hier heeft dhani ook trouwens de hondenbakken met water uitgevonden..die staan op een standaard..en als hij in zn loopstoel zit kan hij er goed bij..hele natte mouwen..natte grond..natte loopstoel..gek mannetje en de jonste hond bodhi is net zo'n waterrat dus die doet leuk mee..hadden we het eindelijk afgeleerd dat ze er met haar poten in ging
op ons bed is ook wel een leuk bod gedaan, dus hebben een mail terug gestuurd dat ze m mag komen halen voor dat bedrag.
haha ja help maar hoor Ik zat ook al te denken aan lime of turqoise..vind zoveel leuk..en het is een schuin dak dus je kan best leuke dingen doen..zitten ook soort van planken/plinten op het schuine dak dus die wil ik dan bv lichter doen dan de muur ertussen ofzo.. ga van de week wel ff naar praxis of gamma..ff staaltjes halen
ja leuk hoor. Ik mag van de week ook gaan verven. de binnenkant van de voorraadkast in de keuken. Gewoon wit!
wel hopen dat ze dan nog reageren, want volgens mij zitten er ook mensen op die gewoon maar ergens op bieden. Hadden eerst ook al een bod op het bed, terug gemailt en nooit meer wat gehoord. Dus we hebben m er weer opnieuw opgezet.
ja irritant is dat he..hebben we ook al zoveel meegemaakt..of dan heb je afspraak gemaakt dat ze het op komen halen..zit je maar te wachten..uur later mailtje(als je geluk hebt) dat ze er toch van af zien
Wij?hier?in dit topic?kletskouzen? Hoe kom je daar nou bij Erg eigenlijk..net of we allemaal niks beters te doen hebben.. dit wordt vast het best beschreven en gezelligste topic van het jaar 2007
Wat een verhaal van Loïs maar gelukkig is ze weer thuis. Hopelijk wordt ze snel weer de oude. Cindy jij ook beterschap met sam..... Denk niet lin dat ik naar die meeting ga. Maar zal er nog ff goed over na denken. Het is niet het feit dat Johan alleen is. Maar hij wil niet dat ik alleen ga.... Maar ik zal ff kijken want dat wordt een drukke week als ik ga. zondag en maandag carnaval, woensdag en donderdag wel vrij maar vrijdag werken en s'avonds met de buurvrouw stappen ( Jan Smit) en zaterdag morgen moet ik om 8 uur weer werken tot vier uur. Maar goed zal er nog ff over na denken. Morgen weer vrij. Ff met Johan mee op controle naar het ziekenhuis en s'middags op kraam visite.
ja wij zijn kletskousen haha... en zeker de gezelligste! ga dr ook weer vandoor.. fijne avond doei doei
Nee, we hadden niet meer gekeken voor een bank. Was niks open van meubelzaken. Wel nog geshopt met m'n moeder vanmiddag. Heb een badpakje voor Cyenna gekocht, zoo schattig hihi. Alleen hadden ze geen zwembandjes meer bij Prenatal, want die waren niet goed oid.. Dan maar zonder Makkelijk he Marktplaats. Zal ook m'n stoelen er weer eens opzetten. Laatst ook al gedaan, maar ze boden allemaal te laag Leuk Sonnie een andere slaapkamer! Wij hebben op onze slaapkamer 1 muur rood. Ik heb het bedje vorige week naar beneden gedaan. Ook omdat ze telkens die spijlen vastpakt en omhoog komt. Ze kan nog niet staan ofzo, maar ja je weet nooit ineens. Box staat nog wel gewoon hoog.
Ik heb zoveel gelezen, dat ik eigenlijk niet goed meer weet wie wat heeft gezegd...Allereerst ben ik heel erg blij dat Lois weer thuis is. En dat het weer beter met haar gaat... Toppie.. geef haar een hele dikke knuffel van ons. Hoe is het met Sam en Gijs ? Zaterdag mijn verjaardag gevierd, was wel erg gezellig. Ben heel erg verwend... had al een horloge van mijn man gehad, een leren jas van mijn ouders, 5 flesjes parfum, allerlei douchespulletjes, lancaster mascara.. bloemen, plantjes..etc.. Voel me sinds vanavond alleen niet echt lekker meer.. moe, buikpijn, misselijk, hoofdpijn. En ik moet morgen werken... nou denk niet dat het dat gaat worden. Mijn moeder zei al.. breng die kleine maar hier, dan duik je lekker je bed in. Zou wel lekker zijn...
Oh zou wel even fijn zijn dan mamaantje! doen hoor als je je morgen nog niet lekker voelt... wij hadden vandaag een verjaardag en daarna wezen Mc-en verder weinig boeiends te melden Lin, ik zag dat je je berichtje al op zw pag hebt gezet, toen ik je mail las, dus heb het er niet zelf nog een keer op hoeven zetten. Dus dan weet je dat truste allemaal! morgen weer het begin van een nieuwe week. En deze week wordt Q alweer 7 maanden...pfffff STOP DE TIJDDDDDDDDDDDD!
En Cyenna vandaag alweer 8 maanden Nog 4 maandjes en dan is ze er alweer een jaar. Mamaantje je bent lekker verwend hoor! Ik ga aan het werk Fijne dag nog allemaal!
*probeert de tijd te stoppen* Gaat niet Suus Miranda, proficiat met de 8 maandjes van Cyenna! Werk ze! Cyenna al 8 maandjes, Q al bijna 7... Ik vind Iman al groot worden met haar 6 maanden! Mamaantje leuk zoveel cadeautjes! En rust maar goed uit vandaag, beterschap! Nou wat een nacht hier weer... Om 4 uur werd ze weer wakker... Speen gegeven... 5 minuten later huilde ze weer... Ik haar een flesje gemaakt, ik ga niet midden in de nacht liggen klooien met een speen haha... Heeft ze dat opgedronken, heb ik haar VERSCHOOND en terug naar bed. Om half 8 weer huilen ... Ik speen gegeven, 5 minuten later weer huilen, dus ik een flesje gaan maken... Pak ik haar op, helemaal nat ... Terwijl ik haar dus om 4 uur nog verschoond had... Ik haar helemaal omgekleed... Toen de fles gaan geven, heeft ze de fles op gaat ze poepen ... Wachten tot ze klaar was, verschoond (waren ook nog de vochtige doekjes op de commode op GRRR is niet wereldschokkend, maar op dat moment wel ), en nu ligt ze weer in bed... Zo, zijn er nog mede-mama's-met-leuke-nachten? Son, hoe ging het bij jou vannacht? Misschien hebben die 2 weer afgesproken