Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Miraaaaaaaaaaaaaaaaaaaan wat betekend t als haar tong wit zou zijn?

Senna thanks

2. Niet meer actief

Hoor net van Mensi dat honing gevaarlijk is voor baby's..maar dit is mij toen geadviseerd door de apotheek :confused:

3. Niet meer actief

Wil wel gewoon in NL blijven eigenlijk..vind het al heel wat dat ik dhani een heel weekend alleen kan laten haha..dus wil wel in de buurt zijn voor het geval dat..snappen jullie hihi..

4. Niet meer actief

Heb meteen ff gegoogled over die honing..wil het toch wel weten..ze zullen me het toch niet geadviseerd hebben terwijl het dodelijk is lijkt me..

dit vond ik op een site..natuurlijk welzijn:

Er bestaat een discussie of honing al dan niet sporen van de bacterie Botuline zou bevatten en zo bij baby's, jonger dan een jaar, boutulisme zou kunnen veroorzaken. Omdat een baby nog niet over een ontwikkeld spijsverteringsstelsel beschikt, zou deze bacterie zich in de darmpjes kunnen vestigen. Botulisme komt bij baby's uiterst zelden voor. Deze stelling is ongegrond, gezien honing juist een antispeticum is. Honing die op een normale wijze behandeld is en in goede omstandigheden wordt bewaard, kan onmogelijk sporen van bacteriën bevatten. Bovendien is de behoefte van een baby aan honing gedurende de eerste twaalf levensmaanden uiterst gering.

5. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    sonnie zelf vind ik maastricht heel leuk of nijmegen is ook een leuke stad!

heb je al op weekendjeweg.nl gekeken daar vind je genoeg tips voor een weekendje weg in Nederland.

Gijs ligt nog lekker te slapen hopelijk slaapt hij iets meer als vanmorgen want toen duurde het maar liefst een half uurtje hihi.

6. sweetangel100

Zag het ook in het groeiboekje staan Son... Geen honing tot de 1e verjaardag...
    Ik stuur mijn man zo naar de drogist. Nisykind halen.
    Je banner is trouwens mooi zo!

Son kom naar Maastricht of Valkenburg :)
    Kunnen we meeten!

7. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Beterschap voor iman wel zielig dat ze zo hees is!

8. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Gijs heeft vanmorgen meerder bloedneuzen gehad weten jullie of dat kwaad kan?

9. sweetangel100

Oh wat eng Taat... Geen idee... Denk het zelf van niet. Als wij een bloedneus hebben kan dat ook geen kwaad... Maar bel anders even de huisarts voor de zekerheid?

10. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik heb nog niet helemaal bijgelezen maar ik las wel iets over weekendje weg :)

Wij gaan zodalijk naar Maastricht en blijven daar dan in een hotel 1 nachtje, dan vanaaf ff gokken in Valkenburg en morgen shoppen in Maastricht. Dan morgenmiddag naar huis en naar Loïsje !
    Vind het zo fijn !

Ze had opa en oma wel wakker gehouden want ook daar heeft ze nog steeds die paniekaanvallen in de nacht. Maar die heeft ze hier ook en je dringt dan toch niet tot haar door en ze is overdag heel vrolijk. Dus ik dacht het kan best nog 1 nachtje. En oma is heel lief, die helpt haar weer in slaap en blijft bij haar bedje zitten tot ze weer rustig is, net als wij.

Gisteravond kon ik dus niet in slaap komen he :( zul je altijd zien !
    Ik sliep om half 2 en we werden om half 10 vanmorgen pas wakker, erg lekker hoor :)

Son ik vind je banner nu wel mooi :) En Lin, beterschap voor Iman !

Wat eng van die honing ....

11. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Alweer? ik durf die man gewoon niet meer te bellen :oops: hihi. Ik dacht ook zo van bij ons kan het geen kwaad dus zal het bij gijs ook wel niet. Maar nu is het gestopt dus heeft het ook niet zoveel zin meer denk ik :(

12. Niet meer actief

Heb dus ff met de apotheek gebeld..kan het niet uitstaan he en nu wilik het ook weten..want staat idd ook bij het cb boekje..
    Maar het is zo dat een paar druppeltjes honing geen kwaad kunnen..je moet niet heel veel lepels geven en je moet ook geen honing van een onbekend merk geven..en op internet staan ook verschillende dingen..want las net een stukje dat ze het in marokko ook gewoon geven om je kindje rustiger te maken..

Kreeg vanmorgen mail van weekendje weg..dus zat daar al ff op te kijken..thanx taat..

ja meeten leuk Lin..weet alleen niet of steef het leuk vind..ik kom wel een keertje naar je toe met alleen Dhani hihi ;)

13. Niet meer actief

getver Taatje..zou het ook niet weten eignelijk

14. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Lin wat fijn dat je toch nog hebt geslapen.En wat lief van Oma om bij Loisje te blijven tot ze rustig is. Dat stelt jou denk ik ook wel gerust. Lekker hoor naar Maastricht. Geniet er maar van. En morgen heb je lekker weer je kleine meid bij je.

15. sweetangel100

Ja hahaha dan gaat Steef maar in Valkenburg op het terras zitten hihi

16. Niet meer actief

Wat leuk Lin..heel veel plezier ;)

17. sweetangel100

Oh Lin wat eng, dan ben je heeeeeeeel dichtbij :)

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

Thanx Taat ;) en had je nou gebeld of niet ? Ik zou het toch ff checken hoor.

Ik heb net mijn Esprit pakket binnen ( sorry Lin haha ) en het is 1 groot feest, alles is superleuk en het past :) Jippie !

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja erg dichtbij ! Eng he :)

20. sweetangel100

Hahaha eindelijk heb je het binnen ;)

Share This Page