Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    idd een rood bedje was me nog niet eens opgevallen hihi

2. Niet meer actief

strijken heb i knet gedaan Taat..klote klus he..blech

Maar dan moet je me wel ff uitleggen hoe ik bij je kom hoor..ben echt een lekker in amsterdam :confused:

3. Niet meer actief

huh Lekker :rolleyes: in amsterdam..hmm bedoel een leek in amsterdam haha

4. Niet meer actief

Dhani is wakker..ga hem uit bed halen en dan broodje eten..

Tot strakkies maar weer :D

5. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    tot strakies sonnie

6. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ach gosh wat zielig zeg dat voetje , gelukkig gaat alles nu weer goed met haar!
    Lijkt me wel gaaf hoor om in zo'n grachtenpand te wonen! en dan lekker dicht bij het centrum!
    Kom heeeel zelden in amsterdam, jammer want ik vindt het een geweldige stad! tis helaas veel te ver weg!

hoe krijgt dhani dat voor elkaar dan? Geen idee hoe je bloed eruit krijgt.. ik ben niet zo'n waswonder..
    ;)

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ja indd dat met die navelstreng heb ik eerder gehoordt, staat ook zo'n verhaal bij de vlindertjes.. Heel erg!

tot straks son

8. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    hier nog z'on waswonder hihi ik weet alleen dat je het als het nog vers is met koud water eruit kan spoelen maar dat is nu te laat haha

misschien lukt het met vanish

9. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Vanish Oxi Action Gel :D jeuj. ;)
    wie weet je kunt het proberen!

10. Niet meer actief

vanish heb ik niet..maar kan ik straks wel ff halen..

Oww en senna dhani heeft het voor elkaar gekregen door voorover te kukelen en met zn gezicht op de grond te komen..en nu hij tandjes heeft is het gevolg dus tandje door zn lip ;)

11. Niet meer actief

ben nu weer weg..dhani zit te wachten in zn kinderstoel tot ik zn broodje ga smeren

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Vanish is mijn favo vlekkenverwijderaar en anders kun je bij kruidvat/etos speciaal spul halen...plus heeft ook die flesjes met speciaal spul...div fesjes zijn het voor diverse vlekken...dus elke vlek zowat zijn eigen fles hihi.

ahhh die fotoos..zielig met dr voetje, maar wat lijkt ze lang op die foto zeg.. hoe lang is ze Lin?

13. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    eet smakelijk dhani!

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Wij gaan met 7 maanden met boterhammetjes beginnen.. dus dat duurt niet lang meer

eet smakelijk dhani

15. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja Son ik ga je instructies geven :) Ik woon vlakbij het hoofdburo van politie :) dus als je verdwaalt en je zegt dat dan komt het ook goed :p

Senna, het is echt super om hier te wonen ! Ik kom zelf uit een durp en heb jaaaren in een nieuwbouw wijk gewoond waar echt nooit iets gebeurde ( behalve dan in de wijk van Sonnie haha) Ik vind dit echt veel leuker en ik kom ook nog eens een BN-ner tegen bij de slager want die wonen allemaal in de Jordaan :) Ik loop in 5 minuten naar het Leidseplein en in minder dan 10 minuten naar het centrum, wat wil je nog meer ! En Loïs vindt de hoerenbuurt heel mooi met al die rode lampjes ( heeft ze thuis ook haha )

16. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja ze is vrij lang Suus, ze was 2 weken terug bij het CB 69,5 cm. En ze was echt afgevallen joh, dat kun j eook wel zien op die foto, dunne pootjes.

Loïs eet ook nog geen brood, ik moest sowieso toen we uit het ziekenhuis kwamen opnieuw beginnen met potjes enzo. We zitten nu weer op het oude schema maar daar zit nog geen brood bij. Ze lust wel een broodkorst. Son, geef jij hem stukjes in zijn mond of eet Dhani gewoon zelf zijn broodje met mes en vork ;)

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hihi...wij woonden in oost, vlak aan de rand van Watergraafsmeer. Ik voel me altijd weer thuis als ik weer terug ben in amsterdam om even bij mijn moeder langs te wippen. En de grachten zijn heerlijk om langs te wandelen.. Meestal liep ik idd in de buurt van het leidsche of rembrandplein en de kalverstraat, maar als ik bijv naar de bieb moest dan moest ik de prinsengracht over. en natuurlijk met mijn rijlessen dwars door de stad en allerlei grachtjes door hihi.. en NU...zucht...haha... nee hoor, tis hier relaxed voor de kids, maar ik moest wel heeeeel erg wennen aan de rust en stilte.

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja, ik loop hier de hoek om en ik zit op de Prinsengracht, is zo leuk. Er wonen hier ook wel veel kindjes en zelfs in de hoerenbuurt :) Schooltje is 2 minuten lopen in een bijna autovrij straatje. Dus ehm ik blijf hier nog wel even ;)

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik doe nog ff 2 fotootjes om het af te leren van Loïs.

De eerste foto is dat ze aan het infuusje ligt. De 2e is op de dag dat we naar huis mochten gemaakt. Toen was ze alweer bijna de oude :)

20. TellMe

TellMe Niet meer actief

En de 2e
    En dan stop ik :)

Deel Deze Pagina