Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    o sssttt ze is stil, dus dan duik ik er ook nog ff in. ben dood moe, ik kan gewoon niet tegen weinig slaap. doei allemaal misschien tot straks.

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  3. Niet meer actief

Welterusten Cindy ;)

Dhani slaapt vanaf 10 uur nu..kon ik ff door het huis heen vliegen..en nu ben ik eigenlijk aan het wachten tot hij wakker wordt..

Is net iets zieligs gebeurd joh..veel kattenliefhebbers laten hun katten gewoon buiten lopen..boeiend dat ze in andersmans tuinen schijten maaar goed :rolleyes: ..ik ben al een tijdje die katteschijt in mn tuin meer dan zat..was van de zomer al..dus heb ik bodhi geleerd de katten te verjagen uit de tuin..de meeste katten zijn snel genoeg, maar net was er eentje dus niet zo snel en die had bodhi dus te pakken..zag bloed liggen in de tuin..is niet van bodhi..kan nl niks bij haar ontdekken..ben t spoor ff gevolgd ging naar het huis van de buren twee huizen verderop..maar geen spoor van die kat..heb maar ff aangebeld, maar is niet hun kat..vind het wel zielig voor die kat..die kan er natuurlijk ook niks aan doen dat ie naar buiten mag van zn baasies..
    ze moeten maar is kattebelasting gaan invoeren, net zoals hondenbelasting..laat mn honden toch ook niet schijten in andermans tuinen..

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    truste sam.

ik heb haar nu kleine stukjes banaan gegeven suus, een beetje maar, want ze zat vol van haar brood, dus de rest eet ik dan op!

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    eh heb ook een poes.. :oops: en die mag sinds een aantal weken ook naar buiten... :oops: weet alleen niet of ze al wat in andermans tuin doet, want het is op dit moment een in en uit loop huis, eten, plassen en schijten..

maar als ze het gaat doen dan is het zeker bij een ander, want wij hebben achter alleen bestrating.. :)

maar wel zielig hoor.. ;)

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    :confused: vergeten we hebben achter de schuur zomers een groente tuin.. :(

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ssssssssssssst, alyssa slaapt bijna..

zachtjes tikken op het toetsenbord he..hihi

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    nee he, wie oh wie tikte toch te hard..;)

was ikke, want is verder niemand..

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hihi eliesja...en lekker banaaaaan hmmmm

ahhhh zielig voor die kat...ik heb ook 2 katten en die gaan overdags ook naar buiten via het kattenluik. kunnen ze even lekker wandelen. 's avonds liggen ze altijd languit binnen.:) maar overdags gaan ze er op uit...en dan pakken ze de muizen even aan in de buurt haha

10. Niet meer actief

Ga ik voortaan ook doen met mn honden dan..doe ik de deur open en mogen ze ff lekker wandelen..boeiend als ze bij andere in de tuin schijten ;)

Vind het gewoon goor..mijn tante heeft ook katten maar die zitten gewoon aan een tuigje in de tuin..ze kunnen de hele tuin door en zijn toch buiten..
    Nu valt het wel mee..maar zomers stinkt het gewoon..en zitten er van die stinkvliegen op..lekker als dhani straks in de tuin gaat spelen..
    Nou ik leer het bodhi echt niet af..

zo das eruit :D

11. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hihi ik kan me voorstellen dat je daar een hekel aan hebt Sonnie, daarom mogen die van ons ook niet los buiten. Wij hebben een mooie ren, waarin ze naar buiten kunnen.
    Wel arme poes :(. Nog een reden waarom ik ze dus niet los buiten laat. En aanrijdingen natuurlijk of mensen die gif strooien... Of andere katten waarmee ze vechten die bv. kattenaids hebben en jou kat ook zo kunnen besmetten.
    Dus genoeg redenen voor mij om ze binnen te laten en ze weten niet beter (behalve m'n eerste kat), dus ze missen niets. ;)

En slapen de beebs nog? ;)

Ik ga weer aan het werk!

Doeiii

12. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Wij hebben ook een kat maar dat is een binnen kat !

Maar wel zielig voor die kat hoor :cry:

Lekker hoor al die slapende kindjes hihi

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    vind het ook goor hoor sonnie, maar wij hebben er wel voor gekozen om dr naar buiten te doen. Wij hebben geen ren, kan ook niet en zomers willen we gewoon de deuren niet meer dicht laten. Een tuigje is geen optie, want daar heeft ze al een tijd aan gezeten en dat werkt hier niet, ze zit steeds in de knoop..hihi
    Als de buren zien dat ze iets doet, mogen ze van mij haar weg jagen!

maar voorlopig doet ze t nog op de kattenbak! ;)

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Alyssa slaapt ook eindelijk..hoor niks meer nu.
    dus kan weer als een gek gaan tikken..

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh nee moet de was nog weg vouwen.:(

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    En er lopen hier echt veel katten buiten, dus de kat van de buren zitten hier ook wel es. Dus nu mag onze kat ook ff..hihi

nee hoor grapje..;)

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    geloof dat ik wat hoor roepen...

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ja hoor, het is de was..

grrrr kom al..

laterssss

19. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Veel plezier met de was hihi

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Nou ik moet ook zigzaggend naar school met de buggy door alle hondenstront overal... en dat vind ik ook smerig! dussss... en dan hoor je mij ook niet roepen dat iedereen zijn hond maar binnen moet houden ;) en ookal poepen ze in het gras, er spelen kinderen en die slepen het mee naar de stoep als ze erin trappen... dus leef en laat leven is mijn motto haha... ik neem de hondenpoep voor lief aan mijn buggy of onder de schoenen, dan mag mijn kat ook naar buiten voor een frisse neus... dieren moeten naar buiten kunnen vind ik.

Deel Deze Pagina