O Miran, wat zielig voor haar zeg... Lekker gespetterd Sonnie, lachen he. Aparte vent trouwens die Vk Henk.
Vorige keer vond ik het ook veel leuker.. Steef zei net..nou echt niet dat hij jou zwangerschap mag begeleiden..moet er neit aan denken dat hij gaat voelen hoeveel cm ontsluiting je hebt haha..gekkie is het ook..
Whaha, ik had hem ook niet gewild nee. Wat hadden jullie trouwens man of vrouw bij je bevalling? Als de verloskundigepraktijk mijn bevalling had gedaan een vrouw. Maar nu moest de gyn het doen en dat was een man
zouden jullie dat willen een mannelijke VK? Ik had wel tijdens de bevalling een jongen die stage liep..ze vroegen wel netjes of hij ook mocht toucheren..had daar geen problemen mee eigenlijk..maar om nou echt een mannelijker VK te hebben..nee..met een vrouw is het toch anders..die snapt je volgens mij meer
Nou ik vond het wel apart om te zien... Sowieso een man als verloskundige, maar dan ook nog 'een figuur' waar je het echt niet van verwacht als je hem tegenkomt... Maar ik moet er ook niet aan denken dat hij mijn bevalling zou doen... Gek eigenlijk dat een man als VK zo raar is, terwijl de gyn's bijna allemaal mannen zijn, en mijn bevalling ook door een man gedaan is hihi
Ik dus volgens mij ook liever een vrouw, iig sowieso voor controle enzo. Lijkt me idd ook makkelijker praten. Met de bevalling zelf, had ik er geen problemen mee dat de gyn een man was. Was zelfs trouwens nog een man bij die stage (denk ik) liep.
ik had meerdere VK's omdat ze elkaar aflosten maar waren wel allemaal vrouwen en 1 jongen die stage liep..
Ik weet niet Son... Ik ben in het begin van de zwangerschap bij de VK onder controle geweest, maar al snel overgeheveld naar de gyn. Dat was een man en ik had er geen enkel probleem mee. Een andere gyn heeft mijn bevalling gedaan, toevallig ook met een mannelijke stagiair!
maar ik had uiteindelijk niet de 1 vd drie VK's waarbij ik al die maanden heb gelopen omdat het een ZH bevalling werd
Trouwens als ik weer zwanger zou worden moet ik vanaf het begin af aan bij de gyn, omdat ik de ziekte van graves heb... En dan ga ik gewoon terug naar de gyn die ik nu ook gehad heb... Dus toch een man...
mij maakt het verder ook eigenlijk niet uit..maar als ik dan deze man zag en hoe hij de bevalling deed..hmm nee had van mij niet gehoeven..stom he..nee was niet mijn type..maar op zich mag een man best mijn bevalling begeleiden..
steef had trouwens nog een opmerking..die vrouw die lag te bevallen had echt mega veel haar van onderen..op een gegeven moment zei de VK toch ik zie de haartjes al..steef..sukkel dat is dr schaamhaar.. Is leuk hoor met steef VK kijken.NOT haha
kreeg net trouwens het blad wij jonge ouders in de bus.. Zit foldertje bij van dat kledingmerk noppies..owww echt zulke leuke kleertjes gezien voor als het mooier weer wordt voor Dhani..
Whahahaahahaha Son... Wel leuk trouwens dat Steef meekijkt... Mijn man wordt altijd 'slecht' als hij andere vrouwen ziet bevallen haha... Ik moet trouwens zeggen dat ik de pijn van de weeen alweer voel als ik iemand zie bevallen... Mijn buikspieren trekken er spontaan van samen... Duidelijk nog niet klaar voor een 2e
Dat is het ook Son, het is geen 'fris' type zeg maar... Dat gevoel had ik ook... Krijg jij jonge ouders nu pas? Ik heb m zaterdag al gehad!