Nouw Keejb heeft nog meer babynieuws! Vanmorgen zijn andere vrienden van ons ook EINDELIJK ouders geworden van kleine Emma!! 19 Augustus was ze uitgerekend dus ze heeft ff overtijd mogen lopen! Haha wij gaan natuurlijk snel dit kleine wondertje bekijken!!
he dames allemaal een goede morgen, Sorry heb het hele weekend geen tijd gehad. Maar vandaag wel weer. Tenminste alleen maar ff in de ochtend. Moet straks ff boodschappen doen en daarna ook nog knippen. Weer geld verdienen. Zo hier gaat alles goed. Yanouck heeft ook van de mosterd gele luiers. En die stinken enorm het is neit zo heel erg dun maar keuteltjes zijn het ook niet. Toen ze nog bv kreeg was het echt van die dunne ontlasting en nu is het wel dikker geworden. Gelukkig we hebben wel eens mee gemaakt dat het soms bij haar rompertje er uit liep. Maar we blijven wel gewoon naar de dierentuin gaan. Maar in welk weekend dan. ik zal een paar datums op kunne schrijven en dan kunnen we kijken waar de voorkeur naar uit gaat. 3 september alleen is wel erg krap..... 1 oktober 8 oktober 22 oktober. Het zijn een aantal datums. Je kunt er denk ik wel een heleboel op zetten. Maar dan wordt de keus ook moelijk. Nou we horen en zien het allemaal wel weer.
Maar dames de maand Oktober klinkt me wel okeej in de oortjes. Wat jullie?! Hopen dat het dan niet al sneeuwt
Ik kan volgens mij alle data genoemd in oktober Alleen liefst niet 8 , de dag erna moet ik namelijk weer voor het eerst gaan werken hihi.
Als iedereen wel 8 wil, vind ik het ook best hoor Bereid ik me in de dierentuin wel voor Pff wil niet werken , wil bij m'n meissie blijven...
Ben je niet de enige miranda... Maar ik moet zaterdag 9 september al weer werken Ik vind 8 oktober ook wel goed maar ik kan in principe al die datums wel. Dus maakt mij het niet uit.
Hallo, wij zijn vorige week weer naar het cb geweest en er was niet veel goed. Want toen we binnen kwamen had sam haar speentje in en de arts zei: waarom heeft ze de speen in, ik zei omdat ze net heel onrustig was zegt zij ja nu toch niet meer het is helemaal niet nodig dat ze de hele tijd de speen in hebben. het is een baby en die mogen huilen. toen ging ze luisteren naar het hartje en wij weten dat ze een ruisje en een gaatje heeft ze moet volgende maand weer naar de kinderarts. zegt zei o het blaast nog lekker van binnen... :x wat is dat nou weer voor opmerking. echt pff. zo dat moest ik ff kwijt sorry voor mijn gezeur. ze was wel goed gegroeid ze weegt nu 4990 en is 57 cm. ik vroeg ook aan de cb arts hoe lang er tussen de avond voeding en de ochtend voeding mag zitten zij zei max 8 uur. we moeten sam bijna altijd wakker maken dus ik dacht mag ik wel even wachten tot ze wakker wordt maar dat mocht dus niet. Maar ik lees hier dat jullie er soms wel langer tussen laten zitten dus weet ik het niet meer. En van af wanneer zijn jullie om de 5 uur gaan voeden? Ze drinkt de laatste paar dagen erg onrustig het is een heel gevecht om de melk er in te krijgen de hele tijd huilen, ze is de rest van de dag heel tevreden en rustig. Weten jullie wat dat zou kunnen zijn? Zo nu stop ik maar anders blijf ik maar vragen
Dan wachten we ff af wat de anderen zeggen, wanneer ze kunnen. @sam, wat irritant dan zeg op dat CB. Ben blij dat ze bij ons niet zo zijn. En idd wat een opmerking, daar zit je echt niet op te wachten Cyenna is evenlang als Sam en weegt ook bijna even veel en is ook bijna even oud, wat toevallig Hier slaapt Cyenna ook weleens langer dan 8 uur hoor. Ik laat ze gewoon zelf komen, want anders drinkt ze toch niet goed. Ik geef ze nog tussen de 3 en 4 uur. En dan 5 voedingen op een dag. Morgen moet Cyenna weer voor controle naar de kinderarts. Waarschijnlijk de laatste keer, want alles gaat goed
Inderdaad miranda wat leuk scheelt maar 2 dagen, sam is op 31 mei om 17.40 geboren en ze woog toen 3120. sam krijgt nu om de 4 uur voeding moet ze wel vaak wakker maken. nu ligt ze ook weer lekker te slapen ze heeft denk ik een slaapdagje vanmorgen is om 8 uur weer gaan slapen tot 11 uur moest haar wakker maken, lekker in bad geweest en weer flesje, nu ligt ze alweer sinds 12 uur te slapen. ga af en toe maar eens kijken of het wel goed gaat maar ze ligt lekker te slapen. dus ga ik zo maar even strijken. want met dat klote weer kunnen we toch nergens heen het regent hier al de hele dag.
hehe keej Ik snap je helemaal Miranda! Ik heb volgende maand als goed is een gesprek voor reintergratie. Natuurlijk ga ik dan eerst ff kijken wat me kansen zijn. Wil wel werken maar zou graag ook nog me diploma willen voor directie secretaresse. Maar in ieder geval ben ik dan bij me kleine mannetje weg en daar zie ik erg tegenop. Het is ook niet niets! Eerst zijn we zo'n lange tijd 24 uur per dag met onze wondertjes bezig en dan moet je het opeens uithanden geven omdat je "gewone" leven ook weer doorgaat. Ik zal mijn kleine jongetje ook echt gaan missen en ik ben zo bang dat ik zijn eerste woordjes en dingetjes die hij dan al kan ga missen
Jaja ik moet ook weer gaan werken... Ik had een tijdelijk contract en dat liep af in mijn zwangerschapsverlof, ik vervind namelijk iemand die ernstig ziek was. Nu was niet duidelijk of ik nog terug kon komen, maar vandaag een gesprek gehad en dat meisje kan nog amper 14 a 15 uur per week werken, terwijl ze in dienst is voor 32 uur. Dus ik mag voorlopig terug komen voor 20 uur, maar op basis van ziektevervanging dus als zij meer gaat werken gaat dat van mijn uren af. Ik hoor 7 september meer, en dan zou ik 11 september waarschijnlijk daar beginnen. Verder hebben we nog een vakantie geboekt, lekker 8 dagen naar Torremolinos met de kleine man. Nog even heerlijk van ons gezinnetje genieten van 12 tot en met 19 oktober. Hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind. Mij komen die data helaas niet uit Tinus... Als jullie het voor de rest wel allemaal redden hebben wij gewoon pech..
Ja ik heb gewoon maar luk raak een aantal datums opgeschreven. Dus dat wil niet zeggen dat daar een keus uit gemaakt moet worden. Maar ik denk als we naar de dierentuin gaan dat we niet nog eens in half november of december moeten gaan. Je hebt dan wel enorm kans op koud en vies weer. Zou wel jammer zijn....... Maar mamaantje wel lekker nog een weekje weg met die kleine man van jullie.
Ja lekker he... even nog een beetje genieten van ons gezinnetje. Als jullie het over een datum eens worden dan maar zonder ons hoor. Jullie zullen vast nog wel eens een datum prikken, hihihi...
Ahhh zou het toch wel erg jammer vinden hoor mamaantje!!! Je hoort er tenslotte toch ook bij! Wel heerlijk er ff tussenuit!
Nou dames, De foto's kan ik vandaag ophalen hoor. Ben er net ff geweest. Ze zijn werkelijk PRACHTIG!! 1 foto op linnendoek is zo prachtig van hem maar die kost me 70 euro:S Dus ja moet eerst ff met het mannetje gaan overleggen he wat we doen! Maar echt ben helemaal happy met dattie er zo mooi opstaat.
Jeetje keejbie 70 euro dat is niet niks. Ik ga woensdag denk ik foto's van haar maken. Dan kan ik het hier bij ons in de c1000 doen voor maar 2 euro. Dus dat is niet erg veel. Oh dat denk ik ook wel mamaantje als het goed is bevallen bij de andere dames dan komt er vast nog wel een keer een ontmoeting. Maar ik ga ff een kopje thee drinken en ff de woonkamer een beetje opruimen.