Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ja kom op keejbie we willen het weten hihi

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    PS: Keejbie waar is jou banner?

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    dat is heel fijn ja en geniet steeds maar meer van ons manneke he!Elke fase is leuk hihi.

Nou Senna ik weet niet in hoeverre mensen hier er in geloven maar er is iemand aanwezig op D-S zijn slaapkamertje.

\Ivo staat hier helemaal niet voor open en gelooft er niet in. Maar hij vertelde me laatst precies wat ik voelde in het kamertje terwijl we er nog nooit over hebben gesproken.

Het is trots op onze uk en waakt over hem. Ook wilt het ons iets duidelijk maken ;)

Gelukkig heb ik een familie die er wel btje in thuis is dus ben al bezig met uit te zoeken wie het is ;)

He Tinus alles goed met je?

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja heb geen banner en ook nog geen tijd gehad voor nieuwe foto's :(

5. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Best griezelig hoor! ook als is het goedaardig brr de rillingen lopen over mijn rug!

6. TellMe

TellMe Niet meer actief

Misschien is het wel een overleden familie lid ? Als het goed voelt zou ik er ook niet bang voor zijn. Wat voel je dan precies in zijn kamertje Keejb ?

7. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Tijd maken dus ;)

8. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik wil er best 1 voor je maken Keejbie :)

9. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Lin2 heeft hier toch wel eens verteld dat ze in bepaalde culturen geloven dat onze baby's de overleden kunnen zien als ze in de buurt zijn!

Op zich vind ik het wel een mooie gedachte, maar ook een beetje eng. Als het echt zo is hoop ik dat mijn vader over gijs waakt 8) hij is tenslotte vernoemd naar mijn vader (gijs david).

10. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik geloof wel in zulke dingen hoor!
    Als het goed voelt is het vaak ook goed!
    Ben wel benieuwd wie het is :
    )

11. Niet meer actief

ja keejbie hier gaat alles super goed.
    Yanouck begint steeds vaker een poging te doen om te gaan kruipen. En ze eet ook nog eens ontzettend goed. Alles maar dan ook echt alles. En al het niet snel genoeg gaat. Begint ze te schreeuwen.

En ja het 5e tandje begint zijn aanstalten al te maken.

Wel spannend die dingen. Ja en helemaal als je het er nog nooit over gehad hebt en Ivo begint er in een keer over.

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    He Lin als ik binnenkort leuke foto'heb zou ik het tof vinden als je er eentje voor me maakt hihi thanks!

En wat we voelen is dat we precies bij zijn bedje door ïemand" heen stappen. Deze persoon is heel lang.

Maar onze beide overleden opa's zijn qau karakter en postuur hetzelfde dus we weten het nog niet welke van de 2.

Ook worden er seintjes gegeven. 3x geflikker met de lampen door het hele huis.

De radio staat aan en is plotseling helemaal uit zonder eraan gezeten te hebben.

Ook de televisie knippert naar sneeuwbeeld zomaar 2 sec en dan hebben we beeld dit is 2 keer achter elkaar.

Zo zijn er nog meer dingetjes.

En we voelen gewoon een aanwezigheid. En niet alleen wij ook meerdere vrienden enz.

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha wat leuk tinus! Wat gaat het hard ons manneke is nog bezig met zijn eerste tandje en de jouwe al met het 5de wowwww hehehe

Idd, heel vreemd want we hadden het er niet over gehad en ik voelde het wel moet wel zeggen dat ik er erg voor open sta. Ik heb ook tarotkaarten en voorgelegd en die zeggen dat het contact wil maken en dat dit de 2de poging is.

ik ben ook zeker niet bang. Want ik voel dat het goed zit. Maar ben heel nieuwschierig. Als het mijn opa is dan zou ik dolgelukkig zijn want de teken dat hij waakt dat betekend ook dattie trots is op ons jongetje.

Maar als het Ivo zijn opa is tsja hihi dan zou ik stiekempjes wel teleurgesteld zijn ook al is het erg fijn voor ivo dan. Maar ik heb van mijn opa zijn sterfdag zoveel verdriet gehad over het feit dat hij mijn kindjes nooit zou mogen meemaken.

En misschien is dit de teken?! Hihi

Ik ben echt heel benieuwd zodra ik meer weet horen jullie het natuurlijk!

14. TellMe

TellMe Niet meer actief

1 van de Opa's dus nou dat is alleen maar mooi denk ik dan. Maar jij vindt het zelf ook niet eng toch ?

Keejb als je nieuwe foto's hebt voor een banner PB je me maar en dan maak ik er iets moois van. Dan geef ik je mijn e-mail en dan komt het goed :)

15. TellMe

TellMe Niet meer actief

Het is vast jouw opa Keejb, wel apart hoor en goed gevoel dat ie dan toch bij je mannetje is :)

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    haha ben niet bang dat zeker niet. Maar ik moet wel zeggen dat het heel vreemd thuiskomen is als je WEET dat je toch niet alleen bent.

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

Son, is Dhani weer ok ? Ben je al onderweg naar Amsterdam ? Dan kan ik de politie hier vast vragen of ze je even willen halen van het station dan hoef je niet te trammen, hihi

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

Misschien dat jouw kleine Demien Sem hem wel ziet :) Kindjes zien volgens mij sowieso al dingen die wij niet zien.

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja idd op de een of andere manier ging ik continu naar ons jongetje kijken of die nog wel ademde enz. Voordat dit allemaal gebeurde.

Nu als die in zijn kamertje ligt voel ik meer veiligheid. Er is iemand die hem goed in de gaten houd.

Ik heb namelijk probleempjes gehad om ons jongetje los te laten. Nu gaat het beter en ik heb het gevoel dat ik een handje geholpen word. Doordat ik een veiliger gevoel heb ;)

20. TellMe

TellMe Niet meer actief

Dat is dan erg positief Keejb :)

En kom maar snel met die nieuwe foto's want ik ben ook erg benieuwd hoe je mannetje er nu uitziet, hij is vast weer erg veranderd.

Deel Deze Pagina