keizersnee in week 38 of 39 . Vindt het sneu voor haar, want de "magie" erom heen is nu wel een beetje weg.. geplande bevalling lijkt me nou ook weer niet alles! Maar goed liever zo dan dat er iets gebeurd door een draaipoging toch.. ik hoor luca eindelijk.. hij was volgens mij hardstikke moe.. heeft echt lang geslapen! pff zo nog naar de winkel.. wat gaan jullie eten?
O jee, dat lijkt me ook best raar, als je weet wanneer je gaat bevallen. Hopelijk gaat dan wel alles goed! Wij hebben dus al warm gegeten, dus strax maar een paar broodjes. Ik zal Tijn ook even uit bed halen, tot laters!
Thanx voor de vanish tip..t is gelukt..bloedvlekkies zijn er uit Goed spul man..had ik eerder moeten weten Hey lin heb jij ook in Almere gewoond dan? Maar niet alleen in mijn buurt hoor gebeurd wel eens wat..ook bij mn ouders in buiten..was laatst een meisje doodgeschoten of gestoken..en volgens mij is in de wat goedkopere buurten het nog erger wat ik altijd lees op de almere site hihi.. Maar Senna je hebt het leuk omschreven hoe het is om in almere te wonen haah Die laatste foto Lin...is ze echt wel weer beetje de oude vrolijke Loïs he Bah wat lijkt me dat erg zeg om je kindje zo te zien liggen..en dan te bedenken dat er ook ouders zijn die hun kindje vanaf de geboorte in het ziekenhuis hebben liggen en er maanden in liggen..lees dat wel is op websites..pff..een uurtje zou ik al moeite mee hebben Net ff stofgezogen..boxkleden zitten nu in de was..dhani slaapt..en son zit lekker aan de thee en moccaladies..dussss Weten jullie trouwens of ik dhani tartaar mag geven? is ons vlees nl voor vanavond.. Oja en iemand vroeg hoe ik het dhani gaf he het brood..nou idd gewoon met mes en vork Nee ik geef hem altijd de korstjes..die is hij tussendoor aan het opsmikkelen en tussendoor stop ik stukkies brood in zn mond en eet hij het op..de ene dag eet hij heel broodje en andere dag maar bv drie stukjes..
Balen senna dat draaipoging is mislukt..dus nu geplande keizersnede..lijkt me ook wel gek ja om te weten wanneer je kleine geboren wordt.. Had wel wat vond ik de spanning rondom de bevalling..wanneer dient ukkie zich aan
Ik weet niet zeker of hij dat mag hebben Sonnie, volgens mij niet... Fijn dat de vlekkies eruit zijn! Hmmm, moccaladies...kwijl, kwijl!
jaa dat vindt ik ook heel erg spannend! ja das ook erg je kleintje in het zkhs.. ik weet nog wel dat toen ik naar huis mocht (volgende dag) en luca moest blijven, we naar huis reden, en ik uit het raam keek naar het ziekenhuis, en nog even zwaaide dag luca. en toen in tranen uit barste (ja ja hormonen) maar natuurlijk ook omdat ik hem zoo graag had meegenomen. Kwamen we thuis stonden alle buren buiten met het huis versiert en om me te feleciteren.. kwam ik aan, dikbelipt van het janken Achteraf kun je erom "lachen" maar op het moment dat je kindje daar ligt niet :S Zou er nu helemaal niet aan moeten denken dat luca daar zou moeten blijven, hoe dan ook dan was ik daar ook gebleven.. nu hebben ze dat echt wel door dat ze niet thuis bij mama zijn! oh sonnie wat ben je weer druk geweest, ik moet nodig ook eens wat doen.. maja kga luca denk ik maar wakker maken, hij slaapt nog steeds, net hoorde ik hem maar hij is denk ik weer in slaap gevallen!
Goed he Son ik zweer bij Vanish Ik dacht hetzelfde toen wij dag en nacht in het ziekenhuis waren, er zijn dus mensen die dat maanden of soms nog langer moeten meemaken. Dat is slopend en afschuwelijk. Ik heb ook veel ouders daar gezien met wallen onder hun ogen en hele zielige kindjes die kaal waren (en niet omdat ze weinig haar hadden) of met slangetjes in hun neus enzo. Dus dan prijs ik mezelf gelukkig dat ik mijn meiske alweer thuis heb Wij eten lasagna trouwens.
nee he denk ook niet dat hij het mag hebben..is toch soort van gehakt? en datmogen ze ook niet..weet je ik geef het gewoon niet.. Wel lief Senna dat je buren jullie op stonden te wachten..maar wel moeilijk zeg om hem achter te moeten laten..mocht je niet blijven slapen dan bij hem eigenlijk? dan heb je toch daar je kraamtijd ofzo? Tenminste ik moest met dhani nog 24 uur in het ZH blijven ivm langdurig gebroken vliezen..maar ik mocht wel bij hem blijven.. Lekker Lasanga..jammie.. In welk ZH heeft loïs eigenlijk gelegen?
Wij eten worteltjes met aardappelen..heb gewoon voor het eerst in mn leven..naja mn zelfstandige leven dan..verse worteltjes gehaald..normaal heb ik altijd potje worteltjes met doperwtjes haha..lekker makkelijk..maar dacht laat ik dhani meeeten..en dan wil ik het wel vers hebben..maar gaat toch niet door want steef belde net dat hij later thuis is..moet ie voor klus nog naar Amstelveen gelukkig is ie met de motor, kan ie tussen files door..maar voor dhani wordt het dus potje bruine bonen
daar heb je helemaal gelijk in linda! sonny omdat dhani misschien infectie had? of begrijp ik het nu verkeerd? Nee omdat ie prematuur was dus hij lag op de kinderafdeling, mocht niet naast het bed, hij had fototherapie, sondevoeding etc. Dus zag er niet naar uit dat hij zo 1,2,3 weg mocht.. Ik liep op een gegeven moment wel 7 keer naar beneden.. dat is natuurlijk ook niet goed.. en je mag er 7 dagen blijven (kraamtijd) geloof ik.. maar dna moet je alsnog naar huis..
ja omdat er kans was dat hij een infectie had..als je langdurig gebroken vliezen hebt moet je kindje altijd 24 u in het zh blijven voor het geval dat..ik had de mazzel dat ik de volgende avond naar huis mocht omdat dhani het zo goed deed en de testen ook goed waren.. ow vandaar dus dat je naar huis mocht
Ik weet niet of gehakt mag ... zal het zo eens opzoeken in de CB papieren. Heb er tot nu toe nog niets over gevonden. Kan me voorstellen dat dat vreselijk was Senna, zeker als de hormonen nog door je lcihaam gieren ! Wij moesten juist continu bij haar blijven op de kinderafdeling, de verpleging doet niets qua verzorging, ze hielpen zelfs niet met in bad doen en dat heb ik dus ook maar niet gedaan dan toen ze infuus had. Je moest echt alles zelf doen en als je er niet bij was moest je dat melden dan ging de intercom aan. Maar dan gaan ze pas kijken als ze een tijdje krijst en dat wilde ik niet. Er kan dan al van alles gebeurd zijn ! Verschonen, temperaturen en voeding maken, moest je zelf doen. Ze lag trouwens in het Lucas Andreas Son, dat ligt aan de ring A10. Daar is ze ook geboren trouwens.
yeahhh goed ziekenhuis ben ik geboren Maar jeetje dat je alles zelf moet doen..ik zou het ook het liefst zelf willen doen..maar toch beetje hulp vooral met een infuus zou wel lekker zijn.. of dat ze het af en toe is van je over kunne nemen..
hebben jullie zin om te shoppen? heb een leuke site..stond in de Kinderen Je kan je eigen dingen ontwerpen..heb al ff gekeken..ik vind hem leuk.. http://www.you-hoo.nl
Ik wil wel dat badjas hebben eigenlijk..best leuk met zn naam erop..maar misschien kan je dat ook wel ergens anders laten maken..is misschien wel goedkoper..badjasje kost 39,50
ongezellig zeg dan ga ik de droger maar ff leeghalen en de boxkleden in de droger stoppen..doe ik nog ff iets nuttigs hihi