Dat heeft ze goed gedaan he Lin Dhani werd ff wakker om 1 uur..speen erin en toen kwam hij om vijf over acht
Wij hebben ook uitgeslapen tot 7.45 uur jippie! en meneer ligt nu al weer te slapen hihi Heb nog niet bijgelezen maar ga eerst even wat nieuwe foto's in mijn album zetten
Jeeeej! Goed van Dhani zeg! En heerlijk voor jullie he! Lekker doorslapen, dan voel je je tenminste uitgerust smorgens! Iman is niet in orde. Ze is hartstikke hees en wil de hele tijd drinken... Ik denk echt dat ze veel keelpijn heeft... Zucht... konden ze maar zeggen wat er was he!
uiteindelijk wel he! maar goed niet te vroeg juichen is pas een keer hihi ik heb de foto's in mijn album staan
Leuke foto's Taat! Hihihi Gijs met de oorwarmers! Son, ik zie dat je lol gehad hebt vannacht met je vriendin Sonnie hier op het forum?
Leuke foto's Taat..moet altijd zo lachen om die lekkere bolle wangetjes van Gijs..heerlijk hihi.. En dat shirtje op die foto met boterham heeft dhani ook..staat leuk he ..jammer genoeg past dhani hem niet meer.. haha ja hoor Lin ik had wel lol met Sonnie..leuke meid hoor haha Zielig voor Iman en je kan er zo weinig aan doen he..je kan dr moeilijk een strepsel geven..wat je wel kan doen is honing door dr melk..heb ik toen bij dhani ook gedaan vorig jaar toen hij zo verkouden was en waarschijnlijk last had van zn keel..of wat honing op je vingers en laten sabbelen of op dr speen.. Wat is het rustig vandaag trouwens.. Daarstraks even gewandeld met dhani en de honden..toch weer uurtje lekker buiten geweest..toen we terug kwamen heb ik dhani een papfles gegeven..hij was te moe voor gewoon bord pap en dat wordt dan echt kliederen, dus dan doe ik hetaltijd zo..daarna naar bed..viel als een blok in slaap..ik heb niks voor op brood dus ben net ff snel naar supermarkt geweest..ga zo ff broodje eten..en vanmiddag ga ik een cake bakken..als het lukt tenminste..ik vind dat cakemeel(helemaal klaargemaakt dan he) zoooo lekker..dat ik 9 vd 10 x te weinig heb voor in die vorm
Ik zit er trouwens aan te denken om een weekendje weg te boeken voor met zn tweetjes..dan vraag ik of mn zusje hier een weekend wil komen oppassen... Maar waarheen Heb al zoveel leuke dingen gezien..hebben jullie ideetjes?
ik heb nog niks teruggelezen...jullie gaan te snel... wil je in nederland blijven of naar het buitenland.. Zelf vond ik londen erg geslaagd...en qua tijd goed te doen in 2 dagen...met parijs hetzelfde, al is londen makkelijker vanwege de taal, maar jij en steef samen op de eifeltoren is toch ook wel romantisch denk je niet? hihi en in duitsland heb je erg leuke gebiedjes om heen te gaan... met die leuke huizenbouw krijg je meteen een vakantiekick vind ik altijd..
Oh gezellig weekendje weg! Parijs, lijkt me ook erg leuk! He Suus! Alles goed? Arme Iman Ziet haar tongetje wit?
oh is Iman ziek...ahhh zielig...beterschap en knuff ja hier alles goed miran... we waren vanmorgen naar zwemles en heb met Q ondertussen gewandeld in het park. en verder weinig te melden eigenlijk. Ik kwam gisteren moeilijk uit met de flessen en maaltijden joh. maar quinten had eens even flink uitgepakt met uitslapen tot (jullie geloven het nooit) 10.30... hij lag toen zachtjes te kletsen in bed dus dacht HUP eruit mannetje anders wordt je ontbijtje een soort van brunch ofzo. Maar toen zat alles zo dicht op elkaar ineens dat hij zijn laatste fles niet echt meer wou...dus vanmorgen lag hij al vroeg te kletsen in bed... maar hij huilde verder niet, dus om 8.20 uur heb ik hem eruit gehaald voor zijn eerste fles en toen hup naar het zwembad. Dus 10.00 uur is hier maximaal wat hij mag uitslapen van me voortaan hahaha..Vien deed dat ook altijd, en dat hebben ze gewoon van hun vader. Wel handig zulke genen.
coole foto's taatje die waarop hij de tafel aan het opeten is haha schattig en zijn oorwarmertjes nieuwe harry potter dit jaar ... spannend...
ik heb hoofdpijn.. ik ga even quinten uit bed halen..die deed even een klein tukje en dan kan hij vanmiddag gewone tijd weer op bed en dan ga ik ook even liggen denk ik.... wel de wekker zetten dan natuurlijk, om vien weer op te halen nou goed, zal wel gewoon een plan alleen blijven haha meestal vind ik het dan zonde van mijn tijd om even te gaan liggen..ik zie het wel straks doei doei