sonnie doet wel vaker dingetjes die niet mogen haha..en we hebben toch een sterke vent bij ons als oom agent ons aanhoudt
Ik moet 2,5 uur rijden... Daarom ga ik eerst naar Jenny, die woont in Waalwijk. Dan kan Iman daar lekker even een schone luier enz. En dan neem ik Jenny mee naar de meeting!
Ey sonnie kun je de volgende keer niet bij jou houden dat is 1.40 minuten.. of anders volgende keer bij mij hoef ik helemaal niet de deur uit.
ja hoor hier mag het ook..had ik de vorige keer al voorgesteld..maar was voor sommige te ver..maar almere ligt redelijk centraal..ach ja wie weet ooit hihi
in haarlem is het bij Roos en Ivan..en niet schrikken..maar de volgende personen komen: Miranda en Cyenna en Sonja en Dhani
en in alphen a/d rijn komen er meer van dat andere topic en van hier komen linda, linda2, miranda en ik..of benik nu nog iemand vergeten?
1. Mad en Evi 2. Sarah en Noa 3. Hanan en Yassir 4. Jenny en Jasper 5. Linda en Iman 6. Miranda en Cyenna 7. Sonnie en Dhani 8. Patricia en Sem 9. Linda en Lois 10. Roos en Ivan (onder voorbehoud ivm werk) 11. Annemarie en Julien (onder voorbehoud ivm gezondheid) 12. Lise en Tijmen (onder voorbehoud)