Hier ook slaapzak en dekentje erover. Ze slaapt bij mijn schoonmoeder had ik niet gezegd hoor ik had oma gezegd
Ohhhh hahaaha nu snap ik het Lin Iman slaapt in een slaapzak onder een duodeken, maar maar 1 erin. Om de duodeken een dekbedovertrekje! Son, hoe was het! En hoe ging het in de tram?
Oh Lin je hebt dus ook al een dekbedovertrekje.. Is misschien ook wel idee voor haar hihi. Oh Son ben benieuwd hoe je het hebt gehad!
Tijn goeie cijfers en wat ziet hij er stoer uit in dat fietsstoeltje..wat een mannetje ook he haha Zielig voor Sam die medicatie..heb zelf ook flixotide en kan je vertellen dat is onwijs goor..bah..ventolin heb ik ook als ik het benauwd heb maar die is beter te doen.. Beterschap voor Sam, hopelijk voelt ze zich snel de oude.. Leuk Miran uit eten..gaan jullie met zn tweetjes of met vrienden? Geniet van je avond en nacht he Lin..neem het er ff van Oja heb sarah gesproken vandaag en ze vind het geen probleem om tussen twee maxi cosi's te zitten..dus we komen jou en loís ook halen.. Linda succes met de medicatie.. heb ik nu op iedereen gereageerd? Oh nee Keejbie..leuk dat je weer ff kwam koekeloeren..maar wat eng zeg dat spooky gebeuren..zou wat voor mij zijn haha..Fijn dat het goed gaat met demiën en jullie huissie..eindelijk rust he En mamaantje hopelijk slaapt Valentino vannacht wel..is niks het als ze wakker zijn 's nachts.. Nu wel iedereen gehad of niet? Nee Senna nog niet..ik zal zo ook ff op luca stemmen Voor degene die ik vergeten ben..volgende keer beter
Een duodeken, zijn 2 dekentjes met klitteband tussen. Als het erg koud is kun je er dus een dubbele deken van maken. Mijne is van prenatal. Ja je mag geen dekbedje, maar een dekbedovertrekje toch wel... Die duodekens zijn lelijk gewoon wit/grijs katoen, moet toch iets omheen hihi... Ik heb 2 dekbedovertrekjes voor haar, 1 blauw en 1 roze, een keer voor 2,99 bi jde wibra
Oja en dhani slaapt in een slaapzak met daarover heen een hoeslaken..heb gewoon zn duo deken eruit gehaald..zo koud is hetniet
Ok ik ben weer op de hoogte over de dekens Son hoe was het nou in Amsterdammmm ? Je was niemand vergeten behalve je eigen verhaal hihi
tsja mn tramrit..nou kan zeggen was heel enerverend..de enige die het bere interessant vond was Dhani..dat ding sjeest echt door die bochten