Miran, balen he dat Prison Break er even niet is. Er komt een nieuwe serie voor in de plaats, leek me wel ok. Ga je die ook kijken ?
Ja jammer van Prison Break.. Nee heb die serie vorige week niet gezien.. Weet nog niet of ik ga kijken vanavond hihi. Oh mijn h&m pakketje ligt nu in Zwolle. Moet ie nog ver reizen tot hier Maar staat dat het dan morgen afgeleverd wordt
Ik heb bijna 3000 berichten en dan ga ik voor jullie allemaal virtuele cakejes bakken..is nl goed voor de lijn voor julllie..maar hebben jullie toch wat lekkers..lief toch van me haha
weet je hoe laat ze ongeveer komen miran..hier komen ze bv standaard tussen 12 en 13..kan je schoonmoeder zorgen dat ze thuis is
Nee is volgens mij hier altijd verschillend. Of ze geven het weer af aan 1 van de buren verderop. Hadden ze vorige keer ook gedaan. Haha zal ze wel denken, weer een H&M pakket
GA is ff kijken of ik weer een nieuwe banner kan maken..ben alweer uitgekeken op deze en verveel me..dusss
Is zwp ook zo traag bij jullie? of ligt het gewoon aan mij? thanx miran.. Nemen jullie ook je camera mee de 25e? Ikke wel hoor..wil alles en iedereen op de kiek zetten..en volgende week trouwens ook
Ging net hier ook niet goed nee. Ja digi gaat mee hoor! En m'n videocamera, Lin2 wilde zien hoe Cyenna op haar zelf reageert haha. En kan ik de beebjes filmen
Mijn digi gaat ook mee hoor! Veel plaatjes schieten Volgens mij heeft Iman keelpijn Ze is hartstikke hees en wil niet slapen... Heb haar maar wat te drinken gegeven. Als ik keelpijn heb wil ik ook drinken!