Volgende x is 5 april, voor de 4e vaccinatie. Bah, dan begint hij er volgens mij steeds meer een hekel aan te krijgen aan het CB.
ach die dhani toch sonn! Mooi cijfertjes miekie! En droge huid hebben indd heel veel baby's! wat moet je erop smeren dan?
Jaaa Lin en Son, jullie mogen em zeker testen Ohhh ik vergeet Valentino helemaal met zijn 8 maanden ! Bij deze dus nog GEFELICITEERDDDD \/ Tijneman gaat ook erg goed he En 10 kilo al, een hele vent ! Goed smeren maar Miek, dan zijn de plekjes vast zo weer weg. Lin ? Wat ga je doen bij Mediamarkt ? WEER kopen ? Pas op he we houden je in de gaten ! Suc6 vanmiddag int ziekenhuis.
Oh ja Lin sorry! Ik vind ook dat het goed is als je een nachtje bij kan tanken! daar hoef je je niet schuldig om te voelen hoor! Daar heeft Lois niets aan als jij het dalijk niet meer aankan allemaal! Dus lekker uitslapen hoor! Ik moet 15 maart weer, met 7,5 maand. Gelukkig geen prikjes dan Senna, ik zal zo stemmen! Lin, hihi, ik ga klagen want ik heb geen knoppenbeschermplaat bij mijn fornuis gekregen en die zouden ze nasturen en dat is al 3 weken terug GRRRRRRRRRR Dus ik ga boos doen. (en stiekum kijken voor een electrische mixer hihi)
Ik heb Mediamarkt net even gebeld en ze verkopen jou vandaag NIETS haha dus die mixer gaat mooi niet door !
Jij bent ook gemeen hihihi Iman heeft ook droge plekjes. Als je het vettig moet houden miekie, zou ik met vaseline smeren. De arts zei ook dat het niet erg is als ze bv met de handjes erin komen en dan in hun mondje, omdat vaseline niet giftig is of zo. Sucodreme droogt het meer uit...