Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    niet weggooien die haren miekieeeeee.....misschien hebben we ze hier nog eens nodig als het niks wordt met Q's haar ;)

Lin ik heb het altijd zo na 3 dagen ongeveer in huis
    dus valt reuze mee toch? Klote van je exczxeem (hm klopt niet) maar niet leuk in ieder geval..dat gekrab is toch ook vreselijk vermoeiend. handschoenen aan in bed is een beetje hottiemetottie denk ik.

Son.... gewoon jas erover ...niemand die het ziet hihi.... We hebben overigens onze pyamadag vandaag verplaatst, want het is veel te mooi weer en vientje wil straks even buiten spelen. Ze had vanmorgen oma even gebeld en ze vond het weer tijd om af te spreken voor een logeerpartij :) lekker wijffie ook (vien dan) dan begint ze haar gesprek met: OMAAAA..Ik vind jou liefffff hihi

hey valentino een snottebel... misschien blijft het daarbij. Quinten heeft ook al eens een snotneus gehad, maar zo snel als het kwam was ie weer weg

hey maar de nachten gingen goed dus TOPPIE... nou duim duim dat de aankomende nachten alle kids weer lekker slapen

Ik word helemaal lui van quinten's slaapkoppie hihi..vanmorgen was hij om 9.45 uur wakker en hij lag er gewoon om 18.30 uur in gisteren.. snurkiepurkie.... Alleen jammer dat ik er doordeweeks sowieso uit moet voor school haha...des te beter wel denk ik anders wordt ik echt een luiwammes en ga ik wennen aan later opstaan. Heb vandaag al braaf opgeruimd..de machines draaien boven...heb gestofzuigd...en nu even een fruithap geven dus doei doeiiiiiiii

2. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    De maat verschilt ook per model ;)

iig wel in mijn geval

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O jee Senaa, ha ha...moet stiekum wel even lachen hoor. Maar dat zal best goor zijn!
    Heb je dr nog last van?

ik zal even verder met koken, mn vriend heeft nl late dienst. Kippenpoot en aardappels en bietjes.
    Krijgt Tijn vanavond.

Wat fijn dat Dhani zo lekker heeft geslapen.

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Neh niets aan overgehouden gelukkig ;)
    Wow wat een slaapkop die Q !

Nu al aan het koken miekie?

Mn vriendin heeft vandaag draaipoging.. nog niets gehoordt.. vindt het zooo spannend!

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Oh bah Senna das even schrikken ! Zwart water brrrr. Kort nachtje had je :(

Only is echt fijn he Son, ik heb er bijna alles van. Zoveel truitjes ook en het is ook betaalbaar. Ik ga vaak naar Vero Moda of de Only winkel.
    Esprit dus misschien deze week nog binnen, ben benieuwd. Ik heb eigenlijk nooit Esprit maar als het niets is gaat het gewoon lekker terug. Op de plaatjes vond ik het er allemaal erg leuk uitzien in ieder geval.

Haren knippen bij de Tijneman :( Ehh nou dat zie ik hier ook de eerste 3 jaar niet gebeuren. Ik heb wel ergens gelezen dat ze in the USA al pruikjes hebben voor babies :)

Suus jij hebt echt wel mazzel met zo'n slaapkoppie. Ik zou dan ook lekker blijven liggen hoor :) Wij hebben hier het nadeel dat we op een 1 kamer woning zitten dus als mijn vriend op staat en ik ben dan in de kueken bezig dan wordt ze vanzelf ook wakker. Anders zou Loïs ook wel langer doorslapen want ik het weekend is het ook best vaak half 9 :) Maar 10 uur redden wij echt niet hoor ;) Zou het wel heeeeeeel fijn vinden.

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Draaipoging? Waarvan?
    Heb ik iets gemist?

Mn vriend heeft late dienst en begint om half 3 tot 11 uur vanavond. En als ik vrij ben eten we s middags warm, snappie?

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    In duitsland eet familie van me ook altijd smiddags warm en 's avonds brood. Dus als we bij mijn opa en oma waren deden we dat ook.. Heeft wel iets :)

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hoe is jullie woning dan ingedeeld lin?

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Haha nou gewoon 1 ruimte, alles open :) Dat heb je met een 1 kamer woning ;) Het is ongeveer 50m2. Maar het is toch nog slim ingedeeld met alles wat we nodig hebben en we kunnen dan ook nog rondlopen :p
    Loïs heeft het achtergedeeltje van het huis en daar zit ook de keuken.
    Wij slapen in de woonkamer op een slaapbank. Die moet je dus iedere dag in en uitklappen. We hebben vanwege ruimtegebrek ons bed weg moeten doen maar ik heb een goeie dure slaapbank gekocht met een goed matras want op een Ikea bankie slaap je echt niet lekker als je die iedere dag gebruikt.

Het is dus zo dat we een soort voor- en achterkamer hebben en een smal middenstuk maar er zijn geen wanden en deuren. Alleen de badkamer is apart. Het is soms wel lastig hoor want als de postbode aanbelt of de tel gaat dan is ze wakker :(

Toch is het wel gezellig en heeft het wel wat. Zeker omdat de buurt hier zo leuk is. Ik mis wel een balkonnetje of dakterras. Met mijn vorige vriend woonde ik in een ruime eensgezinswoning en daar kwam met verhuizen alleen maar troep naar buiten want je bewaart dan veel meer. Ik had bijvoorbeeld ook een hele zolder vol kledingrekken ( en kleding natuurlijk haha ) Nu flikker ik alles sneller weg ;)
    We hebben op de 4e verdieping van het pandje nog wel een zolder dus daar kunnen we wel wat dingen kwijt.

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh haha..dus toen ik zei: misschien kun je lois dr bedje even bij jullie op de kamer zetten na het ziekenhuisgebeuren dat ze snachts wakker werd gillend, dan sloeg dat eigenlijk nergens op hihi...

11. TellMe

TellMe Niet meer actief

Eh nee dat sloeg in dit geval nergens op maar ik snapte wel wat je bedoelde heur ;)

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik wil ff een foto van Loïs int ziekenhuis onder mijn bericht plaatsen maar niet voor altijd zoals een banner. Hoe doe ik dat ? Eerst in photobucket zetten maar wat dan ? Gewoon de link knippen-plakken ?

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    de onderste link 1 x op klikken dan kopieert ie hem meteen voor je en die in je bericht plakken

14. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ehhh ... Welke onderste link ?

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou haha als je je foto upload, dan komt ie in je bucket en staan er onder de foto 3 codes...de onderste (IMGcode) die neem je dan

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    lukt het niet, stuur maar door die foto en dan mail ik je de code terug... maar probeer eerst maar even de foto te uploaden, overigens wel eerst de foto iets verkleinen, anders is hij te groot voor hier op zw pag

17. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik heb geen idee lindaa!
    Maar bewust voor een 1kamer woning gekozen?
    Woon je in amsterdam zelf dan?

Miekie, oh van de baby.. haha onze beste vrienden zijn zwanger en hun kindje ligt in een stuit.. vandaag gaan ze proberen te draaien!
    Ik hou daar nooit zo van, had het persoonlijk niet gedaan.. danmaar een keizersnee. Hopelijk gaat alles goed!

Mn vriend heeft s'ochtends onwijs veel lawaai, daarom wordt luca wakker.. wonen in een heel oud huis met alleen maar houten vloeren..
    Daar kan ik echt kwaad om worden.. doe dan es zachtjes denk ik..
    Ik heb ook best veel kleren van esprit! vindt het wel een leuk merk!

only en vero moda zijn indd lekker goedkoop en de kwaliteit is ook nog eens ok!

18. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    oh zo vandaar dat je nu aan het koken bent.. dacht al ! :)

T schijnt wel beter voor de lijn te zijn om s'middags warm te eten!

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja idd dan kun je die grote maaltijd nog goed verbranden.. dat is wel zo ja,

spannend dan voor je vrienden senna...

20. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ja of niet dan! ga zo toch maar es smsen hou niet uit! ;)

Hier in twente eten de meeste mensen op zondagmiddag warm.. (of is dat overal zo in nl?)
    Kga luca ff een fles geven en naar bed brengen!

Deel Deze Pagina