die wil aandacht
O jee, kon ze dr weer niet opkomen.... iig de groetjes terug!. Ben je nog op jacht geweest voor een bankstel?
hallo dames, fijn dat het met loisje iets beter gaat. sam is dus ook weeeer ziekjes koorts enz. moet maar weer snel zomer worden. misschien dat het dan eens beter gaat.
Hallo ladies, Met behulp van linda................ De rechter foto is wel redelijk recent! Ben blij te lezen dat het met loïs beter gaat en Sam ook van harte beterschap. Veel liefs Vera
Groetjes terug aan Lin... Ik vergeet altijd msn op te starten Maar van de juli mama's is toch ook iemand die niet meer op deze pagina kan komen? Eliesja vind die pakken en vooral de helmen doodeng..maar ook van die wegwerkers met van die jassen met strepen..ben gewoon gek .. En ik heb nieuws hoor haha..zolder is geheel afgebrand..waarschijnlijk door een wasmachine of droger..huis is tijdelijk onbewoonbaar verklaard. Idd miekie laatst ook al 1..dat was echt hier om de hoek.. Verder gebeurd er hier niet zoveel hoor haha... En hebben jullie al wat gehoord van jullie biedingen? Ik kan het niet hoor kleding van mp kopen Je kan het wel wassen maar toch..nee ik shop wel bij H&M..heb ik ook leuke truitjes voor nog geen 10 euro Maar is mijn mening hihi Zolder is zo goed als leeg nu..eindelijk..pff..wat een bende kan een mens hebben zeg..staan nog paar dingen op MP en de onzin dingen hebben we in de container gegooid.. We hebben onze plannen gewijzigd..doen we laatste tijd wel vaker Maar we zouden eerst steef zn kantoor op zolder maken..maar hebben daar wel twee dakramen, maar qua licht toch niet zo prettig om te werken..dus wat we gaan doen is de zolder helemaal leuk schilderen in leuke kleurtjes en dan verhuizen wij naar zolder..ons kamer nu op de eerste verdieping wordt dan steef zn kantoor..dusss weten jullie dat ook weer..maar vind het wel leuk dat we het zo gaan doen want ik mag me uitleven van steef met de verf hihi Trouwens ff vraagje he..wanneer doen jullie de bodem van het bedje omlaag? Dhani deed nl iets geks in zn bed vanmiddag..hij lag op zn zij en was zich aan het optrekken met 1 hand aan de bovenkant van zn bedje..hij trekt zich nog niet op..maar wat als het ineens wel lukt..straks kukelt hij eruit..Ben benieuwd naar jullie ideeen hierover en wanneer jullie het van plan zijn.. jeetje volgens mij tik ik een heel verhaal Gaan jullie eten vanavond of hebben jullie al gegeten? Ik ben met hutspot bezig..lekker stamppotje met rookworst.. Ga weer ff verder..tot vanavond maar weer 8)
Beterschap voor Sam Cindy..geef haar maar een dikke knuf..arme meid, alweer ziek Hey veertje gave banner en leuke foto's..
owja Suus je vroeg wie van de twee de hond op de banner is..nou het is bodhi..de jongste en grootste vriendin van Dhani..vandaar dat zij op de banner mocht
Hello, Vera, mooie banner Je bent wel snel, ik had je net gemaild en toen had je m er al op Cindy, veel beterschap voor Sam! Goh Son, wat erg van dat huis... Gelukkig alleen de zolder, stel je voor dat je hele huis afbrand Cristel kan idd ook niet meer op het forum komen, maar dat komt door iets wat haar tante verkeerd ingesteld heeft of zoiets... Bij Linda ligt het echt aan tele2, want ik spot haar wel vaker, maar ze kan niets posten ofzo... Is ie te traag voor, denk ik... Groetjes terug aan Linda! Toevallig Son was ik vanmiddag aan hetzelfde aan het denken over dat bedje. Ik zag namelijk dat Iman zich op de zij draaide terwijl ze zich tegelijkertijd 'omhoog' trok aan de rand van het bedje. Nu kan zij nog niet zo omhoog komen als Dhani, maar toch... Ons bedje heeft nog een tussenstand en ik denk dat ik mijn vader deze week vraag om m te verlagen tot de tussenstand. Beter te vroeg omlaag, dan te laat Iman is echt vervelend vandaag. Hazeslaapjes, jengelen... En in bed pakt ze altijd haar speen uit haar mond en gaat dan met de speen keihard over de spijlen haha... Echt een lawaai... Als ze de speen dan kwijt is (lees: gelanceerd) dan gaat ze huilen en dan kan ik in het donker een zoektocht naar haar speen gaan doen, en dat zo'n 5 keer voordat ze uiteindelijk in slaap valt... Pfff heel vermoeiend.
O Son, kun je je lekker uitleven op zolder! Leuk idee hoor! Weet je al wat voor kleuren je gaat doen? Ik zou als ik jou was dan toch maar het bedje omlaag doen. Beter te vroeg dan te laat idd. Veertje mooie banner hoor! Lin, vermoeiend dan zeg zo de hele dag door jengelen en niet echt lekker slapen. Heb Tijn net voor het eerst spaghetti uit een potje gegeven. Hij vond het echt smerig en stak de tong er gewoon bij uit, haha. Ja, ik zal de biedingen even weer tjekken. Er zit wel mooi/leuk spul tussen en vind het niet zo erg als er een beebje eerder dat heeft gedragen. Jij al wat gehoord Lin?
ja he misschien wel beter dan als we hem naar beneden doen..idd beter te vroeg dan te laat.. Wij hebben alleen geen tussenstand er nog tussen zitten dus hij moet wel helemaal naar beneden.. Hij probeert zich echt overal aan op te trekken..hij heeft er alleen nog niet genoeg kracht voor..maar goed is zo gebeurd natuurlijk.. Miekie is tijn zn bedje ook al omlaag? Nee weet nog geen kleuren..dus als jullie leuke ideeen hebben hoor ik het graag Wil wel iets vrolijks en mogen best twee kleuren zijn.. Jammer Miekie dat je nog geen reacties hebt op je biedingen..spannend hihi.. Vanavond gaan we filmpie kijken..heb ik wel ff zin in..lekker bankhangen..Gaan jullie nog wat leuks kijken?
Tijn ligt in mijn oude ledikantje, die heeft maar 1 stand. Maar hij is verder niet echt beweeglijk in bed. Dus maar kijken tot hoe lang het kan. Box staat ook nog hoog hoor. Hij rolt wel, maar trekt zich nog niet op. Strax denk ik ff de kraamafdeling kijken.
Oh jee das minder dan van dat huis! Groetjes terug aan linda.. Beterschap voor kleine sam. knuffel. Zat er ook aan te denken over dat bed omlaag, ze trekt zich iedere keer helemaal naar de bovenkant van haar bedje en straks gaat ze zich ook optrekken. Wat ik alleen een nadeel vind als ze dan zo laag ligt, is de tocht die dan erger is dan als ze hoog ligt. en vooral nu ze nog snotterig is.. Maar is idd beter wel te doen dan het een keer te laat is! Haha lin dat met die speen tegen de tralies, ik hoor dat nu namelijk ook door de babyphone. (deze staat naast de pc)
leuk jou oude ledikantje Ik heb de box ook meer omlaag gedaan omdat ik gek werd van al het stof op de onderste plank, ik kwam er zo slecht bij.. we gaan film op net 5 kijken..weet alleen ff niet hoe hij heet.. We hebben wel bieders..als het goed is wordt motorhelm deze week opgehaald..we hebben nog een koloniale hoektafel, alleen bieden mensen te laag vinden we..en van de week is er al weer een hoop naar het postkantoor gegaan..ruimt lekker op Ja leuk kraamafdeling..steef is alleen nu wat aan het kijken op net 5..ben bang dat ik dus ff geen inspraak heb Heb je trouwens al een fiets gevonden Miekie? of had je het verteld en ben ik het weer vergeten
Leuk sonnie dat jij de kleuren mag kiezen en bepalen hoe het gaat worden. Vind paars en bruin wel mooi voor een slaapkamer of iets met rood, lekker romantisch!
oja haha die speen tegen tralies..hier ook zo eentje..maar die doet het trouwens ook gewoon met zn handje.. Gekke kids 8)