Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Layla vraag maar aan het cb of je Nutriton mag gebruiken voor spuugende babys mijn kleintje heeft dat nu ook en ik kan hem rustig eten geven zonder dat hij spuugt!

Idd Miekie wat gaat het snel!!

2. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Indd nutriton, gebruik ik ook, werkt perfect..
    Ik doe het door de voeding voor nutrilon voor hongerige baby's. Ik overleg zoiets dus niet met het cb hoor, ik meld het alleen. Haha kom nou ga niet voor alles verantwoording afleggen ofzo.

Succes met knutselen suusje!! Dus quinten is zijn handjes aan het ontdekken ? Gaaf hoor! hoe oud is hij??

MirandaT, tnx waarom moest jij met je kleintje naar de kinderarts (niets ernstigs hoop ik? en nee ik ben niet nieuwsgierig ;) )

Tinus ben benieuwd hoe de foto's zijn, laat je ze zien als je ze hebt???

Nou hier weer zorgen om mijn kleine kereltje hoor.. zijn navel zag er niet raar uit zei de kinderarts, ze had wel eens veel erger gezien (en bedankt huisarts :S ) dus dat viel gelukkig mee!

alleen zijn ruisje was niets veranderd, dus meteen door voor een foto van zijn hartje.. och dat was zo zielig, hij moest zijn bovenkleding uit, en op zo'n ding zitten, ik hem vast houden, zuster aan de andere kant, hij huilen natuurlijk.. he doet hem misschien geen zeer maar hij was helemaal van slag.. arm mannetje..

morgen hartfilmpje en vrijdag tussen vier en vijf telefonisch uitslag.. ben benieuwd.. toch spannend weer... maak me wel zorgen..

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Fijne huisarts idd Senna.

Maakt je helemaal paranoya en dan blijkt het gelukkig mee te vallen!

Balen dat het ruisje dan weer niet weg is!

4. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Senna,

Heel veel sterkte kan me goed voorstellen dat je ongerust bent.
    Zal voor je duimen dan het allemaal meevalt.

Liefs Veertje

5. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Valentino gaat ook langzaam ontdekken dat hij zijn handjes ook kan gebruiken om dingen in zijn mond te stoppen, hihih....
    :) Eerst hield hij ze alleen als vuistjes, maar nu gaan ze helemaal open. Ook kiekeboe spelen vindt hij nu helemaal geweldig...

@ Senna... nou gelukkig maar dat het naveltje meeviel... alleen dat ruisje is minder. Hopelijk blijkt dat achteraf ook mee te vallen. Ze kunnen daar toch ook overheen groeien ?

@ Miekie.. zo die is er ook snel bij met tandjes..

@ Keejbie.. echt een gave foto.. die had je zeker niet moeten laten liggen. Wij gaan binnenkort ook langs de fotograaf... op dat linnen wordt het wel heel erg gaaf.

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Nee hoor, maar omdat ze te vroeg geboren was, had ze nog bijna 3 weekjes in het ziekenhuis gelegen. En dit was voor controle, hoe het nu met haar ging. Maar gaat dus helemaal goed en hoeft ook niet meer bij haar terug te komen.

Ach wat zielig voor Luca zeg :( Hopelijk is valt de uitslag mee. Arm ventje :( Voor jou ook sterkte... snap dat je je zorgen maakt... Ik hoop echt dat het allemaal meevalt.

7. Niet meer actief

he hallo dames,

Zo ben vanmorgen ff naar mijn nieuwe baas geweest. Oh ik heb toch eigenlijk wel weer zin om te gaan beginnen.
    Het was vanmorgen echt al wel gezellig. Meteen allemaal praten en ook de klanten. Klikt gewoon erg goed.

Zo straks nog ff door het centrum wandelen.

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Het slechte nieuws aan deze kant houd maar niet op.

Ik weet het echt werkelijk niet meer wat we moeten doen!

Ik ben vandaag naar het cb gegaan hij groeit prima. Maar toen ik binnenkwam viel het haar op dat onze kleine man erg gespannen is in zijn houding.

Dit moest ik goed in de gaten gaan houden anders krijgtie andere maatregelen zoals fysio enz.

Ze vroegen natuurlijk vanalles en ik was zo overdonderd. Tuurlijk was het mij wel opgevallen, maar op dat moment wilde ik er ff niets over zeggen.

Hij ligt erg vaak helemaal gestrekt en alles. En als ik hem pak doettie zijn beentje omhoog enz.

Nou nu hebben alle instantie en alles het voor elkaar.. Mijn kleine jongetje is gespannen en dat komt hoogwaarschijnlijk omdat ik het ook ben.

Dat is allemaal weer fijn, het lijkt er wel op dat ik eerst iemand moet vermoorden voordat ze me helpen met een huis. Dit kan toch niet?! Het gaat hier om mijn gezondheid en om de gezondheid van mijn kleine jongetje hoe kunnen ze me dit in godsnaam aandoen?!

9. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    He meis, wat rot voor je zeg!
    Maar maak je nog niet te druk, want dat is inderdaad voor jullie allebei niet goed. Misschien is er helemaal niks aan de hand en komt het allemaal vanzelf weer goed. Misschien kun je een cursus baby-massage doen om je ventje lekker te laten ontspannen? Kop op KeejBie, het komt echt vast en zeker goed!!!!

Liefs, Daan

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja, geef um al massage uit mezelf.

Maar dat is juist het probleem. Iedereen denkt dat het allemaal wel goed komt. Maar ik ben nu al 3 jaar bezig met een huisje te vinden. Ik weet nu al 5 jaar dat ik ziek ben en het verdwijnt niet.

Het erge is van alles. Iedereen onderschat mijn situatie. Hun vinden het heel normaal dat je in huis woont blijkbaar met je moeder die je jaren lang heeft mishandeld en nadat ik ouder werd me niet meer mishandelde met der handen maar nu doet ze me geestelijk mishandelen.

En hoe vaak ik het ook vertel niemand begrijpt blijkbaar bij die instanties dat ik er als de dood voor ben dat dit alles ook bij mijn kleine jongetje gaat gebeuren. Ze bemoeit zich continu overal mee! Ze heeft mij nog steeds in de greep. Met alles wat ik doe ben ik bang voor me moeder.

Klinkt dit werkelijk allemaal zo gezond en is het echt heel normaal dat er vaak geweld tegen je is gebruikt en dat je dan niet weg kunt maar gewoon thuis moet blijven wonen?!

Werkelijk waar, ik vind het een schande! Het is toch niet normaal!!!

Ik zie het al voor me dat je jarenlang met je verkrachter in 1 huis moet wonen. Dat accepteerd nederland toch ook niet?!

Sorry dames maarja moet het gewoon ff kwijt ;)

Thanks voor lezen;)

11. Niet meer actief

Kop op keejbie. Je moet niet bij de pakken neer gaan zitten. Want daar wordt het niet beter van.
    En helemaal niet voor je kleine vent. Die heeft je nodig.... En jij hem.

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja i know,

en ik ga ook niet bij de pakken neerzitten. Dit geeft me namelijk nog meer info voor me gesprekje woensdag.

Als mijn kleine jongetje ook al gespannen word van de hele situatie gaat het ook om HEM. Dus zullen ze me wel moeten helpen.

Ben gewoon btje verdrietig over het hele feit en dan ook nog is dat ik eigenlijk wel wis dat er iets was, maar het liever nog ff ontkende en als iemand het je dan recht in je gezicht zegt over je eigen babytje ja dan schrik je toch wel ff.

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Heyyy,

Prima nieuws dus Miranda...heerlijk dat jullie meisje het zo goed doet!

en tinus: wat fijn dat het zo klikt bij je nieuwe baas. Is leuk dat je er helemaal naar uitkijkt :)

Hey keejbie: Met je zoontje komt het echt wel goed. Maar probeer niet al je hoop te vestigen op die instanties. Ondertussen blijven inschrijven op huisjes. evt buiten apeldoorn. Een kennisje van me had binnen een paar maanden een woning in apeldoorn, via de gewone weg. Dus blijven inschrijven en al is het misschien slechts iets kleins in het begin, dan heb je vast een beginwoning en kun je van daaruit verder. Ik had het een poosje terug al gevraagd, maar weet je antwoord niet meer, maar kun je niet bij je vader tijdelijk? Hij lijkt me erg aardig voor je!!

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nope heb ik al eens vaker uitgelegd idd suus. Daar ga ik niet wonen en kan ik niet wonen.

En voor de rest sta ik al 2 en half jaar ingeschreven via de "gewone" weg maar daar schiet ut niet op.

Ken beter wel wat hulp krijgen van instanties anders sta ik helemaal nergens.

Maar goed, ik ga woensdag naar het gesprek en we zien dan wel weer verder :D

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Nou we duimen hier allemaal voor je hoor! er moet toch gewoon ergens een woning voor jullie klaar staan.... niet te geloven zeg! Succes woensdag...en probeer zelf eens te ontspannen hoe moeilijk dat nu ook even voor je klinkt...En ik zou er ook ckr eens met z'n tweetjes een dagje tussenuit gaan als ik jullie was. Ik spreek zelf ook om de zoveel tijd zonder kids af met vriendinnetjes (mijn mammie past dan op) en dat heb je gewoon af en toe nodig. En andere keren neem ik ze natuurlijk gewoon mee, maar af en toe in je uppie of met je vriend/man is ook leuk... :) En als je een goede oppas hebt, moet je maar denken mijn kinderen hebben zelf ook een leuke dag, dus daar hoef je je dan geen zorgen over te maken. ;) Maar vertel: waar hangt jullie prachtige schilderijtje?

16. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Keejbee... Meis... houdt de moed erin. Er komt een dag dat jullie ook een eigen plekje krijgen, en ik snap dat je dat liever vandaag dan morgen wilt gezien je verleden met je moeder. Ik duim in ieder geval zeker voor je...

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Kijk dat zijn weer wat duimpjes erbij ;)

18. MirandaT

En hier wordt ook voor je geduimd meid!
    Dikke knuffel van ons!

19. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @MirandaT... wat een lekker grietje zeg.
    Is jullie kat ook zo dol op haar ? Wij hebben twee perzen en die waken echt over valentino. Als hij gaat huilen raken ze in paniek en komen ze ons echt waarschuwen.

20. MirandaT

Hihi dank je Mamaantje ;)

Nou 2 katten komen vaak ook bij me liggen als Cyenna ook bij me ligt.
    En 1 kat die gaat gelijk lopen miauwen en krabben aan de deur als hij Cyenna boven hoort huilen :)
    Maar de andere katten doen niet zo veel naar haar. Ze kijken niet echt naar haar om. (heb er 5 :p)

Deel Deze Pagina