Nou de boodschappen zijn weer gedaan de boterhammetjes zijn op. NU nog stofzuigen en strijken blehh! Ik ga volgende week woensdag soliciteren bij een werving en selectiebureau speciaal voor secretaresses dus ik weet nog niet voor wat voor baan maar in elk geval voor 24 uur en hopelijk dezelfde dagen hihi. Ik heb geen standaard motivatie geschreven wat ze vroegen wat mijn motivatie voor het secretaressevak was: ik wist al van kleins af aan dat ik dit wilde dus dat heb ik ook opgeschreven in de motivatie. Is in elk geval origineel hihi. Hoe gaat het met afvallen dames, ik moet nog 2 kilo om op het gewicht te komen dat ik was voor de zwangerschap en wil er nog 5 extra af hebben dus ik ben er nog niet maar goed op weg hihi.
Nee Senna, niet bewust voor gekozen, mijn huidige vriend woonde hier al en het is ook het pand waar zijn oma is geboren Midden in de Jordaan op de gracht. Zo leuk. Bijna iedereen in het centrum woont zo klein. En iedereen roept dat we het niet zouden trekken met een baby in zo'n kippenhok maar het gaat prima. En in het begin vinden kindjes het alleen maar leuk om zo dicht bij papa en mama te zijn Als ze groter is moeten we misschien wel eens kijken naar iets anders maarja wachttijden zijn langgg voor huurwoningen in de stad. We willen perse in deze buurt blijven. En kopen is hier echt geen optie. Zo duur ! Wanneer hoor je wat over de draaipoging ? Spannend ! Suus ik ga het nu ff proberen met die link, ik snapte je nu wel 8) Thanx !
Bah wat eng senna van die draaipoging..zou het persoonlijk ook niet doen..heb aantal keren al verhalen gehoord dat de navelstreng om nekkie ging zitten Hopelijk is alles goed gegaan met je vriendin Jee Suus wat een slaapkoppie is Mr Q ook he Achossie die Vien..schattig hoor..dus die gaat binnenkort bij oma slapen.. Lijkt me wel gezellig hoe je woont Lin..alleen volgens mij zouden de muren op me af komen haha..heb ik hier al af en toe Ik haal altijd mn only spullen bij de Sting Lin..volgens mij hebben we hier niet eens een only winkel Weten jullie trouwens hoe je bloed uit een shirtje kan krijgen? Doordat dhani zn lip gisteren behoorlijk bloedde is het dus op zn shirtje gekomen..had het meteen in de was gedaan..maar heeft niet geholpen.. Zn lip ziet er trouwens zielig uit..aan de buitenkant zie je niet zo heel veel meer..is wel wat dikker..maar verder niet..maar aan de binnenkant zie je echt twee open plekjes..precies van die twee tandjes..
Ok even proberen. Hier een foto van Loïsje toen ze int ziekenhuis lag. Op deze foto kijkt ze ZO zielig
Arme Dhani met zijn tand door z'n lip ... Heb je Vanish ? Even laten inweken en dan is de vlek wel weg denk ik. Kom maar een keer kijken als je in de stad bent Son, het is echt een leuk huissie en als je opvliegt gooi ik je gewoon ff naar buiten haha
fleurige bedjes daar.. schatje is het ook he Hoe gaat het daar trouwens met de voeding..moet je dat zelf meenemen? en luiers is dat daar ook gewoon..
uhh niet dat ik van plan ben om met dhani in het ziekenhuis terecht te komen hoor..maar ben gewoon benieuwd hoe dat dan gaat
Ze hadden in het ziekenhuis alleen Nutrilon, dus ik nam zelf mijn NAN mee. Luiers kreeg je van daar, gewoon Pampers hadden ze en met die diarree was ik daar wel blij mee want ze had soms wel 15 strontluiers per etmaal
ja lijkt me gezellig..misschien volgende week een keer..wil nl ff naar de albert cuyp..wip ik daarna ff bij jou langs
Echt zielig hoor lin! gelukkig gaat het nu beter zo stofzuigen hebben we gehad nu het strijken nog :x
Haha idd alsof ze je favo kleurtje wisten haha.. Ja met zoveel diaree luiers is het wel handig dat ze ze daar hebben..veel he..pff jeetje