Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Morguh..

Miranda werkse vandaag ;) en leuk een badpakje gekocht..hihi schattig

Mamaantje hoe gaat het met je? ben je nog naar je werk gegaan of neit? Beterschap..

Jeetje lin gaat Iman nu ook gek doen 's nachts :(

Hier hoorden we dhani om twee uur vannacht :( hoorde een hoop gekreun haha dus wij kijken, probeerde hij zich weer op te trekken :(
    speen gegeven..toen hoorde we hem weer om kwart voor drie..verschoond en speen gegeven en toen heeft hij geslapen tot vijf over zeven..fles gegeven en nog ff in ons bed gelegen..

Gaan jullie nog wat doen vandaag?
    Ik ga dhani zo fruithap geven, dan gaat hij lekker nog even naar bed..wil vanmiddag even naar de stad..zou even langs mn zusje dr werk gaan, die wil dr neefje ff showen :D ..dan ook maar gelijk langs mn moeder, die werkt in hetzelfde gebouw..die wilde dhani ook ff showen..
    dan ff kijken waar ze die maillots hebben met antislip op de knieeen en naar het postkantoor, pakketje voor Senna wegbrengen.
    Dusss dat wordt mijn dag..

2. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    wat heeft senna dan? opa en oma boekjes?

3. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    nou hier ook een heftige nacht, ze ging al veel later dan normaal naar bed, dus ik dacht dan slaapt ze misschien langer door. nou mooi niet dus. om 12.45 zet ze het op een krijsen dus iedere keer gaan kijken als ik dan weg liep ging het luchtalarm weer. dus maar verschonen. en even bij ons in bed maar dan slaap ik dus niet, ben bang dat ik er op rol. dus toch maar weer in eigen bedje. ging goed tot 20 min later. weer krijsen en dat ging zo door tot uur of 4 en om 6 uur weer wakker pffff dus dit was ook mede mama met een leuke nacht. het zal wel komen denk ik omdat ze gister bijna de hele dag koorts heeft gehad. maar nu merk ik er weer bijna niks van, dus ik hoop maar dat het nu weer over is...

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nou Cindy, dus ook een heerlijke nacht gehad!
    'Gelukkig' ben ik niet alleen ;) :)
    Hopelijk slaapt Sam vannacht beter, nu ze zich overdag ook beter voelt!

Mijn plannen voor vandaag?
    Mijn moeder komt straks hierheen, want ze wil naar de Action (kennen jullie die winkel?) .. Die ligt bij haar nergens in de buurt... Dan gaan we gelijk even naar de zeeman, nog wat pyamatjes kopen voor Iman en naar de AH boodschappen doen. Dat was mijn planning van vandaag.

De nachtbraker ligt in de box te spelen GRRR ;)

5. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    action is leuk ik kan daar nooit weg zonder iets te shoppen. laatst pyama 1.79... ik ga zo naar de pedicure. sam gaat mee dan zal ze daar wel inslaap vallen denk ik. als ze vanmiddag nog wil slapen dan duik ik ook nog ff terug.

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ja ken ik wel de action lin2, maar zit niet hier in de buurt geloof ik...mijn moeder woont in amsterdam en daar gaat ze weleens heen...lekker snuffelen...

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    oh jee, dus bij Iman,sam en dhani was het feest vannacht...een nogal lang uitgerekte afterparty!

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    HEY cyenna 8 maanden..whoehoeeeee! ! !

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja Action is echt een snuffelwinkel, ik kan er ook nooit weggaan zonder iets te kopen Sam haha... Daarom ben ik laatst niet gegaan toen die pyamas voor 1,79 waren hihi...
    Ik krijg telkens de nieuwsbrief van Action met de mail.

10. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    ja hihihi party. cyenna vandaag 8 maandjes. sam valetino morgen en sam overmorgen. dus over 4 maanden hebben we iedere dag een feestje hihi

11. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    maar ik ga nu want anders ben ik te laat bij de pedicure moet er om 9.45 zijn dus ga maar opschieten. doei tot straks

12. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Gefeliciteerd Cyenna alweer 8 maanden! Gijs is morgen 7 maandjes

Met gijs gaat het best goed, alleen blijft hij zo zwaar ademen maar goed nog 3 weekjes geduld.

Lin ik ben blij te zien dat het allemaal goed gaat met lois. ik heb veel aan jullie gedacht de afgelopen dagen.

Allemaal mooie banners weer.

Ik ben niet begonnen aan bijlezen ik liep te veel achter. Ga vanaf nu het weer beter bij houden hihi.

13. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hihi...is goed hoor Taat...nog wat leuks gedaan dit weekend? en wat naar toch met Gijs z'n ademhaling! heeft hij er last van denk je?

14. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hoi meiden.. nee hier een rustig nachtje.. Valentino slaapt eigenlijk altijd door, is nog nooit wakker geworden in de afgelopen 5 maanden.

Ik voel me knap beroerd.. en heb besloten lekker thuis te blijven.
    Tussen kerst en oud en nieuw was ik ook al ziek, en toen heb ik ook al niet echt uit kunnen rusten. Vanochtend Valentino lekker naar oma gebracht en ik duik nu mijn bedje in.

Cyenna gefeliciteerd... Gijs gefeliciteerd...
    Sam en Valentino zijn ook bijna aan de beurt.

15. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    suusje ja hij heeft er last van vooral tijdens het drinken en als hij iets te wild speelt.

Hij is nogal beweeglijk hihi

Maar het is dan zo zielig als je hem hoort piepen.

16. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Goedemorgen!

Ga het zo allemaal ff bijlezen!
    Ben het hele weekend niet op het forum geweest, dus zal best wel wat moeten lezen!

Druk maar gezellig weekend gehad, lekker uit eten geweest met vrienden zaterdag, gisteravond bios! lagen pas om 1 uur in bed ;)

Mamaantje beterschap!
    Cyenna en Gys gefeliciteerd!

17. Niet meer actief

zo cyenna alweer 8 maandjes..

Beterschap mamaantje..

Sam dus ook wakker geweest :(

Hier zit geen aktion..maar in Purmerend liep ik altijd wel ff binnen.. :D

18. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Beterschap mamaantje..

Nou taatje nog 3 weekjes dan...wel zielig hoor!

19. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Het is een leuke foto van Bohdi Son...ze kijkt zo leuk in de camera

20. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    zo was nog net op tijd bij de pedicure. voetjes zien er weer mooi uit. natuurlijk viel het kleine spookje daar in slaap. als ze straks na het boterhammetje nog wil slapen gaat mama ook ff terug

Share This Page