Sennaaaaaaaa ik wacht op je link hihi Ik zit zelf ook al op het graves-forum, daar haal ik ook veel info vanaf! Ik vind die foto zo leuk Miekie! Ik moet ook een nieuwe fiets gaan kopen... Maar dan wel voor bij mijn ouders. Lekker in de natuur fietsen, niet hier door de drukke stad hihi.
Strax als het lente wordt/is lijkt het me helemaal geweldig! Sonnie, ben je nog in Amsterdam geweest?
Hai! Ben er ook weer! Ik doe er niet aan mee hoor. Jij wel? Sterkte met Sam, Cindy.. Oh en lekker al weekend Miekie! Ik moet morgen nog. Vindt het altijd wel lekker werken, behalve het vroege opstaan dan 8) Iman is weer goed gegroeid! Klein meisje hihi. Lin, kan me voorstellen dat je je meisje nu al mist.. Maar het is idd wel ff lekker voor je om bij te tanken. Kan je tenminste heerlijk slapen vannacht! Morgenavond gaan we uit eten en passen m'n ouders op. Dan zou het ook net zo makkelijk zijn dat ze daar heel de nacht slaapt, maar ja daar ben ik nog niet aan toe hoor haha Voor de rest weet ik het ook niet meer wat er allemaal geschreven is
Nou, ze is weg Vind het maar gek, mijn vriend is ook naar zijn werk en daar zit ik dan, ineens tijd voor alles Mijn moeder is er nog wel Son hoe is het gegaan in de tram ?
Hey Lin, ik dacht dat ze bij je moeder ging slapen? Is Lois vast vooruit naar je moeders huis? Ik doe het licht ook niet uit. Wie wel?
Trouwens Tinus, was jij dat die pas over lange tijd terug moest naar het CB? Ik zie net in het groeiboekje dat er echt in staat: afsrpaak met 7,5 en met 9 maanden enz... Vreemd hoor!
Oeh ik zie net dat mensen met een jongegezinnen voordeelpas (Miek jij toch ook?) 15% korting krijgen op de babykleding bij V&D... Nu nog eerst even centjes krijgen hihi
Dat was Eliesja die pas met 11 mnd naar het CB moet. Ja, heb ook zo'n pas, maar geen V&D in de buurt, dus ik zit veilig.
Nee.. ze heeft nog nooit gelogeerd hihi. Hier wel een V&D in de buurt... Maar ga er maar niet naar toe haha.
Nou ik heb wel een V&D in de buurt hihi Maar Eliesja dan hihi... Kijk eens in het groeiboekje... Want daar staat wanneer de bezoeken moeten zijn.
Ik moet begin maart weer.. Dan is ze ook net 9 maanden.. Ohja ff vragen, waar slapen jullie kids nu onder? Ik heb nog steeds 2 dekentjes met een lakentje, maar ze trekt altijd het lakentje helemaal los (of trapt het ook los) Mag je al iets anders dan zo'n dekentje?