Kan hij al goed zitten dan? wat leuk gijs kan nog niet helemaal zitten hij had een paar seconden vol en dan valt hij om hihi
Cindy wij hebben een hele rustige nacht gehad hij was pas om 7.00 uur wakker en toen moest hij ook wakker worden dus dat kwam goed uit. (was ook al om 19.00 uur gaan slapen)
Nou hier is het dus weer helemaal mis, ik wilde het er eigenlijk niet over hebben want dan vindt ik mezelf zo'n zeur.
Je bent geen zeur! daar is dit forum toch voor dat je kan vertellen wat je allemaal meemaakt met je kleintje! En ja dat is niet allemaar leuk helaas
He dames! IK ook weer ff hiero! Las dat jullie een meeting houden! ERG leuk moet ik zeggen en zoals jullie weten zou ik ook supergraag willen komen. Maar het is bepaald niet in de buurt en aangezien ik geen auto heb word het dus een treinreis voor de kleine en dat vind ik minder En daarbij komt dat ivo misschien dan niet meeken en ik kan niet alleen met de trein dus helaas~ Als het de volgende keer dichterbij is lijkt het me erg leuk
Hehe jaaaa het is echt heerlijk. Lekker een plekkie wat je echt thuis kunt noemen he! Der zijn wel spooky dingetjes aan de hand in ons huisje. Gelukkig is het goedaardig maarja ben eigenlijk opzoek na een goeie paragnost
Heerlijk hoor dat je zo geniet! Het is idd zo lekker om een plek te hebben waar je je echt thuis voelt lekker met je eigen gezinnetje hihi
Hey Keejbie leuk dat je er weer ff bent ! Maar vertel eens over die spooky dingen dan, ben nou wel nieuwsgierig