Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ow en lin heb sarah gesmst en gevraagd of ze tussen twee maxi cosi's kan met noa..dus ff afwachten of ze terug smst..
    Ga ff de honden uitlaten..volgens mij miezert het hier..

2. Niet meer actief

haha das waar taatje ;)

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ze helpen je vanzelf altijd wel in de tram gelukkig :)

Jacob van Lennep is hier ook vlakbij, jammer dat ik nu weer zo onder het eczeem zit anders liep ik ff langs om te zwaaien ;) maar ik kom vandaag weer eens niet buiten :( Mijn moeder komt straks wel langs :)

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Als het niet past in de auto rij ik gewoon zelf hoor met mijn stoere Swift hihi

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hai ik ben er weer!

De cijfertjes:

6330 gram
    64 CM
    hoofdomtrek: 43,5 cm

De arts was heel trots op Iman, omdat ze in het begin ver achter lag met haar lichamelijke ontwikkeling. Ze heeft echt een inhaalslag gedaan, zei ze. De arts zei dat dat komt omdat Iman een huilbaby was. Ze zei: Iman had in het begin geen tijd om zich op haar ontwikkeling te richten, ze was te zeer bezig met ongelukkig zijn. :(
    Gelukkig dat nu alles goed is!

Oeh Lin, heb je een swift. Stoer! :)

Valentino gefeliciteerd!

Taatje, saai hoor helemaal alleen!
    Ik ben er nog tot half 1 ongeveer hihi

Son, veel plezier in Amsterdam!

6. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    lin2 wat blijft iman toch een lekker klein ding!

Nog 2 weekjes en ik heb de cijfertjes van gijs ben erg benieuwd zit nu zo lang tussen vorige keer was 21 december. Volgens mij ga ik me rot schrikken van hoeveel hij gegroeid en aangekomen is hihi

7. sweetangel100

Ja he hihi
    Ik denk dat ze op de meeting de kleinste is haha

8. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij ook van dit onze forum hihi

9. Niet meer actief

Mooie cijfertjes Lin.. :D
    en wat goed dat ze zo'n inhaalslag heeft gemaakt..beterrr..

is goed Lin..sarah heeft nog niet gereageerd dus weet het nog niet..

Oja jij hebt ook een swift he..ik wordt helemaal gek elke keer als ik weer zo'n auto voorbij zie rijden..wil hem ook zo graag..wel in sportuitvoering hoor haha..maar moet nog ff wachten van steef tot we genoeg centjes hebben..misschien van de zomer :D

10. Niet meer actief

Klein maar fijn ;)

11. Niet meer actief

had trouwens net iets raars..toen ik terug kwam van honden uitlaten was dhani echt aan het krijzen..dus ik vloog gelijk naar boven..paktte hem op..en hij begint me toch te spugen..echt golven gewoon :confused: en het stonk..bah..heb hem weer terug in zn bedje gelegd om de grond schoon te maken en binnen no time lag hij alweer te slapen..Raar he :(
    ga nu steeds kijken want vind het beetje eng..

12. sweetangel100

Sarah slaapt meestal lang Son hihi ;)

Iman zal altijd wel klein blijven hihi, maar och ze kan lang genoeg groot zijn!

Als Lin met de swift komt dan gaan we een proefritje maken he Son :)

Och gosh, arme Dhani... Het zal hem wel flink dwars gezeten hebben!... Gek is dat dat hun er verder niet echt ziek van zijn he... Overgeven en weer slapen hihi...

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat goed om te horen dat Iman alles heeft ingehaald he :) Het is ook echt een mooi poppetje hoor :) Zo klein is ze toch niet ? Loïs is 69,5 cm nu. Iman is alleen wat lichter :) Hoe groot ben jij zelf Lin ?

Ja Lin, ik heb zo'n nieuwe Swift, ik had een hele gave Mini maar dat ging echt niet meer met Loïs en de Maxi Cosi enzo. Nu heb ik dus een 5 deurs Swift en veeeeel meer ruimte. Hij is zo gaaf, ik hem em in november nieuw gekocht. Hij is zwart met sportuitlaat en verlaagd en brede bandjes :) Ben er super blij mee en alles past er makkelijk in. Heb wel een klein traantje gelaten hoor toen ik de Mini daar moest laten staan maar ik was het snel vergeten.

Arme Dhani, zoveel spugen ineens. Gelukkig slaapt ie weer nu.

14. Niet meer actief

ja gaan we echt wel ff proefirtje maken haha.. :)

Ja stom he..hij ziet er verder niet ziek uit..wacht het wel ff af heo hij straks wakker wordt..als ie dan nog zo spuugt ga ik niet naar amsterdam hoor..vind ik ook zielig als hij steeds moet spugen..ach misschein is het niks en zat het hem idd gewoon ff dwars..

Oww dus ze is een uitslapertje hihi..wacht het wel af..het is nog geen 25 feb dus ze heeft nog ff om te reageren..

Heo laat moet je bij de internist zijn?

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    ach gossie die dhani! Ik heb het met gijs ook een tijdje gehad, ze hebben er zelf geen last van en jij maaktje druk :(

Gijs heeft een tijdje geleden heel gespuugd en is gewoon ernaast in slaapgevallen 's nachts. Ik vond het de nachten erna zo eng hij had er ook in kunnen stikken bah :(

Gewoon goed in de gaten houden sonnie ;)

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

Hier ook weer de cijfers;
    10.085 gram
    70cm
    hoofdomtrek 46,5cm.

Hij vond het deze x niet leuk bij het CB!
    Huilen op de weegschaal, huilen om een andere huilende baby, huilen om de arts, huilen op de meetlat.
    De arts zei al: "Goh, is hij soms 9 maanden'.
    Beetje eenkennig, haha.

De ogentest was goed en de motoriektest ook!
    Hij heeft alleen wat droge plekjes op zn huid, is wrs een soort van exceem. Ik moest het maar goed vet houden. Ik moest me er maar niet druk om maken want dit hebben heeeel veel babies.
    Oke...t zal wel.

17. sweetangel100

Ik ben 1,65 Lin, en mijn man 1,89.
    Volgens zo'n programma ergens op internet wordt Iman ongeveer 1,74 hihi

Zo'n mini is ook zoooo gaaf...
    Maar Lin, je weet t dus, Sonnie en ik gaan m testen hoor :)

Ik moet er om 14 uur zijn (zh) , maar ga eerst nog even met mijn moeder naar de mediamarkt.

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Mooie cijfers van onze kleine Iman!
    Fijn dat ze nu een inhaalslag heeft gemaakt!

Valentino 8 mnd, gefeli!

Arme Dhani, ik hoop dat het bij deze x blijft!
    Heeft hij weer goed geslapen?

19. sweetangel100

Joepie, Tijn ook weer geslaagd ;)

Hahaha huilen om andere huilende babies was hier ook weer... 1 begon en 3 zette er in... Mooi concert ;)

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hey Lin, voel je niet schuldig hoor,
    Tis ook goed om even aan jezelf te denken.
    Want als mama zich niet goed voelt, werkt dat vaak ook weer door op je kindje.
    Dus is juist wel even goed denk ik!

Deel Deze Pagina