Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja ik heb dus ook 1 foto voor 2.50.

Maar die Linnendoek is echt prachtig :p

Me paps belde me net op en ik het natuurlijk vertellen:p

Ik zo,

Ja we gaan strakjes terug om te kijken welke we nemen en voor een 2de linnendoek betaal je 25 euro en dat vind hij natuurlijk mooi want hij wil ook graag zo'n doek hebben!

Hij vroeg aan me of ik wel genoeg geld had ervoor :p:p

Hij komt straks ff hier en dan gaatie met ons mee kijken.

Hehe dus wie weeeeeet doet papalief er wel wat centjes voor me bij en dan hoef ik niet teveel te betalen :D

Ben benieuwd!

2. Niet meer actief

Makkelijk he vaders.... :)

Ja ik ga woensdag ff kijken die foto is normaal 9 euro en dan nu voor 2 euro. Maar asl ze mooi zijn neem ik er misschien wel meer dan 1. Want zoiets is toch ook leuk voor de opa's en oma's en overgoot opa's en oma.
    En eventueel ook nog voor de verwentante's. Maar ligt er een beetje aan wat ze kosten.

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    zo da's niet mis 70 euro...pfffff veel man... kun je niet eerst even nagaan wat het bij andere fotografen kost? kun je misschien ook zoiets laten maken maar dan voor minder... maar die van 2,50 pakken ze je in ieder geval niet af haha...

4. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Lijkt me wel gaaf een foto op linnen... maar prijzig.
    Ik heb vandaag pasfoto's van Valentino laten maken, omdat ik hem moest bijschrijven in mijn paspoort voor de vakantie.

Nou errug fijn hoor die nieuwe regels :x
    Hij moest op een bankje zitten en zijn hoofd recht houden, maar je mocht niet mijn handen zien. Nou is hij toevallig errug sterk in zijn nek dus kan hij zijn hoofd aardig recht houden... maar je moet wel snel een foto nemen want stil blijven zitten dat is er niet bij.
    Toen hadden we eindelijk een goede foto.. mond dicht zonder te lachen, hoofd recht, oren op een lijn... stond zijn hoofd er weer te groot op.
    Ze leggen er een kader overheen en daar mag hij niet uitsteken. Errug handig hoor die nieuwe regels :rolleyes:

Die fotograaf had die ochtend ook een baby van 6 weken gehad... die moet ook zo lang blijven zitten met hoofd recht en ogen open en mond dicht.. belachelijk die fotograaf was met dat kind 2 uur bezig geweest bij ons duurde het gelukkig ongeveer een kwartier[/i]

5. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ja indd belachelijk.. daarom zeggen ze ook vaak dat vanaf 3 maanden ze mooi op de foto komen omdat ze dan het hoofdje goed omhoog komen..

ook raar want er zijn genoeg mooie houdingen voor kids die het hoofdje nog niet omhoog kunnen houden. Ik ben zelf ook fotograaf, heb de fotovakschool gedaan en ook best wat opdrachten, maar ik hou altijd rekening met kleine baby's.. als ze dat nog niet kunnen dan houd het op, dan zet ik een baby anders neer.

Tip voor de dames die graag een foto op linnen willen.. je kan het nml ook zelf maken, bij de hema heb je speciaal papier, druk daar je foto op af (gewoon printen) koop doek, strijken, lijstje, doek er strak om heen nieten, en klaar is je linnen schilderij.. Stuk goedkoper :p

Nu ga ik ff weer ontopic hoor :)
    Morgen moet ik naar de kinderarts met luca.. gister bij de huisarts geweest met zijn navelbreuk, die alleen maar groter werdt.. en morgen kan ik al terecht bij de kinderarts..
    De breuk is Te groot die kan nooit vanzelf terug gaan dus waarsch moet mijn mannetje een operatie om de buikwand dicht te maken :( :(

6. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Senna.. ooh wat naar zeg van die navelbreuk.
    Het is wel niet echt een grote ingreep, maar het idee dat ze in je kleine mannetje gaan snijden. Bah... ik vind de vaccinaties al zielig...

En ja.. het is ook raar dat een kleine baby dezelfde regels heeft voor die pasfoto's als volwassenen. Het is gewoon bijna niet te doen.

7. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Er staan weer een paar nieuwe foto's in mijn album....
    wat wordt meneertje al groot he... :)

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nou dames ik heb het lekker ALLEMAAL :p

Paps heeft de helft mee betaald en ik heb dus alle foto's ben er echt helemaal blij mee!! Ivo zag die linnendoek en hij zei: Die nemen we meteen mee!!

Haha Morgen zal ik wel proberen een foto te maken hij is echt prachtig ons jongetje kijkt echt strak in de camera!

Verder vandaag minder goed nieuws gehad over ons huisje. Het komt helemaal niet voor de comissie. Hun hebben het doorgelezen en ik word nu weer terug gestuurd naar de woonkeus stedendriehoek voor urgentie aan te vragen. Moet ik daar voor de DERDE keer me hele verhaal vertellen!! Ik word er echt niet goed van!

Wanneer laten ze ons nu eindelijk gelukkig zijn in ons eigen huisje?! Ik snap ook gewoon niet waarom ze mij in deze situatie nog bij me moeder laten wonen.

Maar goed. Volgende week woensdag heb ik daar een afspraak en ik kan niets anders doen dan afwachten ik weet anders ook niet meer wat we moeten doen om een huisje te krijgen :(:(

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo dames!!

Jeetje Senna, wat vervelend voor je kleine mannetje zeg!
    Heel veel sterkte ermee en hopelijk valt de ingreep mee.

Nou Keejbie, ze sturen jou ook van het kastje naar de muur he. Wat n gedonder steeds zeg.
    Ik hoop dat het snel goed komt voor jullie!!

Met Tijn gaat alles goed! Hij grijpt nu alles wat los en vast zit. En hij heeft nu helemaal zijn duimpje gevonden en de speen is dus niet zo interessant meer! Hij ligt nu 'smorgens ook veel langer door dat duimpje. Vanmorgen was het 9.00 uur!!
    Dus kan ik de avondvoeding ook wat gaan afbouwen. Tis zo'n heeerlijk mannetje!!

Groetjes!!

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeetje wat is het hier akelig stil zeg!

Mamaantje echt lieve foto's hoor!!

Ik heb ff een foto gemaakt van die schilderij die we hebben van onze kleine jongen.

Issie niet PRACHTIG?!?!?!

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ach gossie!!!! :D
    Wat mooi zeg!!
    Ja, die kon je ook niet laten liggen he!
    Wat n schatje!!!! ;)

12. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hey ik zie net dat ik nu precies een jaar lang bij dit forum zit!!
    Wat gaat toch snel he?!

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha idd!! Wat gaat dat snel je bent nu ook een VIP member he:p

Ja tis zo'n schatje en hij heeft zo goed in de camara gekeken mama is helemaal trots!!

14. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ja vindt het ook zo zielig :( indd zijn die spuitjes al erg om aan te zien en dan helemaal een operatie op dat kleine lichaampje)

Moet er om 15.40 zijn.. we zullen zien...
    Heb ook nog goed bericht, luca slaapt door *doet vreugde dansje :) * van 20.30 tot 6.00 :D.

Mooie foto keeJbie

15. Niet meer actief

Wat een mooie foto keejbie. Ik kan me voorstellen dan je mannetje zei dat hij die foto wel mee wou nemen. Ach ja en zo'n vader is toch hartstikke fijn.

Zo ik ga straks ff met Yanouck naar de c1000 voor een foto. Dus ik ben benieuwd hoe het gaat.

Verder geen nieuws hier.....

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ohhh wat een prachtige foto Keejbie!!
    Ik hoop dat hier ook snel zo'n actie is.

Gister nog naar de kinderarts geweest. Ze woog nu 4960, dus bijna 5 kilo :D en alles was hartstikke goed, dus hoef ook niet meer naar haar terug.

Balen Senna van het navelbreukje :( Daar zit je niet op te wachten :(
    Hopelijk gaat het meevallen..

Succes Tinus met de foto's!

Keejbie, ik hoop echt dat je snel je eigen huisje nu krijgt. Duurt allemaal wel lang voor jullie zo :(

Vanmorgen lag Cyenna helemaal scheef en bijna helemaal bovenin haar ledikantje :confused:. Hihi weer een stapje vooruit :)

Doen jullie babies al grijpen? En hebben ze hun handjes al ontdekt? Cyenna nog niet, hihi zit er zo op te wachten :p

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja ik ben ook helemaal blij met me schilderij! Vind het ook zo knap dattie zijn hoofdje al zolang omhoog kon houden! Hij was daar net 2 maandjes.

Idd Miranda, ik hoopte stiekempjes ook dat het dan nu eindelijk ervan ging komen. Had al een btje met Ivo besproken welke kleuren hij in huis wilde en wat we allebei mooi vinden.

Dus ja we hadden eigenlijk al kleuren uitgekozen enz. Ik had al veel spullen in dozen gepakt. Maarja nu moet ik dus weer wachten tot woensdag wat daar uit het gesprek komt. Maar dit keer vertel ik erbij hoe goed zat ik het ben om hier te blijven terwijl me moeder me nooit heeft verzorgd en dat ik geen veilige thuis heb hoe kan ik dan ons kleine jongentje dat gaan leren dat thuis iets is waar je veilig voelt en fijn.

Dat mevrouwtje staat wat te wachten .. :p

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    prachtige foto keejbie!! heel mooi

en senna jouw tip van de hema ga ik ckr eens uitproberen. lekker knutselen hihi
    cool ook gaaf als kado dan.

Quinten lag gister heel stil in zijn wipper...ik dacht wat doet hij nou? Zat hij dus heel aandachtig zijn linkerhandje te bekijken.

Veel frustraties vooraf Miekie bij Tijn toen zijn duimpje niet helemaal wilde lukken. Hier wel haha... het is hem vorige week dan gelukt, maar dan zuigt hij even wild en floept ie erweer uit....dat herhaalt zich dan een aantal keer en maakt hem woedend ;) Wel leuk dat Tijn nu alles kan grijpen. Kan hij lekker gaan spelen. Wat mijn dochtertje erg leuk vond was de koekjespot van fisherprice..kon je figuurtjes in doen en dan krijg je een liedje. heel leuk! Heb inmiddels alleen nog de pot, maar er zit een soort sensor in, dus je kunt er van alles in doen aan de bovenkant en dan doet ie het ook. Alleen de gaten aan de zijkant daar horen dus de ster hart vierkant en driehoek in en dan krijg je te horen wat je erin hebt gestopt :)

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selaam

kleine update van ons.

ik ben inmiddels verhuist naar een grotere woning en tamer heeft eindelijk zijn eigen kamer gekregen.

Met tamer gaat het goed. Hij groeit goed. Vorige week vrijdag woog hij 3600 kg dus ik denk dat hij nu wel over de 4 kilo is. Hij spugt alleen zo veel. Bij elke voeding moet ik zijn kleding verschonen. Ik ben al over gegaan op specile friso voor babys die spugen maar het helpt niet echt. Ik ben nog een andere voeding gezien van nutrilon voor babys die heel veel spugen. Maar even vragen aan het consultatiebureau of dat mag.

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja hij is wel wat wilder en huileriger, maar dat komt ook omdat er nu dus een tandje aan zit te komen. Gaat snel zoooo!!!

Deel Deze Pagina