Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Tot morgen lin..suc6 op het cb en in het ziekenhuis..maar misschien spreek ik je tussendoor nog wel ff..

Truste

2. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Aah.. die foto's van Lois in het ziekenhuis.. wat ziet ze er zielig uit zeg.
    Gelukkig is het weer aardig over.

Valentino heeft maar een klein beetje last van een snotneusje...
    maar het valt mee. Om half elf werd Valentino ineens krijsend wakker... ik kreeg hem amper stil. Helemaal over zijn toeren, volgens mij zijn tandjes. Toen maar een beetje sap gegeven... en even met hem gekroeld... en daarna ging hij weer rustig slapen. Hopelijk houden wij het ook rustig vanacht.. Ik las dat the kids het afgelopen nacht goed hebben gedaan....

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goedemorgen!

Vlak voordat ik naar bed wilde gaan werd Iman opeens wakker. En niet omdat ze haar speen kwijt was, maar echt wakker haha... Ik heb haar maar een flesje gegeven en erna heeft ze wat gespeeld in bed en is ze weer in slaap gevallen en nu slaapt ze nog.
    Over een uurtje maak ik haar wakker voor het CB.

Arme Valentino!
    Hoe is de rest van de nacht verlopen?

Tot straks!

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

O ja, ik heb nog snel even op Tamer gestemd Layla, bij baby van de maand ;)
    Zag m er toevallig bij staan hihi

Nu ga ik echt!
    Doei!

5. Niet meer actief

Goedemorgen,

Valentino 8 maandjes vandaag..gefeliciteerd ;)
    En hoe heeft hij geslapen Mamaantje?

Iman dus wel doorgeslapen vannacht..super :D Spannend strakkies weer bij het CB..ben benieuwd naar de cijfertjes..

Tijn ook naar het cb vandaag..ook benieuwd..

6. Niet meer actief

Ik kan niet meer stemmen lin had nl al gestemd..oww en duhhh het is vandaag al de eerste dus kan weer opnieuw gaan stemmen haha

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Zo jullie hebben weer flink huisgehouden hier gisteravond :)

Loïs was gisteravond weer in paniek, ze werd om 20.00 uur wakker en ik ben toen van 20.00 tot 23.00 bezig geweest om haar rustig te krijgen. Mijn vriend was er niet en ook toen ik haar in bed had genomen werd ze steeds krijsend wakker na 20 minuten. Uiteindelijk sliep ze rond 11 uur maar ze kwam weer om half 1 en om 3 uur. Ik schaam me heel erg maar ik ben blij dat ze even wordt opgehaald vanavond :oops: Ze gaat logeren bij oma :oops: Eigenlijk wilde ik het liever niet want dan is ze weer in een andere omgeving maar ik ben gewoon te moe, loop de hele dag als een zombie rond. Eerst die week ziekenhuis en nu die gebroken nachten. Ik trek het gewoon ff niet meer.
    Voel me ook veel te vaak schuldig als ik niet lekker ben of moe ben tegenover haar en mijn vriend. Ben ff goed zat van alles :cry:

Lin en Miek, suc6 bij het CB ! Oh Lin is er al ;)

8. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik heb ook op Tamer gestemd :)

9. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Lin daar hoef je je toch niet voor te schamen dat is volkomen normaal. En daarom is het lekker dat ze even naar oma toe kan. Kan jij je weer helemaal opladen en ben je ook weer helemaal rustig voor lois.

Jullie hebben weer goed je best gedaan gisteravond ik had eerst een kwartier nodig om bij te lezen :( hihi

Ben vandaag weer eens heerlijk alleen op kantoor :confused:

10. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Dus jullie moeten me maar een beetje gezelschap houden vandaag :p

11. Niet meer actief

Owww lin :( Snap je wel hoor..je hoeft je echt niet schuldig te voelen dat ze een nachtje gaat logeren..kan je tenminste ff bijtanken..
    T is echt vermoeiend die gebroken nachten dus als ze dan even een nachtje bij oma kan logeren is dat fijn hoor..dus niet schuldig voelen he ;) Je moet ook aan jezelf denken..

12. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb ook op tamer gestemd

13. Niet meer actief

Taat..Ik kan je tot de middag gezelschap houden, daarna ga ik naar amsterdam toe ;) met de trein en ik moet toch met de tram..ben benieuwd hoe het gaat haha..

Lekker ongezellig trouwens in je uppie.. :(

14. TellMe

TellMe Niet meer actief

Oh ja Son, ben je nou alleen of heb je iemand mee die je kan helpen in de tram ? Ging je shoppen of wat anders doen ? Als je naar de Albert Cuyp gaat volgende week ofzo kom je wel langs he ;)

15. TellMe

TellMe Niet meer actief

Bah ongezellig Taat, in je up :confused: Heb je een radio ? Dat scheelt altijd wel wat :)

16. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ja de radio staat hard aan haha!

17. Niet meer actief

Heb ook een aantal maanden alleen gewerkt taatje. Dus begrijp hoe je je voelt. Maar gelukkig nu niet meer.

Ga ff fruit maken voor Yanouck. En dan nog ff wandelen. Ondanks de mist hier.

18. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hier is het heel grauw buiten ook niet erg gezellig :(

Gijs was gisteren trouwens zo vrolijk hij heeft hardop lachen helemaal ontdekt en ligt nu de hele dag in een deuk geweldig :D . En ondertussen hoor je hem naar adem happen maar gewoon blijven lachen hoor mooi toch z'on ventje 8)

19. Niet meer actief

Ja dan kom ik bij je langs Lin..gezellie :D
    Vandaag ga ik naar mn vriendin..woont op de jacob van lennepkade..dus ben benieuwd hoe het gaat met de tram..moet eerst naar de vijzelstraat daar werkt ze..pik ik haar daar op en gaan we samen verder met de tram, dus dan is het makkelijker..maar het stuk van CS naar vijzelstr. moet ik dus alleen..ben benieuwd.. :(
    Heb nog steeds bijna geen stem dus echt vragen om hulp is ook lastig :(

Leuk he Taat dat lachen ;)

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    met handen voeten kom je er ook sonnie hihi ;)

Deel Deze Pagina